Jeg var inde vores engelsk lokale, hvor min lære snakkede om alt muligt om Romeo og Juliet. Som altid skrev jeg med på alt hvad hun sagde og skrev på vores tavle. Der kom en note på mit bord, hvor jeg åbnede den.
*Skolen vil være lykkeligere hvis du bare gjorde selvmord. Folk vil ikke engang huske dig og dit grimme ansigt. -Anonymt*
Jeg sukkede, hvor klokken ringede. Jeg tog mine ting, hvor jeg gik ud af lokalet og kiggede ned på jorden. Jeg bankede ind i nogen, hvor frygtede det værste.
"Undskyld jeg så dig ikke" "Det gøre ikke noget, det helt okay" "Please ikke gøre noget ved mig" "Det havde jeg hellere ikke tænkt mig. Det helt okay. Er du okay?"
Jeg kiggede lidt op, hvor jeg så at det var ham Shawn Fyren som kiggede på mig, første dag han var her. Jeg nikkede stille og roligt, hvor jeg kiggede ned på jorden.
"Godt. Du er virkelig genert. Det behøves du ikke at være hos mig. Jeg er ikke ligesom de andre fyre. Jeg dømmer ikke på udseendet. Du tabte noget, lad mig tag det op for dig"
Jeg så at det var den seddel jeg fik i timen. Han tog den op, hvor han læste den også kiggede han på mig.
"Har du fået den i dag?" "Måske. Det ligemeget, det betyder ikke noget" "Jo det gøre. Du må have det forfærdeligt. Får du dem tit?" "Sedler ja" "De mennesker der giver dig dem, er forfærdelig. Jeg hedder Shawn. Hvad med dig?" "Beth" "Hyggeligt at møde dig Beth. Du har nogle flotte briller" "Mener du det?" "Ja" "Fede sko" "Tak. Næste gang du får en af sådan nogle sedler, så må du meget gerne fortælle det til mig eller bare gøre noget, så jeg ved det eller kan regne det ud. Og du behøves ikke at være generet, overfor mig. Jeg gøre ikke noget. Jeg må smutte, men hyggeligt at snakke med dog Beth"
Han smilede til mig, hvor han gik videre. Jeg gik hen til mit skab, med et smil
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...