Kapitel 79

236 2 0
                                    

Jeg var inde på mit værelse, hvor jeg skrev de sidste sange til albummet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg var inde på mit værelse, hvor jeg skrev de sidste sange til albummet. Jeg sad på min seng, og skrev i mit hæfte. Sangen jeg var i gang med, var en sang jeg havde holdt hemmeligt for Shawn, fordi det handlede om mig og Shawn. Jeg smilede lidt, imens jeg skrev teksten ned. 

Efter et lille stykke tid, blev jeg færdig med at skrive teksten ned. Jeg smilede tilfreds på det, også sang jeg hele teksten. 

 If you know how to be my lover
Maybe you can be my baby
Hold me close under the covers
Kiss me boy and drive me crazy

Be my, be my, be my
Be my, be my baby
Be my, be my, be my baby,
And drive me crazy

If you know how to treat me
You know how to touch me
Baby, then you'll get your chance
The chance to love me

It's obvious I want to be into you
But it all depends on all the things you do

'Cause babe I promise, I promise
If you keep it real with me
Be honest, be honest
You can get anything you want
That you want babe
Just show me everything I need to see
I'll give you anything boy

If you know how to be my lover
Maybe you can be my baby
Hold me close under the covers
Kiss me boy and drive me crazy

Be my, be my, be my
Be my, be my baby
Be my, be my, be my baby,
And drive me crazy

I'll give you all of my trust
If you don't mess this up
You ain't tryna get no other girls
When you in the club

All you got is eyes for me
I'm the only girl you see
So if you treat me right just the way that I want you
Oh, baby boy, I promise that I'll be on you
Oh oh oh oh oh oh on you
Night to the mo-oh-oh-oh-oh-orning

If you know how to be my lover
Maybe you can be my baby
Hold me close under the covers
Kiss me boy and drive me crazy

Be my, be my, be my
Be my, be my baby

Be my, be my, be my baby,
And drive me crazy

I'll give you all of my trust
If you don't mess this up
You ain't tryna get no other girls
When you in the club

All you got is eyes for me
I'm the only one you see

If you know how to be my lover
Maybe you can be my baby
Hold me close under the covers
Kiss me boy and drive me crazy

Be my, be my, be my
Be my, be my baby

Be my, be my, be my baby,
And drive me crazy
 

Jeg smilede tilfreds, også rejste jeg mig op. Jeg tog min mobil og min pung, også gik jeg ned af trappen, og ud af hoved døren. 

Mig og Shawn skulle mødes nede i byen, henne ved hans studie, fordi han også var i gang med at arbejde med noget. Imens jeg gik der ned, så kiggede jeg rundt. Nogle gange tog jeg billeder med fans, eller gav den autografer. 

Jeg kom der ned, hvor jeg gik ind af hoved døren. Jeg gik ind til hans lille stue, som han typisk spillede guitar i, eller skrev sange. Og jeg havde ret. 

Han sad på en stol, med ryggen til mig med hans guitar, og spillede. Jeg smilede også gik jeg stille og roligt der over. Jeg tog mine hænder på hans skulder, også rundt om ham. Han stoppede med at spille, drejede sit hoved til højre, og smilede.

"Hey" "Hey. Det lød ret godt, det du spillede" "Tak" "Er det til en ny sang?" "Nej. Jeg spiller bare for sjov. Skal vi komme af sted, og have en rigtig hyggelig dag?" "Ja"

Jeg tog mine hænder til mig selv, også rejste shawn sig op. Han stillede guitaren på plads, også kiggede han på mig.

"Hvad?" "Du ser virkelig godt ud, i sådan noget tøj"

Han gik stille og roligt hen til mig, tog sine hænder rundt om mig, også kyssede han mig på højre side af min kind, men rykkede ned til min hals. Mine hænder kom på hans skuldre.

"Oh. Jeg troede vi skulle ud og have en hyggelig dag. Shawn"

Han trak sig, hvor han kiggede på mig med et smil.

"Det er ikke min skyld, at min kæreste er ret lækker" "Nej. Det er mine forældres. Ligesom det er dine forældres skyld at du ligner en gentleman"

Vi tog vores hænder til os selv, også flettede Shawn sin højre i min venstre. Vi kom ud af studiet, også gik vi ned af byen. Vi kom hen til en sushi restaurant, hvor vi gik ind af hoved døren. Vi fandt et sted at sidde, hvor vi sad overfor hinanden. Vi havde flettet vores hænder ud af hinanden, så vi kunne kigge på menu kortet. Da vi havde fundet ud af hvad vi ville have, så kom der en tjener hen til os, også bestilte vi. Tjeneren gik. Imens vi ventede på vores mad, så snakkede mig og Shawn. Shawn tog sin mobil frem, og gjorde at den var i min retning. 

"Hvad laver du?" "Snapchat. Så det er Beth's første gang at hun spiser sushi. Lad os se hvordan hun synes det smager, når maden kommer. Er du nervøs?" "Meget" "Ser hun ikke bare mega godt ud, i afslappede tøj?" "Ser han ikke bare godt ud, i en hættetrøje?" "Som du har taget" "Fordi den dufter godt af dig"

Jeg grinede. Shawn tog sin mobil væk, også kom vores mad. Shawn tog sin mobil op igen, og filmede.

"Første gang hun tager en bid af sushi. Lad os se hvad hun synes om det"

Jeg tog et stykke sushi i min mund, også spiste jeg det. 

"Omg. Det smager slet ikke som jeg regnede med" "Godt eller dårligt?" "Godt. Det smager mega godt" "Og hun kan lide det"

Jeg grinede. Shawn tog sin mobil ned igen, også spiste vi begge, imens vi snakkede og drak af vores cola.

"Glæder du dig til at dit album kommer ud snart?" "Ja. Men jeg kommer til at få travlt" "Det går nok. Kommer det ikke ud i weekenden?" "Jo. Fredag aften kommer det ud, også fredag om 1 uge, skal jeg optræde på victoria secret, for første gang med mit album" "Det bliver fedt" "Ja. Jeg har snakket med Scooter, om du må tag Andrew og Matt med" "Ja?" "Ja. Og det må du godt. Men du kommer bare til at sidde ved Vip området, ved publikum" "Det er fint. Så i morgen skal du optag de sidste sange" "Jep. Også om 5 dage, så skal jeg øve på selve scenen fordi, mine dansere skal kunne danse lidt, imens modellerne kommer gående" "Hvad skal du så imens?" "Øve mig på at huske alle sangene, slappe af, øve mig på at gå i det tøj, vi skal købe i dag, også måske også være sammen med dig" "Det lyder godt" "Tak for mad" "Det var så lidt"

Shawn betalte for maden, også gik vi ud af stedet. Bagefter gik vi ind i forskellige butikker, hvor jeg fandt tøj til at performe i. Efter et stykke tid, med at shoppe tøj til mig, som Shawn ikke havde set, så gik vi ind i andre butikker som havde fjollede ting. 

Resten af dagen, blev brugt på at fjoller rundt nede i byen med Shawn, med masser af grinen og snakken.

Secret GeekWhere stories live. Discover now