Dayah melihat Taehyung sekali lagi sebelum dia pulang.Una dan Erin tunggu di luar wad.
Jin:oh?Erin-shhi.
Erin:Jin!
Jin:awak tak balik lagi?
Erin:belum,Jin saya nak cakap sesuatu.
Jin:apa dia?
Erin:"memandang Una"
Una:"faham maksud Erin dan beredar dari situ"
Erin:Jin,saya nak tanya tentang Hyerin.
Jin:Hyerin?wae?dia cantikkan?"senyum"
Erin:"senyum hambar"awak dengan dia....
Jin:"telefon bedering"oh?panjang umur.chakaman."mengangkat"dae,jagiya..
Erin:jagiya?dia ni memang semua perempuan ke dipanggil jagiya?(Dalam hati)
Dayah meratapi wajah Taehyung yang sayu itu.Dia menilik bibir Taehyung yang pecah,kemudian hidungnya yang calar dan matanya yang terpejam rapat.Dulu,dia amat benci Taehyung pandang dia,renung dia atau kenyit mata padanya.Kini,mata itu terpejam rapat.Dayah mengeluh lalu menyelimutkan Taehyung.Dia kemudian keluar dan pulang.
Semua mata sembam sebab tak cukup tidur,harini Fuah ada mesyuarat kelas memandangkan dia bendahari jadi dia wajib hadir.Erin menerima message dari Jin lepas waktu sekolah dia ingin mengajak Erin keluar.Erin terus mempersiapkan dirinya dan menunggu di hadapan pagar.
Jin:Erin!
Erin:oppa!"berlari mendapatkan Jin"
Jin:mian lambat,tadi Hyerin siap lambat.
Erin:dia pun ada?
Jin:dae?
Erin:tak de apa-apa."senyum"
Jin:"senyum"jomlah,Hyerin tunggu tu.
Erin duduk di penumpang belakang.Panas hati Erin melihat Jin dn Hyerin.Kalau dia tahu Hyerin ada mesti dia takkan ikut.Tak akan!Sepanjang shopping Hyerin tak lengkang sedikit pun dari Jin.Bila Jin mendekati Erin,Hyerin mesti mencelah
Erin:ish,seboklahnya pompan ni!(getus hatinya)
Hyerin:oppa,jom kita beli cincin couple?
Jin:dae?"pandang Erin"
Erin:"pura-pura tak dengar"
Jin:tak naklah.saya dah ada satu."senyum"
Hyerin:alah,design ni buruk.siapa yang pilih ni?by the way,oppa dah couple ke?
Jin:mana ada,oppa saje je beli.oppa suka design ni.
Hyerin:eewww,peliklah oppa ni.sejak bila suka couple ring ni semua?
Jin:"hanya senyum"
Mereka makan di sebuah kafe yang bertemakan garden.Jin duduk di hadadapan Erin mankala Hyerin duduk di sebelah Jin.Mereka order makanan kemudian tak sampai beberapa minit makanan dah sampai.Service dia memang tiptop di kafe ini mungkin sebab tak ramai orang.
Erin:"hanya makan sambil mendengar perbualan Hyerin dan Jin"
Jin:"menghulurkan daging ke mulut Erin"
Erin:"terkejut kemudian dia pandang Hyerin"
Hyerin:"menjeling Erin"
Erin:ceh,kau jeling?hehe,time to revenge.(Dalam hati)"menganga mulutnya"
Jin:"menyuapkan daging ke dalam mulut Erin"
Erin:gomawo...
Jin:"senyum"
YOU ARE READING
Malay Student Live in Korea
Fanfiction6 pelajar Malaysia melanjutkan pelajaran ke Korea bersama niat masing-masing.Namun pada suatu malam,seorang diantara mereka telah melalui suatu peristiwa pahit.Dan pada malam itu jugalah,sebuah cinta telah bercambah dihati seseorang.Kehidupan 6 pela...