Kapitel 104

259 2 0
                                    

Jeg vågnede stille og roligt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg vågnede stille og roligt. Jeg kiggede bag mig, og så en sovende Shawn. Jeg fjernede stille og roligt hans hånd, også rejste jeg mig op og gik indenfor. Jeg gik ind til vores soveværelse, hvor jeg tog min mobil. Jeg gik ind til stuen, også satte jeg mig ned på sofaen. Jeg tog mine ben til mig, også gik jeg ind til mine noter. Teksten som jeg havde fundet på, var der stadig. Jeg begyndte at nynne, hvor jeg skrev noget ned. 

 Cause I never knew, I never knew
You could hold moonlight in your hands
'Til the night I held you
You're my moonlight
Moonlight  

Jeg smilede tilfreds. Der blev pludselig banket på vores dør. Jeg rejste mig op, gik hen til døren og åbnede op. Det var en mand med en vogn. 

"Morgenmad" "Vi har ikke bestilt morgenmad" "På hotellets regning. Vi så på jeres balkon at i havde en date, så vi ville give morgenmad, og sige tillykke med at i er blevet forlovet" "Oh men"

Også gik han ind. Han stillede vognen, også gik han ud igen. Shawn kom pludselig indenfor, også kiggede han forvirret på vognen. 

"Det er fra hotellet. Det er gratis morgenmad, fordi de tror vi blev forlovet i går" "Oh"  

Jeg satte mig ned på sofaen igen, hvor jeg arbejde lidt videre med sangen. Shawn gik hen til vognen, også tog han en tallerken med pandekager på. Han tog en gaffel også en kniv. Han gik hen til mig, hvor han gav mig det. Jeg kiggede op, lagde min telefon ned, også tog jeg imod maden. Shawn tog noget til sig selv, også begyndte vi at spise. 

"Hvor tog du hen i går?" "Det kan være ligemeget. Hvorfor sov du på balkonen?" "Fordi jeg ventede på dig. Jeg tænkte at jeg ville se dig komme gående" "Men du kunne ikke holde dig vågen" "Nemlig. Vi er nødt til at snakke om i går" "Jeg var dig ikke utro på min gåtur, hvis det er det du vil snakke om" "Nej det er det ikke. Men undskyld. Jeg var jaloux" "Hvorfor?" "Fordi jeg ikke vil have at andre fyre tager dig fra mig" "Det kommer ikke til at ske. Jeg stoler på at du aldrig vil være mig utro, men du stoler ikke på at jeg aldrig kommer til at være dig utro. Hvorfor?" "Fordi der er så mange andre fyre, som er meget bedre end mig. Du kan nemt finde en ny fyr, som vil være meget bedre for dig" "Shawn det er der at du siger nogle forkerte ting"

Jeg stillede min tallerken på bordet, også gik jeg hen til Shawn, som stod ved siden af vognen. Jeg kom hen til ham, også tog jeg mine hænder på hans kinder.

"Jeg elsker dig for den du er Shawn. Jeg kan ikke finde nogen der er bedre for mig, for du er den bedste for mig. Ingen fyre kommer til at tag mig fra dig, for det er jo dig der har mit hjerte. Det er dig jeg er forelsket i. Og jeg regner med at mit hjerte er låst helt inde hos dig, så ingen fyre kan stjæle det fra dig" "Det vil jeg ikke lade ske"

Jeg smilede, også kyssede jeg ham. Vi trak os fra kysset, også stillede Shawn hans tallerken på vognen. Han tog hans hænder rundt om mig, også kyssede vi igen. Efter et stykke tid, så trak vi os fra kysset. Shawn smilede. 

Secret GeekWhere stories live. Discover now