I dag skulle jeg optræde hele mit album for første gang, og jeg var vildt nervøs.
Jeg stod inde i mit værelse, og pakkede mit performe tøj ned i en pose. Jeg tog min mobil oplader i en taske, med min mobil og min pung. Jeg havde også pakket en stor trøje ned i posen, til om aften hvis jeg begyndte at fryse. Da jeg var klar, så holdte jeg posen i min venstre hånd, og tasken på min venstre skulder. Jeg gik ud af mit værelse, nedenunder også gik jeg ud af hoved døren. Anna kom løbende, hvor vi gik ind i bilen. Min mor havde lovet at køre os. Mig og Anna sad omme bag i, hvor min storebror sad foran sammen med min mor. Vi begyndte at køre, hvor jeg kunne mærke at jeg blev mere og mere nervøs.
"Rolig Beth. Det kommer til at gå godt"
Jeg kiggede på anna og smilede.
"Det håber jeg. Det er første gang, at jeg skal synge hele mit album, foran en masse mennesker" "hvornår er det, vi skal være der?" "Klokken er 07:00 Am, så vi skal være der om 1 time" "Hvorfor så tidlig?" "Fordi vi skal gør de sidste ting klar. Scooter skal fortælle mig hvad jeg kan gøre på scenen, og jeg skal hilse på danserne. De andre kunstner skal øve" "Har du øvet?" "Ja. Jeg har øvet mig på scenen i 1 uge inde eksamenerne startede" "Nå okay godt. Jeg er spændt på, hvad Shawn siger til dit outfit. Kommer han overhovedet til at se det, inden du går på scenen?" "Det ved jeg ikke. Jeg ved bare, hvor jeg skal gå på scenen, og hvor jeg skal gå ned fra scenen"
Vi snakkede videre i et stykke tid, og det var rart, for så glemte jeg hvor nervøs jeg var.
Vi kom endelig hen til stedet. Vi gik ud af bilen, også hen imod Vip området. En vagt lukkede os ind i gennem hegnet, også var vi der inde. Vi begyndte at gå, hvor jeg ledte efter min trailer, men jeg så Shawn. Jeg gik der over, hvor jeg bankede på, også gik jeg ind. Shawn sad med sin guitar på en sofa. Hans forældre var der, hans lille søster og Matt.
"Beth"
Aaliyah løb hen til mig, også krammede hun mig. Vi trak os fra krammet, hvor Shawn kiggede op og smilede. Han lagde sin guitar ned, også gik han hen til mig. Han kyssede mig på kinden, hvor vi kiggede på hinanden.
"Rolig nu. Trak vejret ind og ud, stille og roligt" "Kan man virkelig se hvor nervøs jeg er?" "Ja. Dine hænder ryster helt. Det skal nok gå godt. Du har øvet på scenen i 1 uge, danserne kender deres rutiner, du kender alle dine sanger" "Hvad nu hvis jeg glemmer teksten?" "Så giv tegn på at publikum skal synge, fordi så ligner det bare at du prøver at få kontakt til dem" "Hvem er på scenen nu?" Niall. Det hele starter om 5 timer. Så inden de 5 timer begynder, så kan vi få noget af spise, hygge os. Men der er interviews med Capital FM. Det starter om 4 timer" "Okay. Ved du hvor min trailer er?" "Ja. Kom, så kan du også hilse på nogle af dem der skal spille" "Først vil jeg gerne lige af med mine ting" "Fair"
Mig og Shawn gik ud af hans trailer. Min mor, storebror og Anna fulgte efter mig og Shawn. Vi kom hen til in trailer. Den var 3 trailer væk fra Shawn. Vi gik der ind, hvor jeg så 2 damer.
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...