Kapitel 110

213 1 0
                                    

Jeg vågnede op stille og roligt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg vågnede op stille og roligt. Jeg kiggede på mit natbord og så min telefon. Jeg sukkede, hvor minder fra i går kom frem i mit hoved. Jeg satte mig op, også tog jeg min mobil. Jeg tændte den, også gik jeg ind på instagram. Der var masser af videoer fra Shawns fest Der var videoer af ham, hvor piger flirter med ham, videoer af ham der danser på danse gulvet, en video hvor man ser at Shawn skubber mig lidt, også en video hvor en pige kysser ham. 

I går efter jeg havde kommet hjem, gav min mor mig et kram. Scooter havde åbenbart ringede til hende, og fortalt at der var sket noget imellem mig og Shawn. Da Scooter var kørt, så gik jeg op på mit værelse og pakkede mine kuffert ud. 

Jeg gik ud af instagram også lagde jeg min telefon ned på min seng. Jeg rejste mig op, gik ud af mit værelse, neden under også ind i køkkenet. Jeg begyndte at lave min morgenmad som bestod af, yoghurt og frugt som var nede i yoghurten. Jeg begyndte at spise min morgenmad med en skee, også kom min mor ind i køkkenet. Toulouse fulgte efter. 

 "Godmorgen søde" "Godmorgen mor" "Er du i bedre humør, end du var i går?" "Nej. Jeg så min kæreste kys en anden pige, han skubbede til og opførte sig som en kæmpe idiot" "Men han trak sig hurtigt fra kysset" "Hvordan ved du det?" "Leon viste mig videoer af det på instagram" "Oh" "Og han blev meget sur, da han så at Shawn skubbede til dig" "Hvorfor? det var ikke et slemt skub" "Han skubbede dig, hvor du var ved at falde" "Jeg havde høje sko på. Jeg må hellere blive færdig med at spise morgenmad. Jeg skal hente nogle ting hos Shawn, også skal jeg til danse træning" "Hvad skal du hente hos Shawn?" "Mit tøj og mit makeup" "Okay. Held og lykke med det" "Tak" 

Jeg blev færdig med at spise mit morgenmad. Jeg tog min skål og min skee ned i vores opvaskmaskine, også gik jeg op på mit værelse. Toulouse fulgte efter. Jeg kom ind på mit værelse, hvor Toulouse satte sig på min seng. Jeg kiggede på ham.

"Du vil bare sidde i min seng"

Jeg smilede, også jeg hen til Toulouse. Jeg aede ham. 

"Du er verdens sødeste hund. Nu må du ikke kigge på mig, imens jeg klæder om. Det kan godt være at du er en hund, men du er stadig en drenge hund"

Jeg stoppede med at ae ham. Jeg gik hen til mit skab, tog noget tøj ud af det, også tog jeg mit nattøj af. 

Jeg tog en hvid kort top på, sorte jogging bukser, sorte sko, nogle korte sorte øreringe også en sort choker. Efter jeg havde taget mit tøj på, så ordnede jeg mit hår og min makeup. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Secret GeekWhere stories live. Discover now