Kapitel 41

400 6 1
                                    

I dag var det endelig fredag, og jeg skulle filme min video til Put your hearts up, og jeg glædet mig helt vildt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I dag var det endelig fredag, og jeg skulle filme min video til Put your hearts up, og jeg glædet mig helt vildt. Scooter har sendt adressen til hvor videoen bliver filmet, så en bil kommer og henter mig efter skole, som køre mig der over. 

Mig og Shawn har ikke rigtig snakket sammen siden, han var på skolen. VI begge har travlt, især Shawn fordi han skal lave et album, og det skal udgives snart. Så jeg har valgt, at lade ham være så han kan fokusere på hans album, også kan jeg fokusere på mit album, skolen, venner og musikvideoen. 

Jeg sad nu i min engelsk time. Som altid, så skrev mig og Anna noter, imens vi lyttede med. Anna er blevet bedre til at skrive med, og hun har bestået alle de prøvervi har haft. Selv hendes mor er overrasket.

Klokken ringede. Vi alle pakkede vores ting, også gik vi ud af lokalet. Mig og Anna gik hen til mit skab, hvor vi som altid snakkede om livet, eller om mærkelige ting. 

"Så hvordan går det med dit album? " "Godt. Jeg er faktisk halvvejs. Jeg har skrevet 6 sange, og nu mangler jeg bare 6 andre" "Fedt" "Jep og det bedste af det hele, er at jeg skal lave en video i dag, til en af mine sange som ikke skal være på albummet" "Put your hearts up sangen? " "Jep" "Sejt. Åh hvad med et cover? " "Det var faktisk også en god ide. Men jeg vil have mit album udgivet først. Tænk at jeg siger det. Mit album" "Ja. Det lyder fedt. Hvad med din mor? " "Hun tror ikke på at jeg får gode karakterer, så hver gang jeg kommer hjem med et 12 tal, eller med et 10 tal, så ringer hun til skolen, og de siger at det passer" "Selv jeg er overrasket, men jeg er stolt af dig" "Tak. Det er lidt din skyld at jeg er så klog" "Fordi jeg hjalp dig med lektierne, og nu er du klog" "Jep. Nu giver alle skole tingene bare meget mere mening. Hvad med dine venner i din matematik halløj? " "De gider mig ikke rigtig længere og jeg gider ikke dem. De er helt vildt sur over at jeg vælger at gøre det her" "Hvorfor dog det? " "Fordi de siger at jeg gør det, for at blive populær, og at jeg ikke længere er den samme person" "Det er du 100%. Ja din stil har ændret dig, og du laver et album, men din personlighed er stadig den samme" "Ja. Jeg må videre, jeg skal optage en video" "Held og lykke" "Tak"

Vi krammede hurtigt farvel, også gik jeg ud af skolen, og ind i en bil som vil køre mig hen til stedet. På vej der over, tjekkede jeg min twitter. Ja jeg har lavet en twitter. Scooter mente at det var en god ide, fordi så kunne jeg have lidt kontakt til mine fans. 

Jeg kiggede på et tweet, som en pige havde skrevet. 

Beth1Fan: OMG. I love Put Your Hearts Up. When is the video coming?? #WaitingAndWaiting 

Jeg grinede lidt, også valgte jeg at svare tilbage. 

BethValentine: Beth1Fan Let's just say it's coming very soon. Promise :)) 

Også smilede jeg. Tænk at jeg faktisk har fans. Jeg kiggede på min mobil fordi den begyndte at brumme. Det var Shawn. Jeg ignorerede den, fordi jeg vil have at han tænker på sit album. 

Secret GeekWhere stories live. Discover now