Paginya,mereka semua berkemas-kemas untuk pulang.Mereka pulang ke dorm masing-masing tepat pukul 12 malam.Esoknya,masing-masing mengemas pakaian kotor dan kemudian membuat homework yang cikgu mereka beri.Sejak pulang kem ini,Taeha macam dah lain.Dia dah tak obsess dengan Fuah.Dia layan semua budak perempuan dengan baik dan amat mesra.amaaaat mesra sehingga membolehkan Fuah cemburu.Sungjoon pula asyik minta kata putus sedangkan Erin sudah pun beri jawapan.Bila Erin beri jawapan dia suruh Erin fikirkan semula.Aina pula, tak tahu budak mana tiba-tiba dia dapat surat cinta dari seorang budak yang pasti dia seorang lelaki yang berkulit putih dan berambut perang.
Bogum:Fuah!
Fuah:ye?nak susun fail lagi ke?
Bogum:"ketawe"ani..boleh tak awak buat laporan untuk mesyuarat petang ni?
Fuah:oh,,tapi...
Bogum:lepas buat,letak je atas meja.esok,saya betulkan."senyum dan berlalu pergi"
Fuah:uish.pelik...sejak bila dia baik dengan aku?(Dalam hati)
Di kelas 4 Lily~~~
Dayah:Aina..
Aina:po dio....
Dayah:geleng yang Taehyung beli kat Milan tu kan...
Aina:hmm,kenapa?
Dayah:aku rasa,benda tu dah hilang.
Aina:what?!
Semua murid memandang pelik Aina.
Aina:hehe..."senyum bengang"
Dayah:overlah kau.
Aina:benda penting kot,macam mana boleh hilang?
Dayah:bukan sengaja pun,aku rasa ada je kat dorm tapi bila cari takde.
Aina:haish,kau ni cuailah.
Dayah:agak-agak Taehyung marah tak?
Aina:mana aku tau,kau tanyalah.
Dayah:aku takut...
Aina:haih,kesian lahai kawan aku sorang ni.takpe,kebenaran selalunya pahit.
Dayah:"melentokkan kepalanya ke bahu Aina"ottokae...
Petang menjelang,Fuah sedang menuju ke bilik Seni.Tiba-tiba dia ternampak Taeha sedang ketawa,dia ingin menegur namun Taeha sedang berpimpin tangan dengan seorang gadis.
Fuah:dalam sekolah pun berpimpin tangan?(dalam hati)
Taeha:"Nampak Fuah terus lepaskan genggamannya"Fuah!
Fuah:dae?"memandang Taeha"
Taeha:"meninggalkan gadis yang dia berpimpin tangan"
Fuah dapat lihat yang reaksi perempuan itu terkejut dengan tindakan Taeha.
Fuah:siapa perempuan tu?
Taeha:kawan..
Fuah:kawan sampai pimpin tangan?"jeling"
Taeha:yah..."pegang tangan Fuah"
Fuah:"merentap tangannya"
Taeha:"makin erat dia genggam"
Fuah:sakitlah...(mengerang)
Taeha:awak jeles?
Fuah:"jeling"
Taeha:"menarik Fuah hingga ke dinding dan mendekatkan jarak mereka"
Fuah:apa awak buat ni?(marah)
YOU ARE READING
Malay Student Live in Korea
Fanfiction6 pelajar Malaysia melanjutkan pelajaran ke Korea bersama niat masing-masing.Namun pada suatu malam,seorang diantara mereka telah melalui suatu peristiwa pahit.Dan pada malam itu jugalah,sebuah cinta telah bercambah dihati seseorang.Kehidupan 6 pela...