Kapitel 85

221 1 0
                                    

Jeg vågnede stille og roligt op, med et smil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg vågnede stille og roligt op, med et smil. I går efter jeg var kommet hjem til Shawn, så tog jeg mit tøj af, og tog en af Shawns trøjer på. 

Jeg satte mig op, også kiggede jeg på Shawn. Der var noget på hans arm. Jeg ignorerede det, hvor jeg satte mig på Shawn. Jeg smilede, også bukkede jeg mig ned og begyndte at kysse hans højre side af hans hals, også på hans kind. Han begyndte at smile. Hans hænder kom rundt om mig, hvor jeg satte mig op igen. Vi kiggede på hinanden med et smil.

"Godmorgen" "Godmorgen. Sikke en dejlig måde at blive vækket på" "Det var så lidt. Hvad har du på din arm?" "En tattoo"

Jeg lavet store øjne, hvor Shawn satte sig op. Han tog sin højre arm frem, hvor han viste mig den. 

Jeg tog min venstre hånd under hans arm, også min højre arm på den

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg tog min venstre hånd under hans arm, også min højre arm på den. Den så flot ud.

"Det skal forestille byen jeg er fra, bare med lydbølger. Det er min familie, der siger at de elsker mig" "Den er flot"

Jeg kiggede op på Shawn, som kiggede på mig med et smil. Jeg smilede, også gav jeg et kys på hans tattoo. Jeg kiggede op på ham, hvor jeg smilede. Jeg tog min højre hånd på hans venstre kind, også kyssede jeg ham. Vi trak os fra kysset, hor Shawn smilede. 

"Det var lige det, at jeg håbede på at jeg også fik" "Hvad mener du?" "Min tatovering fik et kys, også vil jeg også have et" "Nåh. Vi må hellere få noget morgenmad"

Jeg rejste mig fra Shawn, også gik jeg hen imod døren. Jeg stoppede med at gå, hvor jeg drejede mit hoved, og så at Shawn stadig var i sengen. Han kiggede på mig. 

"Skal du blive liggende der?" "Ja det var planen" "Så får du desværre ikke din T-shirt tilbage. Jeg kidnapper den" "Nå så det gør du?" "Jep" "Jamen så må jeg hellere, redde min T-shirt"

Shawn rejste sig hurtigt op, også begyndte jeg at løbe. Jeg løb hen imod badeværelset, hvor Shawn fulgte efter mig. Jeg løb på badeværelset, også lukkede jeg hurtigt døren. Jeg ventede mig om, og pressede mit krop imod døren, så min ryg var på døren. Døren åbnede lidt, hvor jeg grinede. 

"Du ved godt jeg ikke har problemer med at komme ind" "Okay vent lige, så jeg kan lukke døren. Så ødelægger vi den ikke" "Okay"

Shawn fjernede sig fra døren, også gik jeg hen til hans badekar, hvor jeg tog hans bruser. Jeg ventede mig om, og gjorde klar til at sprøjte med vand på ham.

"Okay jeg har fjernet mig fra døren"

Døren blev åbnet, hvor Shawn kom ind, også kiggede han på mig.

"Det gør du ikke" "Åh jo det gør jeg"

Shawn løb hurtigt hen til mig, hvor jeg tændte for vandet. Shawn var kommet hen til mig, hvor vi begge blev våde og grinede. Shawn fik mig hen imod væggen, hvor han slukkede for vandet. Vi begge grinede.

"Jeg troede vi skulle have morgenmad, men det ligner åbenbart at vi skulle have et bad først. Hvad med at gør 2 håndklæder klar, også tager vi faktisk et bad?" "Sammen?" "Ja" "Okay. Men kan du så gå ud, så jeg tag tøjet af" "Ja selvfølgelig"

Shawn gik væk fra mig, også gik han ud. Jeg tog bruseren på plads igen, også tog jeg mit tøj af. Bagefter så tog jeg bade forhænget til, også tændte jeg vandet, fra bruseren. Jeg ventede mig om, så jeg kiggede på væggen. 

"Okay nu må du gerne komme ind"

Døren blev pludselig åbnet, også var der nogen låger der blev åbnet. Lågeren blev lukket igen, også kom Shawn pludselig ind. Hans hænder kom rundt om mig.

"Jeg har set dig nøgen før" "Ja men det her er anderledes" "Ikke helt anderledes. Din krop ser stadig lige så smuk ud"

Jeg grinede, også ventede jeg mig stille og roligt om. Shawn kiggede ned og op. Han kiggede på mig, hvor han smilede til mig.

"Se. Du ser lige så smuk ud, som du plejer"

Jeg grinede. Jeg kunne mærke at jeg blev lidt tryggere ved at være i bad med Shawn. Vi puttede Shampoo i vores hår, vaskede det ud, balsam, ud med det, kropsæbe, af med det, også gik Shawn ud. Fordi jeg har langt hår, så tog jeg længere tid om at vaske det ordentligt ud. Jeg blev endelig færdig. Jeg slukkede for vandet.

"Babe" "Ja?" "Vend dig om" "Okay"

Jeg ventede mig om, også fik jeg pludselig et håndklæde rundt om mig. Jeg smilede, også gik jeg ud fra badekar, også fik jeg et lille håndklæde fra Shawn, til at tørre mit hår noget mere. Jeg blev færdig med at tørre mit hår, hvor jeg tog det til vask. Jeg kiggede på Shawn, som havde fået hans bukser på. Han kiggede på mig, også gik han hen til mig og kyssede min højre kind. 

"Hvad var det for?" "Bare fordi jeg havde lyst" "Nå okay"

Vi hørte pludselig ringeklokken til døren. Shawn gik ud af badeværelset, også hen til hans dør. Døren blev åbnet, hvor jeg lyttede med. 

"Camila?" "Hey Shawny" "Hvad laver du her?" "Jeg kommer for at besøg dig. Waow du er allerede ved at gøre dig klar?" "Til hvad?" "Vores date" "Vi har ingen date. Jeg har faktisk en på besøg" "Nå virkelig? Hvem?" "Min kæreste" "Din kæreste? Helt ærligt Shawn, jeg troede vi havde noget sammen. Fansene tror at vi har noget sammen" "Ikke længere" "Nå virkelig?" "Ja. De ser billeder af mig og hende sammen, på Instagram eller twitter. De ser at jeg skriver om hende, eller med hende på twitter" "Skriver du med din fantasi kæreste på twitter?" "Hun er ikke fantasi. Jeg elsker hende meget højt" "Shawn. Du kan ikke elske en fantasi person"

Jeg smilede, også fik jeg en ide. Jeg gik ud af badeværelset, også lidt frem som gjorde at camila kunne se mig. 

"Babe hvornår kommer du? Vandet er koldt uden dig"

Shawn ventede sig om og smilede. Camila kiggede på mig. Shawn ventede sig om og kiggede på Camila, også på mig.

"Jeg kommer lige om lidt, Jeg skal lige have Camila til at gå" 

Også gik jeg ud på badeværelset igen. 

"Se jeg har faktisk en kæreste, eller så du hende ikke?" "Så du dater hende? Kællingen som jeg skrev med" "Hun er ikke en kælling. Hun er den dejligste kvinde der overhovedet findes. Og nu er det på tide at du går" 

Også hørte jeg døren lukke. Jeg smilede, også gik jeg ud ad badeværelset. Shawn var inde i køkkenet, og var i gang med at lave morgenmad. 

"Så jeg er den dejligste kvinde der er overhovedet findes?"

Shawn kiggede op, også smilede han. 

"Ja" "Hvad med kvinderne i din familie?" "Bare rolig. Du bliver en del af det en dag" "Det har jeg det fint med" 

Jeg smilede, også gik jeg hen til Shawn, også kyssede vi. Hans højre hånd kom rundt om mig, også ned på min røv. Jeg trak mig fra kysset, hvor Jeg kiggede på ham.

"Hey" "Hvad? Det er ikke min skyld at min kæreste ser godt ud"

Jeg grinede, også kyssede vi igen. Vi trak os fra kysset, også gik jeg ind på Shawns værelset, tog mit undertøj på, også en af hans grå T-shirts. 

Resten af dagen, slappede vi af, spiste morgenmad, også grinede vi. 


Secret GeekWhere stories live. Discover now