Kapitel 43

326 4 0
                                    

Det var endelig blevet mandag, og Shawn havde ikke kontaktet mig hele weekenden, hvilket var fint nok, fordi så kunne han blive klar i hovedet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Det var endelig blevet mandag, og Shawn havde ikke kontaktet mig hele weekenden, hvilket var fint nok, fordi så kunne han blive klar i hovedet. 

Jeg sad i min historie time, og skrev med og lyttede med. Anna gjorde det også, hvilket læren var stolt af, fordi hun kunne svare på alle spørgsmålene. 

Klokken ringede hurtigt, hvor vi pakkede vores ting, og gik hen til mit skab. Med det samme, så jeg Jenna kom gående. Hun gik hen til mig, og hun så sur ud.

"Tænk at du tør at komme" "Så det var dig, der sendte beskeden" "Selvfølgelig var det mig. Lad være med at tro at du er noget Beth. Du er ikke andet end et nul, som burde forsvinde" "Jeg forfølger bare min drøm" "Som om. Du prøver bare at blive mere populær end mig" "Nej overhovedet ikke. Jeg er træt af at du er så led imod mig. I stedet for at være led imod folk, så burde få snakket om dine egne problemer. Der må da være en grund til, at jeg aldrig har set din far før til forældre møderne" "Hvorfor er du sådan?" "Fordi jeg gider ikke at være fjender med dig, men din ven eller en positiv fremmed" "Min far er der måske ikke, fordi han er et røvhul. Kan du fat det?" "Hvorfor er han et røvhul?" "Fordi han drak sig fuld, og kørte galt i en bil. Er du glad nu? Eller skal du nu have hævn over mig?" "Min far var også i en bilulykke. Han drak også sig fuld, fordi han havde drenge aften, med nogen fra hans arbejde. Jeg er ked af at høre, at han er død" "Virkelig?" "Ja. Måske mobber du mig, fordi du ved ikke hvordan du skal komme ud med dine følelser. Bare så du ved det, så kan du komme ud med det for mig. Jeg dømmer dig ikke, for jeg var ligesom dig. Jeg kom ikke i skole i flere dage, fordi jeg var flov over at græde på skolen, så jeg græd der hjemme, eller også så pjækkede jeg" "Virkelig? Det vidste jeg ikke at du gjorde. Min far drak altid. Han slog min mor, mig og nogle gange min lillesøster. Min mor gjorde selvmord" "Det er jeg virkelig ked af høre" "Tak" "Bor du i en plejefamilie?" "Ja. Og de er rigtig søde. Mig og min lillesøster er glade hos dem, fordi de behandler os som om at vi var deres. Som om at de havde født os. Hvorfor siger jeg overhovedet alt det her til dig" "Måske fordi, vi begge har mistet vores fædre, til alkohol så jeg kender følelsen" "Måske"

Også gik hun. Mig og Anna kiggede på hinanden.

"Hvad skete der lige der? " "Det ved jeg ikke. Jenna var venlig imod mig, for første gang" "Wow. Så du havde ret. Hun mobber folk, fordi hun har ondt af sig selv" "Det er synd. Kom lad os smutte til engelsk time"

Vi gik ind til lokalet, hvor vi fandt en plads. Vi tog vores bøger frem, og vores hæfter frem. Alle eleverne kom ind, hvor Jenna også gjorde. Hun smilede lidt til mig, også gik hun videre. Vores lære kom ind, og så skrev vi med og lyttede med. 

Efter timen, så pakkede vi vores ting og gik ud. Vi gik ud af skolen, også stoppede vi med at gå, fordi vi folk rundt om en. Shawn. Han tog billeder med folk, og gav autografer. Han kiggede hurtigt her over, hvor jeg sukkede. Mig og Anna begyndte at gå, hvor vi gik ned i byen. 

Jeg gad ikke rigtig at snakke med Shawn, fordi han opførte sig som en idiot. 

Mig og Anna kom ned i byen, hvor vi stoppede ved et vindue, fordi vi så nogle kjoler. Min mobil begyndte at ringe, hvor jeg tog den op til mit øre. 

*"Hallo?" "Beth" "Oh Shawn" "Jeg ved at du så mig, på din skoles parkerings plads" "Det ved jeg" "Hvorfor gik i så?" "Fordi jeg ikke gad at snak med dig. Du opførte dig som en idiot, og snakkede dårligt om Jenna" "Fordi hun er dårlig" "Måske er hendes grund god" "Hvilken grund?" "Det skal jeg ikke fortælle, men hun har mistede begge af sine forældre, og hun bor i en plejefamilie. Jeg må smutte, jeg er nede i byen med Anna" "Okay. Vi ses senere" "Vi ses senere"*

Også lagde jeg på. 

"Er dig og Shawn okay? " "Vi kom op og skændes i lørdags" "Oh" "Ja. Men jeg gider ikke at snakke om det. Vi skal have en hyggelig tur sammen i byen" "Nemlig. Men nu kommer Jenna"

Vi ventede os om, og så Jenna komme hen til os. 

J: "Hey Beth" B: "Hey" J: "Jeg vil bare lige sige undskyld, for at jeg har været så led imod dig. Jeg snakkede min min pleje mor, og jeg fortalte hende alt. Hun sagde at jeg gerne må græde ud, fordi det er okay at vise at man er ked af, især når man har mistede begge af sine forældre. Også forslog hun at se mine forældres gravsted i weekenden, hvilket jeg sagde ja til. Men du må undskylde at jeg har været så led imod dig" B: "Det gør ikke noget. Og tak for undskyldningen" J: "Det var så lidt" A: "Vil du hænge ud med os her i nede i byen?" J: "Virkelig? Må jeg det?" B: "Selvfølgelig må du det" J: "Oh okay. Det vil jeg gerne"

Vi smilede, også gik vi videre ned i byen. Vi gik ind til starbucks, hvor vi bestilte 3 varme kakao. Efter vi havde betalt for dem, så gik vi ud. Vi begyndte at gå lidt, hvor vi snakkede og grinede. 

Jeg pludselig nogen som skreg lidt. Vi alle ventede os om, og så 3 piger kigge på mig. De gik hen til os. 

"Undskyld, men er du Beth Valentine? " "Ja det er jeg" "Omg vi elsker din musikvideo Put Your Hearts Up. Den er vildt god, og det er sangen også" "Tak" "Må vi få et billede med dig?" "Oh okay"

Jeg gav Anna min kakao, hvor jeg stillede mig i midten, imens pigerne smilede, hvor jeg også gjorde. Jenna tog billedet, også gav hun telefonen tilbage, til en af pigerne. Jeg gik hen til Anna og Jenna igen, hvor de smilede.

"Tusind tak Beth. Du er virkelig sød. Hvornår kommer der mere musik?" "Må jeg fortælle jer en hemmelighed?" "JA" "Jeg er færdig med min skole om 3 måneder, og på selve dagen hvor jeg dimittere altså om aften, så kommer der et album ud fra mig" "OMG ET ALBUM. Vi glæder os helt vildt" "Jeg må videre. Vi ses" "Farvel Beth"

Også gik vi. Mig, Anna og Jenna grinede lidt.

A: "Waow. Første gang du et billede med et par fans" B: "Ja. Det var underligt, men jeg kunne godt lide det" J: "De så ud til at være glade for at møde dig" B: "Ja. Kom lad os gå videre"

Vi gik videre. Resten af dagen, gik vi ind i butikker og købte nogle ting, eller tøj. Vi havde det faktisk sjovt med Jenna, og hun er faktisk ikke så slem som vi troede hun var, men faktisk rigtig sød. 

Secret GeekWhere stories live. Discover now