Jeg kiggede mig selv i spejlet og smilede tilfreds. Jeg tog min taske, min mobil og mine høretelefoner, også gik jeg ud af mit værelse, også kom jeg nede under. Jeg kom ind i køkkenet, hvor jeg så at der var blevet lavet creol i mælk i en skål til mig. Jeg kiggede på Leon, som spiste. Han smilede, også spiste jeg også.
"Hvorfor lavede du morgenmad til mig? " "For at være venlig" "Okay" "Så hvordan følelse det? " "Hvad for noget? " "Mor hun fortalte mig det" "Åh nej" "Åh jo. Jeg er glad for at dig og Shawn har fået løst det hele, for han er ret cool" "Det ved jeg" "Var har hård eller stille og rolig? " "Omg det spurgte du ikke lige om" "Jo jeg gjorde så. Jeg vil vide, om han er god ved dig, når i gør det" "Han var stille og rolig. Tilfreds? " "Ikke rigtig. Jeg bliver tilfreds, når jeg møder ham igen" "Jeg må gå. Skolen venter på mig" "Skal jeg være din vagt? Hvis folk kommer i nærheden af dig, så kommer jeg efter dem" "Tak, men ellers tak. Jeg tror jeg klare den. Det kan være at folk fra skolen, ikke engang så det" "Måske" "Vi ses og tak for morgenmad" "Det var så lidt. Vi ses"
Jeg gik ud af hoved indgangen, også på vej hen til skolen. Jeg kom hurtigt der over. Jeg kom ind af hoved ingangen, hvor folk klappede af mig. Jeg smilede, også gik jeg hen til mit skab. Anna kom hen til mig.
"Omg tænk at du er officielt Scooter Braun's nye kunstner" "Det vildt, men jeg glæder mig. Men nu kommer jeg til at få travlt" "Bare rolig, som sagt, så er jeg der for dig. Hvis du har brug for ideer til at skrive sange, så kommer jeg gerne med dem" "Tak"
Pludselig kom der masser af mennesker hen til.
"OMG Hej Beth, hvor ser du godt ud"
"Må jeg komme med til din award show?"
"Vil du takke mig til din første takke tale?"
"Hvordan var det at være live på fjernsyn?"
"Har du mødt Justin Bieber endnu?"
"OKAY ALLE SAMMEN. Kom væk fra min bedste veninde, hun har timer at komme til, og det har i vidst også. Gå så til jeres timer"
Også gik de alle sammen. Jeg kiggede på Anna og sagde tak. i kom ind til vores matematik time, hvor vi satte os på de typiske pladser. Alle ever kom ind, også begyndte timen. Som altid, så skrev mig og Anna noter og lyttede med til hvad læren sagde.
Siden jeg hjalp Anna med at blive klogere, så har hun skrevet noter, lyttede med og gjort hvad hun skulle i timerne, og det gjorde mig faktisk stolt.
Efter de 2 timers matematik, skulle vi have historie. Vi gik ud af lokalet, også ind i vores historie time. Som før så skrev vi noter og lyttede med. Vores lære snakkede om 1200 tallet, hvilket jeg synes var spændende. De 2 timer historie sluttede hurtigt, også gik vi ud af lokalet, også hen til mit skab. Anna's skab var lige ved siden af.
"Omg for første gang, så var det spændende at høre om 1200 tallet" "Det er jo det jeg siger Anna. Når først man har styr på tingene, så er det hele mere spændende. Hvad har vi i næste time? " "Idræt" "Så skal jeg ind til musik lokalet, hvilket er perfekt" "Så kan du skrive en sang? " "Ja nemlig" "Fedt. Men jeg skal smutte, held og lykke med at skrive en sang, eller skrive videre på en sang" "Tak. VI ses" "Vi ses"
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...