Kapitel 59

273 1 0
                                    

I dag var det Annas mosters bryllup, og jeg var spændt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I dag var det Annas mosters bryllup, og jeg var spændt. I den tid inden brylluppet, har jeg læst på til eksamen, hjulpet Shawn med hans album også har jeg arbejdet lidt med hvordan jeg vil optræde til mit første fulde koncert, med mine sange. 

Jeg sad i sofaen inde i stuen med en bog, på italiensk. Min mor var stadig på arbejde, og min storebror sad på sit værelse. Jeg kiggede hurtigt på klokken, og så at den var 05:00 Pm. Det betød at jeg skulle gør mig klar, fordi festen startede klokken 06:00 Pm. 

Jeg rejste mig op, gik ovenpå også gik jeg ind på mit værelse. Jeg fandt mit outfit frem, i mit skab også tog jeg det ind på mit badeværelse. 

Jeg tog mit tøj af, også tog jeg min kjole på. Bagefter tog jeg nogle hælede sko på, med en halskæde og øreringe. Jeg lod mit makeup være som det var. 

Jeg kiggede mig i spejlet, med et smil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg kiggede mig i spejlet, med et smil. 

Jeg gik ud af badeværelset, tog min jakke, min pung og min mobil. Bagefter gik jeg nede under, og kiggede rundt.

"LEON JEG SMUTTER"

Også kom en person hurtigt ned af trappen. Jeg ventede mig om, og så Leon.

"Hvor skal du hen. Music awards?" "Nej. Bryllup. Annas mosters skal giftes. Jeg kommer hjem sent tror jeg. Eller også tager jeg hjem til Shawn" "Okay. Hyg dig" "Tak" 

Også gik jeg ud af hoved døren. Jeg gik ind i en taxa, også begyndte den at køre. På vej der over, så kiggede jeg ud af vinduet.

Efter et lille stykke tid, så kom jeg der over. Jeg gik ud bilen, også hen Annas hus. Brylluppet blev holdt udenfor, og det gjorde festen også. 

Jeg gik ind hen til have lågen, også gik jeg ind til haven. Jeg kiggede rundt, hvor jeg hilste på folk som hilste på mig. Jeg kiggede på Anna, som kom løbene hen til mig, og krammede mig. Vi trak os fra krammet.

"Beth. Tusind tak fordi du gad at komme" "Det var så lidt. Og du er brudepige" "Ja. Sammen med min mor, og min kusine. Vi alle har den samme kjole på, men af en eller anden grund, så hun gjort sådan at man kan se hendes kvindelig ting ved overkroppen" "Du har altid sagt at kun vil en ting. Hygge sig med fyrene" "Jep. Og der er et problem" "Hvad?" "Hun har flirtet med Shawn siden han kom, men han afviser ham hele tiden. Hun gør det kun, fordi han åbenbart er den lækreste her" "Waow og jeg troede at hun kunne lide mig" "Han har sagt at han har en kæreste, men ikke hvem det er" "Og nu er hun hos ham igen"

Secret GeekWhere stories live. Discover now