Kapitel 69

220 3 0
                                    

Jeg sad inde på mit værelse, med min dyne om mig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg sad inde på mit værelse, med min dyne om mig. Jeg havde ikke snakket med nogen siden Shawn smuttede. Jeg forstod stadig ikke om Shawn havde slået op med mig, eller ej. Så jeg forstod det som om at han ikke slog op med mig, men han har bare brug for noget tid alene. Men jeg var stadig ked af, fordi det føltes lidt om om at han slog op med mig.

Jeg sad i min seng med en bog, og læste. Jeg kiggede op fra min bog, hvor jeg pludselig fik en ide. Jeg begyndte at synge. 

  I don't need to live by your rules
You don't control me
Until you've walked a mile in my shoes
You don't know me
And I know, I know, I know you don't like it
You don't, you don't, you don't know where I've been
It's my life so truth be told
(I see you thinking but there's just one thing, dear
And you think you know but you don't have no idea
Think you know me but there's more to see my love)  

Jeg kunne mærke at jeg godt kunne lide det. Jeg tog min mobil frem, også skrev jeg det jeg lige havde sunget ned. Da jeg var færdig med at skrive det ned, så gik jeg ind på twitter. Fans var bekymret efter billeder i går. Jeg valgte at skrive et tweet.

BethValentine: Jeg er okay. Jeg skal bare slappe af i min fod i 2 uger, fordi jeg er klodset. Jeg kommer til at blive god igen, så hurtigt som muligt. Tak for jeres bekymring, men jeg er okay. Elsker jer <3 

Jeg smilede, også læste jeg videre. Jeg tog min computer frem, hvor jeg gik ind på skype. Jeg fik et opkald fra Radio 1. Jeg havde lovet at stadig lave mine interviews, bare på skype. Jeg klikkede respekterer, også var jeg live. 

"Hey Beth. Jeg er Josh. Beth er live fra skype, fordi hun desværre er kommet til skade med sin fod, og har brug for at slappe af i sin fod.  Hvordan har du det Beth?" "Jeg har det fint. Vil ønske at jeg kunne være der, men jeg skal desværre gør hvad lægen siger" "Nemlig. Du har lige tweetet at du skal slappe af i din fod i 2 uger, og at du nok skal blive god igen. Og selvfølgelig at du elsker dine fans" "De bekymre sig meget om mig. Nogle er kede af og det kan jeg ikke lide. De skal ikke være ked af, over noget som var min egen skyld" "Din album er blevet meget populære, meget hurtigt. Det er allerede kommet på nummer 1 i USA, UK og I canada. Du har slået Justin Bieber, og Adele. Det er ret stort" "Jeg mærkede lige pludselig et stort pres på mig. Haha. Det er virkelig fedt, så må jeg bare arbejde hårdt på at den bliver der"  "Kommer der et andet album?" "Forhåbentligt. Jeg har faktisk skrevet en tekst ned, men jeg ved ikke om det kommer på en sang, til det andet album" "Det håber vi. Nu må du have en god bedring med din fod, og tak fordi du ville være med" "Det var så lidt. Det vil jeg altid" "Farvel" "Farvel"

Også sluttede interviewet. Jeg smilede, også blev der pludselig banket på min dør. Døren blev åbnet, også kom min mor ind med suppe. Jeg smilede, også fik jeg det hen til mig. 

"Tak" "Du var i radioen live" "Ja. Det er det tredje interview over skype i dag. De alle ønsker mig god bedring" "Har du snakket med Shawn?" "Nej. Ikke siden i går" "Hvad skete der overhovedet? Først var alt okay, også ser man dig grædende. Du har overhovedet ikke snakket med nogen" "Han sårede mig bare dybt. Jeg ved ikke om vi stadig er kærester, eller om vi har slået op. Men lige så snart han kontakter mig igen og gør at jeg ved det, så har jeg ingen andre flirt" "Okay" "Tak for suppe" "Det var så lidt. Hvad var det du sang lige før?" "Jeg kom bare på noget. Det var faktisk rigtig godt" "Nå virkelig. Vil du synge det for mig?" "Okay"

Jeg smilede, også sang jeg teksten. 

 I don't need to live by your rules
You don't control me
Until you've walked a mile in my shoes
You don't know me
And I know, I know, I know you don't like it
You don't, you don't, you don't know where I've been
It's my life so truth be told
(I see you thinking but there's just one thing, dear
And you think you know but you don't have no idea
Think you know me but there's more to see my love)  

Jeg blev færdig med at synge det, hvor min mor smilede, også klappede hun.

"Kommer det en fremtidig sang?" "Måske, jeg ved det ikke. Jeg kan bare godt lide det. Jeg vil gør det som Shawn sagde til mig i går. Jeg vil fokuser på min karriere, også vil jeg få det bedre med min fod" "Okay så"

Jeg begyndte at spise min suppe. Jeg blev hurtigt færdig med den, også fik min mor skålen igen. Hun gik ud af mit værelse, også gik jeg videre med at lave interviews med folk igennem Skype. 

Secret GeekWhere stories live. Discover now