Malamnya 7 sekawan tu meronda di LA.Manakala ahli BTS sudah praktis untuk persembahan lusa.Mereka berehat di lobby hotel.Fuah:aduh,sakitlah perut.
Aina:kau asal?ok tak?
Fuah:"geleng"
Dayah:kau 'p' ke?
Fuah:haah.
Erin:seng lah tu.
Una:pergilah masuk bilik dulu.
Fuah:nantilah,tunggu dia baik sikit.
Selepas Fuah rasa ok,dia terus naik ke biliknya tiba-tiba baru dia teringat yang kunci dekat Dayah.
Fuah:aduh,kunci dekat Dayah pula"mencangkung"
Fuah terduduk di hadapan pintunya.Dia ingin turun namun perutnya makin sakit.Tiba-tiba ada suara menyapa.Fuah buka mata.
Fuah:Jimin?(perlahan)
Jimin:awak ok tak?
Fuah:"geleng"
Jimin:"duduk dan memeriksa dahi Fuah"
Fuah:saya tak demamlah.
Jimin:habis?
Fuah:perut saya sakit.
Jimin:oh,kenapa tak masuk dalam?
Fuah:lupa ambil kunci.
Jimin:macam mana awak boleh lupa
Fuah:boleh tak awak jangan tanya?(geram)dahlah aku sakit perut sebok tanya(dalam hati)
Jimin:"membuka pintunya kemudian dia mendukung Fuah"
Fuah:awak nak buat apa ni?
Jimin:shuuu"kenyit mata kemudian tersenyum"
Jimin meletakkan Fuah diatas katil kemudian menyelimutnya.Dia menghidupkan air cond dan merendahkan suhunya kemudian dia membuka begnya lalu mengeluarkan minyak angin.
Fuah:"hanya melihat"
Jimin:nah,pakai benda ni."member kepada Fuah kemudian dia menuang air mineral ke dalam cawan dan mengambil ubat sakit perut"
Fuah:"menyapu minyak angin di perutnya"
Jimin:awak makan lah dulu ubat saya nak mandi jap."mengambil tuala kemudian masuk ke bilik air"
Dalam 15 minit kemudian,Fuah bangkit dan makan ubat di sisi mejanya baru dia perasan yang bilik lelaki ni agak bersepah juga.Jimin keluar bersama tuala.Fuah hampir tersembur keluar airnya.
Jimin:dah ok?"menghampiri Fuah"
Fuah"dadanya mengepam laju"ingat Taeha....ingat Taeha(dalam hati)
Jimin:"duduk di katil Fuah baring"
Fuah:"terus minum air untuk menghilangkan berdebarnya tiba-tiba dia tersedak"
Jimin:ok?"menepuk belakang Fuah"
Fuah:harumnya..Jimin...(dalam hati)
Jimin:ok tak?"menggosok belakang Fuah perlahan"
Fuah:"angguk"
Jimin:baringlah dulu,sekejap lagi saya nak keluar balik untuk practise.
Fuah:"angguk kemudian baring balik.mukanya merah bila terlihat abs Jimin"
Jimin selamber je memakai baju depan Fuah.Bila dia nak pakai seluar baru dia perasan kewujudan Fuah kemudian dia mengambil seluar dan masuk ke tandas.
YOU ARE READING
Malay Student Live in Korea
Fanfiction6 pelajar Malaysia melanjutkan pelajaran ke Korea bersama niat masing-masing.Namun pada suatu malam,seorang diantara mereka telah melalui suatu peristiwa pahit.Dan pada malam itu jugalah,sebuah cinta telah bercambah dihati seseorang.Kehidupan 6 pela...