Weekenden var endelig over, og jeg var endelig blevet rask.
Jeg vågnede hurtigt op, hvor jeg slukkede min alarm fra min telefon. Jeg rejste mig op, gik hen til mit skab og fandt noget tøj frem, som jeg tog på.
Mit outfit bestod af sorte bukser, sort trøje, hvide sko, også nogle øreringe. Jeg ordnede mit makeup og mit hår, også var jeg færdig.
Jeg kiggede ned af mig selv og var tilfreds. Jeg tog hurtigt min taske, min mobil, også gik jeg ud af mit værelse, ned af trappen også ind i køkkenet. Jeg stillede min taske på bordet, også lavede jeg en skål creol. Imens jeg spiste, så snakkede jeg lidt med Leon, som sad og spiste, imens jeg stod op.
"Hvordan kan du være syg hele weekenden, også rask på skole dagen" "Måske fordi jeg gjorde alt hvad der skulle til, for at blive rask, hvor du ikke rigtig gør noget, fordi du synes skolen er kedelig, bare ikke pauserne" "Nemlig. Så hvordan går det med albummet?" "Jeg er færdig med alle sangene, og i dag skal jeg spørger Anna om hun vil være med i min musikvideo til Right there" "Waow. Hun siger sikkert ja. Hvorfor Anna?" "Fordi hun har været min bedste veninde, siden dag 1. Jenna har ikke rigtig været den sødeste imod mig, så jeg vil se om hun tager det fint, med at Anna er med i musikvideoen. Eller jeg kunne også spørger hende" "Du kunne spørger hende. Så nu hvor du er færdig med albummet, så skal der laves musikvideoer?" "Nej. Jeg må kun udgive 1 mere musikvideo. Resten skal jeg gøre, når albummet er udgivet" "Nå okay" "Jeg må smutte, vi ses" "Vi ses"
Jeg puttede min skål til vask, også tog jeg min taske og gik ud af hoved indgangen. Imens jeg gik hen imod skolen, så kiggede jeg rundt. Nogle gange så var der mennesker der vinkede til mig, hvor jeg vinkede tilbage.
Jeg kom hen til skolen, hvor jeg gik hen til mit skab. Anna var henne ved sit eget. Hun kiggede rundt, og da hun så mig så løb hun hen til mig, og krammede mig. Vi trak os ud af krammet.
"Omg endelig er du her igen. Jeg stolt over at du brugte hele weekenden på at blive rask" "Selvfølgelig vil jeg gøre det. Jeg har ikke tænkt mig at være syg på en skole dag. Der er faktisk noget jeg vil spørger dig om" "Kom med det tøsen. Vi kunne tag ud og shoppe efter skole" "Anna" "Også kan vi få noget af spise" "Anna" "Eller vi kunne bare gå ud og shoppe tøj, til når du skal på scenen" "Musikvideo" "Musikvideo hvad?" "Vil du være med i min musikvideo for Right there?" "Er du seriøs?" "Ja" "Omg ja totalt. Hvornår bliver den filmet?" "I næste weekend, eller i dag. Jeg kan ringe til scooter og spørge" "Okay fedt. Men først skal vi have time"
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...