Jeg var der hjemme, hvor jeg lå på min seng og lavede lektier, imens jeg lyttede til musik.
Jeg kiggede hurtigt på kontrakten og tænkte over hvad Scooter sagde. Jeg sukkede også gik jeg videre med mine lektier.
1 time efter var jeg færdig. Jeg satte mig op, tog Mine briller på, også læste jeg kontrakten. Der blev banket på min dør, hvor jeg kiggede op. Døren blev åbnet også smilede jeg. Shawn. Jeg rejste mig op, gik hen til ham og kyssede ham. Vi trak os fra kysset, hvor Shawn smilede til mig.
"Det er lang tid siden jeg har set de briller. Har du tid til gæster, eller laver du noget vigtigt?" "Jeg læser bare kontrakten" "Som du fik af Scooter?" "Ja. Men jeg forstår den bare ikke" "Må jeg læse den?" "Ja"
Jeg gik hen til min seng, tog kontrakten, også gav jeg den til shawn. Han kiggede på den.
"Der står at kunstneren skriver sine egne sange, bestemmer selv hvad personen vil have på. Kunstneren bliver behandlet som en normal person, undtagen når der kommer noget angående karriere. Også står der også alt muligt om hvad der kommer til at foregå, om hvordan et album bliver lavet, og alt sådan noget. det eneste du skal er at skrive under på at du holder deres aftaler, eller giver besked hvis du ikke kan komme" "Okay godt" "Har du besluttet dig endnu?" "Nej overhovedet ikke. mit liv bliver forandret" "Ja. men du kommer stadig til at have din familie, til at have de fleste af dine venner og du kommer stadig til at have mig" "Hvad nu hvis der sker noget i medierne, som gør at vi slår op" "Hey. det kommer ikke til at ske. Vi må holde sammen, fortælle hinanden alt og være der for hinanden 100%" "Okay. Jeg har stadig 2 dage til at tænke over tingene" "Jep" "Hvad synes du jeg skal gøre?" "Jeg synes du skal gøre det du synes er bedst. det kunne dog være ret sjovt, hvis du vinder en award også råber jeg at det er min kæreste. Og alle de små ferier vi kumme have sammen, alle de takke taler, vi vil takke hinanden i. Og hvis vi kommer til at være sammen i flere år, så har vi det dokumentet, på grund af alle de billeder der kommer til at være" "Det lyder vildt sjovt. hvad med paparazzi? "Ignorere dem, med mindre hvis du er nøgen, eller gøre sådan at du bliver skadet" "Okay. Tak" "Det var så lidt. Jeg skal nok hjælpe dig igennem det hele, hvis det bliver for svært" "Okay"
Han gav mig kontrakten igen, hvor jeg lagde på min seng, også kiggede jeg på Shawn igen.
"Var du i gang med at lave lektier? " "Jep. Men jeg er blevet færdig med det" "Nå okay godt" "Hvordan går det med albummet? " "Jeg har fået skrevet 1 sang" "Måske skulle du opleve nogle flere ting" "Ja måske. Hvad med at du kommer til en af mine koncerter i morgen aften, også går vi ud bagefter" "Lige efter din koncert? " "Ja. Det bliver sjovt" "Vent holder du en koncert imens du laver dit album? " "Ja. Så synger jeg bare sange fra mit første album" "Nå okay. Det kan vi godt" "Har jeg fortalt dig hvor sød ud, du ser ud med de briller" "Det har du nu"
Jeg smilede også kyssede vi. Vi trak os fra kysset, fordi der blev banket på døren, og ind kom Leon.
B: "Leon" L: "Hey. Shawn" S: "Hey" L: "Vil bare lige fortælle at mor arbejder sent, så vi skal selv lave aftensmad. Jeg spiser nok hos en ven" B: "Oh okay" L: "Jeg kan købe ind til dig, hvis du vil" B: "Det behøves ikke, jeg finder på noget" L: "Okay. Jamen så må i hygge jer, men ikke for meget" S: "Det skal vi nok" L: "Vi ses" S: "Vi ses" B: "Farvel"
Også gik Leon ud. Mig og Shawn kiggede på hinanden. Shawn bukkede sig ned, hvor han stod på knæ og kiggede på mig.
"Beth Valentine, vil du gå på en date med mig i morgen aften? " "Det vil jeg gerne"
Jeg smilede, også rejste han sig op.
"Jeg skal smutte, men vi ses i morgen" "Jeg kan komme forbi stedet om morgen, for at få biletterne" "Okay. Så siger jeg til vagterne at du er min kæreste, også siger jeg også hvordan du ser ud, så de ved at det er dig" "Okay, men hvorfor? " "Så du kan komme backstage" "Nå okay" "Men vi ses i morgen" "Vi ses i morgen"
Jeg smilede, også kyssede vi farvel. Shawn gik, hvor jeg kiggede ned på min kontrakt.
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...