rozdział 3

6K 104 1
                                    

W domu zrobiłam zadania i chwycilam za telefon. Dostałam 2 wiadomości:

Od: Ethan
Spotkamy się po jutrze?

Od: Ethan
Ari... obraziłaś się? Tak o 12 przyjechał bym po Ciebie.

Hm... pomyślałam właściwie po jutrze jest sobota A jeszcze z nikim się nie umówiłam więc...

Do:Ethan
Ok. Mi pasuje. Będę czekać

Od:Ethan
Cieszę że możesz ;)

Nic już nie odpisałam ale w sumie cieszyłam się na to spotkanie. Teraz zapakuje prezent dla Lol i pójdę spać.

Następnego dnia ubrałam czarną sukienkę do połowy uda. I buty na niewysokim obcasie. Zwykle nosiłam trampki Ale ostatni dzień przed świętami jest inny. Wychodząc zaczepił mnie brat:
- hej Ari. Nie jesz śniadania? Mama nie byłaby zadowolona.
- zjem na mieście powiedziałam wychodząc
Nie miałam ochoty jeść więc tylko tak powiedziałam... A z resztą czy to ważne? Dzień minął mi przyjenie kiedy wychodziłam ze szkoły spotkałam Ethana. Jest o dwa lata starszy i chodzi do trzeciej liceum.
-Hej. Pamiętasz jutro się spotkamy. Dalej aktualne?
- cześć pewnie że aktualne , ale teraz muszę iść brat po mnie przyjechał paa

Kiedy weszłam do auta Georg wyłączył muzykę. Nie byłby sobą gdyby nie zapytał kim był chopak z którym rozmawiałam przed szkołą, ile ma lat, gdzie mieszka, kim są jego rodzice itp. Czasem zastanawiałam się czy gdybym mieszkała z rodzicami zadawali by mniej pytań...
Po 15 minutach dojechaliśmy do domu. Od razu poszłam do Loli. W dzwiach przywitała mnie jej mama. Witaj Adrianko napijesz się czegoś? Odmówiłam. Weszłam po schodach do pokoju Loli, przywitalyśmy się serdecznym uściskiem i wymieniliśmy prezentami. Zaczęłam odpakowywać i z papieru ukazało się pudełko. Bardzo ładne pudełko. Otworzyłam je i zobaczyłam 3 naprawdę piękne case'y na mój telefon, biały crop-top i grube wełniane kremowe rękawiczki. Loli mój prezent równie się podobał. Zjadłyśmy kisiel obgadały znaczną część znanych mam osób i wróciłam do domu. Na jutro umówiłamsię z Ethanem. Nie rozumiem czemu ale chyba trochę mi na nim zależy... Ale nie wydawało mi się...

Inna, Wyjątkowa!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz