I aften var talent showet, og jeg skulle ikke med, fordi Jenna åbenbart havde styr på tingene.
Så jeg sad inde på mit værelse, hvor jeg lå i min seng på maven og læste lidt om rummet og planeterne. Der blev banket på min dør, hvor min storebror kom ind.
"Beth hvad laver du her?" "Hvad mener du?" "Skal du ikke med til talentshowet? og se din egen storebror synge i et bandt?" "Der er så mange mennesker, og de fleste af dem der skal være med er nogen, som mobber mig" "Så kan du bare heppe på mig. Det vil betyde meget, for mig hvis du kom" "Okay fint" "Haha fedt. Så få noget tøj på, og lad os komme af sted. Vent hvor er dine briller?" "De gik i stykker. Og Anna synes at jeg skulle forandres, så jeg har droppet brillerne og min stil er anderledes" "Okay. Vi ses nede under om 20 minutter" "Okay"
Han gik ud, hvor jeg rejste mig op og tog noget tøj ud af mit skab, som jeg tog på. Jeg puttede lidt make up på, også nogle øreringe og halskæde, også sat jeg mit hår op.
Jeg tog min mobil, hvor jeg gik ud af mit værelse, ned af trappen også ud af hoved indgangen, hvor bilen kørte.
Efter et lille stykke tid, kom vi ud af bilen også ind i hallen. Jeg kiggede rundt, hvor jeg så folk snakke. Leon kiggede på mig.
"Jeg skal smutte backstage, men vi ses efter okay?" "Okay"
Leon smilede, hvor han gik. Mit navn blev sagt, hvor Shawn kom hen til mig og krammede mig. VI trak os fra krammet, hvor han smilede til mig.
"Du kom" "Min storebror skal være med i talentshowet, så jeg er her for at støtte ham og for at støtte dig" "Tak" "Hvordan er det at være dommer?" "Det ret sejt. Jeg bestemmer, hvem der skal vinde talentshowet, sammen med inspektøren også med 2 af lærene som har været her i længst tid. Jeg må hellere gå, det ser ud til at det starter" "Hyg dig" "Tak. Håber du nyder showet. Nå ja, jeg fandt ud af at det var Jenna der er pigen med den stemme. Hun kom til audition, hvor hun sang. Er det ikke vildt?" "Jo helt vildt. Vi ses efter showet" "Jep"
Shawn gik, hvor mig og mine forældre fandt vores pladser, også begyndte showet. Der var nogen, som jonglerede, dansede, tegnet på 60 sekunder også nogen som spillede klaver.
Leon og hans venner gik på scenen, hvor de begyndte at spille også begyndte Leon at synge. Jeg smilede stolt, hvor jeg tog et par billeder af ham på scenen. De blev færdige, hvor folk klappede. Også kom Jenna på scenen, hvor hun lignede en kæmpe diva som altid. Hun begyndte at synge, hvor jeg vidste at det var cd'en. Jeg sukkede, hvor jeg kiggede ned på jorden. Cd'en begyndte at hakke, hvor jeg kiggede op. Jenna begyndte at panikken, hvor folk buede. Inspektøren kom på scenen, hvor Jenna gik ned og blev sur.
"Undskyld misforståelsen. Det ser vist ud til, at der var en der snydt. Lad os gå videre til næste, også lade som ingen ting" J: "VENT" "Jenna stop så" "Det var hendes skyld" "Hvem?" "Beth valentine. Hun gav mig cd'en, og det var hende som ødelagde din bil" S: "Beth kunne aldrig finde på ødelægge en andens bil. Men cd'en?" J: "Ja. Hun gav mig til den i går, hvor jeg kom med i talentshowet" "Hvordan kan hun komme med den?" J: "Jeg fangede hende i at synge i musiklokalet, som hun ikke måtte. Jeg sagde til hende at min største drøm var at vinde talentshowet, så hun sagde at hun ville optage sin stemme også give den til mig på cd" S: "Beth kan ikke synge sådan"
Jennas mor kom, hvor hun tog hende udenfor. Shawn kiggede på mig, hvor jeg rejste mig op og gik ud af hallen. Anna kom, hvor hun kiggede på mig.
"Beth nu er det tid, til at vise din stemme" "Det kan jeg ikke. Alle de mennesker" "Shawn er forelsket i din stemme, og måske også i dig. Giv folk et chok og syng. Tag mikrofonen, klik på knappen også tænder den. Kom nu, så har jeg en ide"
Jeg nikkede, hvor Anna tog min hånd, også kom vi backstage. Anna gav tegn på at starte musikken. Anna skubbede mig på scenen, hvor jeg fik et chok. Folk kiggede på mig, hvor Shawn også gjorde. Jeg lukkede øjne, hvor jeg begyndte at synge.
Hold up, wait, before you go just stay
And talk to me for a little
Baby, won't you loosen up just a little, uh?
See what you don't understand is falling in love wasn't part of my plan
Started with a crush
Call you my man
Doubt that I'd ever fall in love you,
Ever fall in love again
'Cause you give me chills every time we chill I spend all of my days
Doin', doin'
Nothin' but lovin' you
Nothin' but lovin' you baby
(Boy you got all my time)
I'm lovin' your lovin'
I'm lovin' it, lovin' it baby
(Boy you got all my, all my)
Love and affection
All my attention
You don't gotta question
If I'm really
Lovin' your lovin'
I'm lovin' it, lovin' it baby
(Boy you got all my, all my)
Hold up, wait, shut up and kiss me, babe
I just wanna get a little taste
I just wanna get a little taste before you go
See what you don't understand is fallin' in love wasn't part of my plan
Started with a crush
I call you my man
Doubt that I'd ever fall in love you,
Ever fall in love again
'Cause you give me chills every time we chill
I spend all of my days
Doin', doin'
Nothin' but lovin' you,
Nothin' but lovin' you baby
(Boy you got all my time)
I'm lovin' your lovin'
I'm lovin' it, lovin' it baby
(Boy you got all my, all my)
Love and affection
All my attention
You don't gotta question
If I'm really
Lovin' your lovin'
I'm lovin' it, lovin' it baby
(Boy you got all my, all my)
Saving my trust
Don't mess this up
(You got me fallin' in love, you got me fallin' love, you got me fallin' so hard)
Boy you change the way I breathe
When you put your lips on me
I adore you
So let me make it clear that you're the boy that all I need
My baby
Nothin' but lovin' you,
Nothin' but lovin you baby
(Boy you got all my time)
I'm lovin' your lovin'
I'm lovin' it, lovin' it baby
(Boy you got all my, all my)
Love and affection
All my attention
You don't gotta question
If I'm really
Lovin' your lovin'
I'm lovin' it, lovin' it baby
Baby don't you know you got all my love, all my love
Baby don't you know you got all my love, all my love
Jeg blev færdig med at synge, hvor jeg åbnede mine øjne. Folk klappede, hvor jeg smilede lidt. Jeg gik hurtigt væk fra scenen, hvor jeg gik ud af hallen også løb jeg hjem.
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...