Jeg var lige blevet færdig med at tag mit tøj på. Jeg smilede tilfreds. Jeg gik hen til min seng, også tog jeg min mobil og skrev til Shawn.
*Kom over til danse studiet, også kan vi snakke. -B*
*Okay tak. -S*
Jeg sukkede, også gik jeg ud af mit værelse, ned af trappen, også hen til køkkenet. Jeg tog et æble, som jeg begyndte at spise. Leon sad også og spiste noget.
"Godmorgen" "Godmorgen" "Endnu engang øvelse?" "Jep. Vi øver rigtig meget, fordi det er en stor tour" "Glæder du dig?" "Ja vildt meget. Det bliver fedt, at se steder jeg aldrig har set før. Jeg må hellere komme videre, så jeg kan blive god til at danse" "Hyg dig" "Tak"
Jeg smed mit æble ud, også gik jeg ud af hoved indgangen. Jeg gik hen imod danse studiet, med et smil. Jeg havde min telefon i min hånd, fordi jeg ikke rigtig havde nogen lommer.
Efter et lille stykke tid, så kom jeg over til danse studiet. Jeg gik ind, også kunne jeg se at jeg var den eneste. Jeg smilede, også valgte jeg at synge hands om me, imens jeg dansede den dans som vi havde lært.
Efter jeg havde sunget og danset det, så stoppede jeg. Jeg hørte pludselig en klappe. Jeg kiggede hen imod døren, hvor jeg så Justin Bieber.
"Waow det var fedt" "Du er Justin bieber" "Ja det er jeg. Og du må være Beth Valentine. Scooter sagde at vi skulle flirte når din lille kæreste kom, men efter jeg har set alle de sexede danse moves, så har jeg en bedre ide. Du dropper din kæreste, også bliver du min. Eller kun når jeg er liderlig, hvilket jeg er lidt nu"
Han gik hen imod mig, hvor jeg gik bag ud, indtil jeg ramte en væg. Justin var nu kommet helt tæt på mig.
"Jeg kunne få dig til at skrige mit navn. Jeg kunne få dig til at føle dig rigtig godt, og rigtig svedig. Vi kunne endda gør det her inde, hvor du kan kigge dig selv i spejlet"
Hans højre hånd kom på mit lår, hvor han klemte. Jeg fik pludselig store øjne, også kunne jeg mærke at jeg var bange.
"Jeg kunne endda tag min hånd længere op af dit ben, eller rør dig andre steder"
Jeg lukkede mine øjne, hvor jeg kunne mærke at et par tåre kom ned af min kind, og at Justins hånd kom længere op af mit ben.
"HEY"
Jeg åbnede mine øjne, hvor så Shawn bag Justin. Justin kiggede bag ham.
"Hey dude. Alt er okay her, du ved jeg prøver bare at give hende fingeren" "Det tror jeg ikke er en god ide" "Hvorfor ikke?" "Fordi jeg er hendes kæreste" "Oh. Må jeg stadig få hende til at skrige mit navn, og se hendes nøgne krop?" "Skrid med dig. Fjern dig fra min kæreste" "Det tror jeg ikke"
Justin skubbede mig tættere på ham, hvor han tog hans hånd på mit bryst. Jeg gav et lille hvin, også lukkede jeg øjne.
"Tag dine hænder for dig selv"
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...