My Heart is Tearing

89 4 0
                                    

Selesai berbincang dengan Bogum,Aina mengatur langkah menuju ke bilik tarian 2 untuk berbincang dengan kumpulannya tentang tarian yang akan mereka pertandingkan.Sementara Aina sibuk dengan kelabnya,rakannya yang lain menghabiskan masa rehat di bilik belajar.

Dayah:Fuah mana?"baru masuk ke dalam bilik belajar"

Erin:date dengan Bogum.

Dayah:"angguk kemudian duduk di sebelah Erin"

Alisyah:"membalas message Una"

Erin:Dayah,Asya ada tegur kau tak?

Dayah:"geleng"Aina tegur dia adalah.

Erin:eh?lepastu,korang tak borak ke?Hanna cakap dia minat Bts.

Dayah:"geleng"Aina tegur,tapi dia senyum nak tak nak je.Tak sama langsung dengan Hanna beritahu kita.

Hanna:yeke?Asal semalam dia kepochi je dengan aku.Semua tentang Bts dia tahu.

Erin:dia minat sape weh Bts?

Hanna:tak silap aku,dia minat Jhope.

Alisyah:apa?"mencelah"

Dayah:dengar aje.

Alisyah:siapa minat Jhope?

Erin:aku.

Alisyah:eleh,yelatu.Aku ambil Jin kang.

Erin:wek,tak kisah pun.

Dayah:takpe,aku call Hyerin suruh dia getback dengan Jin eh?

Erin:hajima!

Semua tergelak.

Hanna:anyway,korang sebenarnyakan.

Dayah:apa?

Hanna:"berfikir"dari semalam aku nak cakap tapi bila Chingu hilang terus kau lupa nak beritahu korang.

Erin:apa dia?

Alisyah:Weh,Chingu..(sedih)

Dayah:alah,nanti kita carilah.Hah,sambunglah cerita Hanna.

Hanna:Semalam,time aku dengan Fina dan Asya pergi dorm lama aku.Aku dengar bunyi kaca berderai lepastu aku tak cam suara siapa,diaoarng ada cakap pasal gelang,Jin dengan Taehyung.

Dayah:kau dengar apa?

Hanna:Yang aku sempat dengar salah seorang dari diaorang cakap asal kau bagi balik gelang dekat pompan tu?Lepastu aku tak ingatlah tapi yang Sarah kot suruh dia relax pastu dia marah Sarah cakap kau bolehlah chill Jin dengan awek dia tengah gaduh.

Erin:Awek dia?diaorang tahu ke pasal kita?

Hanna:"geleng"aku tak pernah buka mulut pasal korang.

Alisyah:habis,kalau diaorang tak tahu.Diaorang maksudkan siapa girlfriend Jin?

Dayah:Hyerin kot.

Erin:Dayah,I'm serious now.

Dayah:ok...ok....

Hanna:Dari semalam aku asyik fikir je pasal benda ni.Tak yang aku pelik,diaorang emo sangat kot.

Dayah:Sebenarnya,aku jumpa gelang aku dekat Maria.

Erin:hah?gelang kau dekat Maria?

Dayah:"angguk"

Hanna:tapi,macam mana boleh ada dekat Maria?

Alisyah:tak,sebenarnya aku tak faham.Dekat Maria??Maria ni curi ke apa?

Dayah:Time aku naik lif dengan Taehyung,time tu Maria pun ada sekali lepastu Taehyung perasan yang Maria pakai gelang macam aku.

Malay Student Live in KoreaWhere stories live. Discover now