Jeg sad inde i min engelsk time, hvor jeg sad og skrev med og lyttede med som altid. Anna var her også, og hun gjorde ligesom mig.
Jeg havde fortalt Anna alt angående mig og Shawn, også om Scooter. Hun støttede mig med Scooter og ville hjælpe mig, med alt så godt hun kan. Med shawn, så lovede hun at hun ville holde mig travlt, så jeg ikke tænkte på shawn.
Klokken ringede. Jeg tog alle mine ting, gik ud af lokalet også åbnede jeg mit skab og tog mine bøger i det. Imens jeg fandt mine bøger frem, til næste uge, så snakkede mig og Anna.
"Gad vide hvad der kommer til at ske bagefter Scooter har sagt at du er hans næste kunstner" "Jeg kommer nok til at blive vildt populær" "Folk spørger dig om biletter til Bieber, eller andre dyre ting" "Og om jeg vil nævne dem i en takke tale, eller om de må komme med til en award show" "Haha ja" "Men det kommer ikke til at ske. Min første røde løber skal du med til, min første award show skal du med til, og selvfølgelig takker jeg dig i den" "Vent virkelig? " "Ja. Du har været der fra starten af. Du har været der for mig 100%. Du er min bedste ven i hele verden" "Helt ærligt Beth. Nu gør du det bare svært at sige noget der er bedre. Du er også min bedste ven i hele verden. Hvad skal du når du har fri? " "Jeg tænker at vi 2 kunne tag ned i byen, også kunne vi finde en sangbog som jeg kunne, skrive alle mine sange i" "Fed ide, men jeg kan ikke" "Hvorfor? " "Jeg kan faktisk lave mine lektier selv, men jeg har lovet at tag min lillebror til et eller tivoli efter skole" "Oh okay" "Men fortæl hvordan det går" "Skal jeg nok. Men jeg vil ikke tag der ned alene, så jeg bruger bare min computer eller mobil" "Okay. Jeg skal smutte, men vi ses i morgen? " "Okay"
Vi krammede farvel, også gik hun. Jeg lukkede mit skab, og puttede mine bøger ned i min taske. Jeg kiggede hen imod udgangen, hvor jeg så Shawn. Fedt, det er ham jeg helst vil undgå. Jeg begyndte at løbe, indtil jeg kom hen til andet lokale. Jeg gik ind i et lokale, hvor jeg kiggede rundt. Jeg var inde i pedellens rum. Jeg tog min telefon ud af lommen, også skrev jeg til Leon.
*Fedt nu er Shawn på skolen, og leder efter mig. Han er den sidste person jeg vil se lige nu. Hjælp mig. -B*
*Hvor er du henne? -L*
*I pedellens rum og jeg bliver her indtil Shawn er gået. Ja det er uhøfligt, men jeg vil ikke se ham Han sårede mit hjerte. -B*
*Det er forståeligt. Jeg har en plan. Lad som om at du har travlt. Kom hen til mig og mine venner, og det er mine venner der er søde. Vi står udenfor. Jeg har lige fortalt dem at du, undgår en fyr som har såret dit hjerte. Vi lader som om at vi snakker om skolen, fordi du er blevet valgt som skolen præsident. -L*
*Okay. Jeg kommer nu. -B*
Jeg lagde min mobil ned i min lomme igen, gik ud af pedellens rum, også hurtigt udenfor, og hen til min bror og hans venner. Vi begyndte med det samme at snakke, hvor jeg lod om at jeg havde det helt vildt travlt.
"Beth"
Jeg ventede mig stille og rolig om, hvor jeg så Shawn.
"Shawn. Jeg kan ikke snakke, jeg har helt vildt travlt" "Bare 5 minutter" "Det kan jeg ikke. Det her handler om skolens fremtid, også skal jeg hjem og lave lektier" "Bare 1 minut? " "Okay fint"
Mig og Shawn gik væk fra de andre. Vi gik hen til hans bil, hvor han ventede sig om og kiggede på mig.
"Hvad mente du med Camila? og det andet du sagde? " "Jeg gør det meget simple. Jeg fik din note, jeg forstod hvert et ord af det, især det med at Camila åbenbart er bedre end mig" "Hva" "Lad mig snak færdig. Måske har Andrew ret. Jeg skal ikke være i nærheden af dig, du har brug for at fokuser på dit album, og jeg er distrahering for dig. Du burde snakke med en pige som mig, som tænker mest på skolen. Som sagt så er det bedst at vi gør, ligesom du sagde og ligesom Andrew sagde. Vi lader som om at vi aldrig har mødt hinanden. Jeg kommer ikke til at kontakte dig, eller se eller have noget med dig at gøre, for det er det der er bedst for hinanden. Vi skal tænke på vores karriere. Og nu er det 1 minut vist gået. Farvel Shawn" "Vent Beth" "Lad mig være i fred, det var jo dig der ville det her" "Nej det var ik" "Lad være med at gøre det her endnu mere svært. Du sårede mig. Jeg troede at du var perfekt, men du vil åbenbart have noget der er bedre. Jeg må gå, jeg har travlt"
Jeg ventede mig om, blev hurtigt vendt tilbage af Shawn. Han havde taget sin højre hånd på min arm, også drejet mig rundt. Vi var helt tæt på hinanden, hvor Shawn havde sit hoved tæt på mit.
"Ikke gå" "Det skal jeg. Jeg vil ikke være i nærheden af dig, ligesom du vil. Du vil helst undgå mig"
Jeg fjernede hans hånd, også gik jeg hjem.
Da jeg var kommet hjem, gik jeg op på mit værelse, lavede lektier.
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...