CHARACTER

756 26 2
                                    

DAYAH:TOP 10 di Jeguk,sedang bercinta dengan Baekhyun,open minded dan agak matang antara yang lain.Rakan sebilik dengan Fuah.

FUAH:Obses dengan Jimin dari BTS.Niat dia datang ke Korea hanya satu iaitu dapat bertemu dengan Jimin.Hidupnya penuh dengan Jimin,semua benda nak dikaitkan dengan Jimin.

Erin:Atlet sekolah dan pemain bola tampar.Dia diantara Top 10 budak-budak hot kerana kehebatan dia bermain bola tampar.Ramai peminat antara Junior dan Senior.Sangat blur.

Aina:Ahli kelab kebudayaan dan kesenian.Suka bebel.Open minded dan suka buat lawak even kekadang hambar.Suka senyum dan mudah terhibur.Rakan sebilik dengan Erin.

Alisyah:Anti lelaki kerana tragedi lama.Semua yang ada kaitan dengan lelaki akan dia jauhi sejauh yang mungkin.Muka garang dan semua lelaki takut dengan dia.

Una:Sedang dilamun cinta dan sangat angau.Manja sampai roomates dia rimas.Sebilik dengan Alisyah.Selalu bergaduh dengan Alisyah sebab lelaki.Periang dan always happy go lucky.Sensetif.

Hanna:Dorm lain.Dalam perhubungan dengan Suga Bts tanpa orang lain tahu.Pernah di jadikan isu tentang perhubungan mereka namun Suga menjelaskan yang mereka hanya adik dan abang angkat.

Thanks kepada pemilik nama kerana sudi pinjamkan nama dan maybe perangai sebenar korang sekali.Anyway,hope you like it.Minta maaf dulu kalau ada typo sepanjang korang baca or tersilap.Almaklum lah,manusia kan tak perfecto.So,enjoy it.Aloha~!


Malay Student Live in KoreaWhere stories live. Discover now