Selepas kejadian malam itu,kini mereka hidup dengan tenang.Wawa sudah pun pulang ke Malaysia kerana dia ingin hidup baru.Maria pula ikut bapanya ke Jepun dan Azlyn telah pindah dorm dan sekolah.Tinggallah Sarah,Fina dan Asya bersama 3 orang junior dari Malaysia.Hari ini merupakan hari terpenting untuk Jungkook kerana dia akan graduate.
Di dorm Aina~~
Aina:Erin,ok tak baju aku ni semua?
Erin:Ok dah,haish macam kau pula nak graduate.
Aina:Aku berdebarlah."merasakan hatinya"
Fuah:"ketuk pintu"dah siap ke belum?
Aina:Jap!
Erin:aku tunggu luar eh?
Aina:hah....
Lepas Erin keluar,Aina pandang semula ke dalam cermin.Baju blause labuh putih dan dihujung baju ada rendang berwarna biru bersama seluar jeans biru dan tudung biru turquoise.Dia keluar dan lihat rakannya yang lain sedang duduk di sofa.
Dayah:Dah siap?jom,aduih tengok Jungkook graduate je pun.
Fuah:Lupa Mark Kim?Dia pun datang tengok abang dia.
Hanna:Oh,ada kekasih untunglah.
Aina:Hiash,manada!
Alisyah:Takyah nak soroklah.
Aina:Dahlah,jom pergi.
Mereka lihat para graduasi sudah pun keluar dari dewan menandakan majlis baru sahaja tamat.Aina mencari Jungkook manakala Erin mencari Sungjoon dan Fuah mencari Bogum dan Dayah pula cari senior yang menjadi mentornya.Alisyah dan Hanna hanya tunggu di dalam van Bts.Bahu Aina dipegang oleh seseorang.
Aina:Mark?
Mark:"senyum"aigo,yeojachingu saya ni.
Aina:"senyum hambar"Mark,nampak...
Mark:Jungkook sunbae?
Aina:"angguk"
Mark:tu,dia kat sana."menunjukkan ke arah Jungkook"
Rahang Aina terjatuh melihat sekelompok gadis sedang bergambar dengan Jungkook dan ditangan Jungkook penuh dengan bunga.Aina menyorokkan sekuntum bunga di tangannya.
Mark:"perasan"untuk sapa ni?Jaemin hyung ke?"mengambil bunga dari Aina"
Aina:eh,tu..
Mark:Hyung~!
Jaemin:"memaling ke belakang"oh,Aina-sshi.
Jungkook:"perhati dari jauh"
Mark:ni,Aina beri bunga untuk hyung.
Jaemin:jinjja?thanks.."mengambil walapun tangannya penuh dengan bunga"
Aina:Mark,tu saya nak kasi Jungkook lah(perlahan)
Mark:"pandang Jungkook"auh,dia dah ada banyak bungalah.Bunga awak tu kasilah Jaemin hyung,tak pun kasi saya je.eo?
Aina:hmmm.....(monyok)
Aina dan rakannya menuju ke sebuah restoran.Mereka masuk ke dalam suatu bilik serderhana besar dan terdapat balkoni disitu.Mereka datang ke sini dengan tujuan untuk menyambut graduasi Jungkook.
Rapmons:Aigo,gomawo Jungkook sebab belanja kitaorang makan.
Jungkook:Aniya,ni semua orang lain yang belanja.
Jhope:Nugu?
Jungkook:Fans.
Jimin:Fans?Fans yang mana?
YOU ARE READING
Malay Student Live in Korea
Fanfiction6 pelajar Malaysia melanjutkan pelajaran ke Korea bersama niat masing-masing.Namun pada suatu malam,seorang diantara mereka telah melalui suatu peristiwa pahit.Dan pada malam itu jugalah,sebuah cinta telah bercambah dihati seseorang.Kehidupan 6 pela...