Kapitel 6

800 18 1
                                    

Jeg var inde i vores fysik lokale, hvor vi havde fysik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg var inde i vores fysik lokale, hvor vi havde fysik. Vores lære snakkede om alt muligt fra solsystemet. 

"Hurtigt random spørgsmål. Omløbstid om solen for Venus? Ja beth" "224,7 jorddøgn" "Og hvad med jorden?" "365 dage og 5 timer. Det vil sige 1 år og lidt mere" "Rigtigt"

Klokken ringede, hvor folk gik ud af lokalet. Jeg kom hen til mit skab, hvor jeg åbnede det og lagde mine bøger ind. 

"Hey"

Jeg ventede mit hoved om til venstre og så Shawn. 

"Du snakker igen til mig" "Ja. Har du tid til at snakke privat?" "Okay. Lad mig bare få de ting jeg skal bruge til næste time" "Okay. Mød mig inde ved musiklokalet" "Okay"

Shawn gik, hvor jeg tog mine bøger jeg skulle bruge til næste time. Jeg lukkede mit skab, og gik ind til musiklokalet, hvor Shawn sad på en af stolene. Jeg gik hen til ham, hvor jeg satte mig ved siden af ham. 

"Det her er aldrig sket for mig" "Hvad for noget?" "Populær vil snak med mig" "Hvad med din bror?" "Kun ham" "Okay. Det jeg vil snak med dig om, er at jeg har brug for din hjælp med at læse op til min anden del af eksamen" "Må du læse op til den?" "Ja. Jeg har 1 uge til at læse op til den, og fordi jeg kun kender dig, som er rigtig klog, så tænkte jeg på om du vil hjælpe mig. Det ville betyde virkelig meget for mig, jeg har så meget at tænke på" "Jeg ved ikke helt. Det plejer altid kun at være mig, der laver noget" "Det bliver det ikke. Sådan er jeg overhovedet ikke" "Okay" "Så du vil gerne hjælpe mig?" "Okay" "Fedt. Det er virkelig pænt af dig at du vil hjælpe mig. Må jeg spørger om noget?" "Selvfølgelig" "I går hørte jeg den her fantastiske stemme her inde, efter at være i gymnastik salen. Var det dig, der gik her ind?" "Nej. Jeg ligner ikke en som kan synge så godt" "Jeg synes du ligner en der kan synge. Hvornår vil du begynde på at hjælpe mig?" "Hvornår kan du?" "I morgen efter skole. Vi kan gøre det nede, ved den der cafe nede i byen" "Okay" "1 time efter vi har fri?" "Fint" "Fedt. Tak Beth. Vi ses i morgen" "Vi ses"

Vi rejste os op, hvor Shawn kom hen til mig og krammede mig. Vi trak os fra krammet, hvor han gik ud af musiklokalet. Jeg kiggede chokket ud i luften. Døren til lokalet blev åbnet, hvor Leon kom ind. 

"Beth er du okay?" "Jeg lige blevet krammet af Shawn Mendes" "Popstjernen?" "Ja" "Det jo godt. Han er populære, og at blive krammet af en af dem, er positivt" "Anna er lidt populære, og hende er bedste venner med" "Ja. Men du blev krammet af en anden populære fyr end mig. Hvorfor krammede han dig?" "Jeg skal hjælpe ham, med at læse op til hans anden del af eksamen, som han har 1 uge til at læse op i. Vi skal mødes nede ved den der cafe nede i byen, 1 time efter vi har fået fri" "Det lyder jo næsten som en lektie date du har" "Lektie date? Åh nej, det kan jeg ikke" "Jo du kan. Det kan være at du faktisk får en nye ven. Du kommer til at klare det fint søs" "Okay" "Vi ses der hjemme" "Vi ses"

Min bror gik, hvor jeg sukkede også gik jeg til næste time. 

Secret GeekWhere stories live. Discover now