Kapitel 22

638 7 0
                                    

Jeg vågnede op stille og roligt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jeg vågnede op stille og roligt. Jeg mærkede pludselig en arm rundt om mig. Jeg kiggede bag mig, og så en sovende Shawn. Jeg panikkede lidt, men så kom jeg i tanken om at der ikke skete noget i går. Jeg smilede, og så fjernede jeg hans arm stille og roligt, som åbenbart fik ham til at vågne. Jeg rejste mig op, også slukkede jeg min mobils alarm. Jeg ventede mig om til min seng, hvor jeg så Shawn tag sine hænder på sit ansigt også væk igen. Jeg gik hen til min seng, lænede mig ind til Shawn også kyssede jeg ham. Vi trak os fra kysset, hvor Shawn smilede. 

"Godmorgen" "Godmorgen" "Jeg skal gøre mig klar, jeg skal stadig i skole. Og du har lovet at du vil komme med" "Jep. Så jeg kan skræmme den fyr som røret dig på den måde" "Nej så gør du det hele værre. Drengene på skolen er lede nok i forvejen i mod mig" "Vent hvad? Er folk altid lede imod dig? " "Det var derfor en af de populære fyre sagde at du skulle lade mig være i fred, første gang vi så hinanden" "Det vidste jeg ikke" "Det er okay. Jeg må hellere komme i gang, jeg skal jo ikke komme for sent, hvor det er okay for dig at komme for sent, men" "Hvad? " "Hvis du kommer samtidig som mig, så vil folk tro at du er der for at være min bodyguard" "Okay hvad med at jeg kommer lidt senere, hvor jeg går ind til kontoret og spørger om jeg må låne jeres musik lokale til, at skrive sange i" "Det kan du godt. Men så skal du have din sangbog med, eller hvad du nu bruger til at skrive sange med, og i" "Det har jeg. Min mobil og I har instrumenter" "Okay. Men jeg må virkelig til at gøre mig klar, jeg må bare ikke komme sent" "Okay" "Det betyder at du skal gå ud" "Nå ja. Jeg går ud på toilettet"

Shawn rejste sig op, hvor jeg også gjorde. Han gik ud på toilettet, også gik jeg hen til mit klædeskab også fandt jeg noget tøj, som jeg tog på. 

Mit tøj var en pink T-shirt, nogle jeans, hvide sko, også var mit hår lidt krøllede. Jeg havde mine øreringe på, også havde jeg ordnet mit makeup. 

Jeg blev færdig med mit outfit, også kom Shawn ind

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jeg blev færdig med mit outfit, også kom Shawn ind. Han gik hen til sin taske, også gik jeg hen til min, hvor jeg pakkede min. Jeg blev færdig, og så at Shawn havde fået noget tøj på. Han kiggede på mig, også smilede han. Jeg smilede tilbage, tog min taske på min ryg, også tog jeg min mobil og mine høretelefoner. Vi gik ud af mit værelse, ned af trappen, også ind i køkkenet. Med det samme så kom tilde. Jeg lagde min taske på bordet, også tog jeg en skål til både mig og Shawn. Jeg puttede creol i den, med mælk også 2 skeer. Jeg gav den ene skål til Shawn, også spiste vi morgenmad imens vi snakkede.  

Secret GeekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang