Kapitel 101

328 2 0
                                    

Jeg vågnede stille og roligt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg vågnede stille og roligt. Jeg satte mig op og så Shawn sove. Jeg smilede. Jeg tog min mobil fra natbordet, også gik jeg ind på twitter og skrev noget.

BethValentine: Vågne op ved siden af min guitar dreng. Det er noget jeg godt kan vænne mig til 

Jeg smilede tilfreds. Jeg rejste mig op, gik hen til en dør, åbnede den og gik ud til vores balkon. Jeg smilede, også kiggede jeg ud på udsigten. 2 hænder kom pludselig rundt om mig. Jeg kiggede bag mig og så Shawn. Shawn kiggede på mig, kyssede min højre kind, også kiggede vi begge på udsigten. 

"Godmorgen" "Godmorgen. Sikke en udsigt" "Jeg har set noget der er pænere. Og det står lige foran mig" "Oh så jeg er pænere end udsigten?" "Ja"

Jeg smilede. Jeg ventede mig om, også tog jeg mine hænder rundt om Shawn's nakke. Vi begge smilede.

"Det her var en god ide, at gøre" "Ja?" "Ja. Jeg er på ferie for første gang, med min kæreste. Jeg er helt alene med ham jeg elsker, også ser kæresten ret godt ud"

Shawn grinede. 

"Så hvad siger du til stranden?" "Det lyder som en god ide. Men det er nok bedst, at vi får noget af spise først" "Ja okay. Så vi kunne tag ud på en restaurant, få noget morgenmad, også kunne vi tag på stranden" "Okay. Men hvad med ting til stranden?" "Vi kunne pakke tingene ned som vi vil have med til stranden, ned i en taske" "Okay. Jamen så vil jeg klæde om, og pakker vi ting til stranden" "Okay"

Shawn smilede. Han kyssede mig på min højre kind, også tog vi vores hænder til os selv. Jeg gik indenfor igen, også gik jeg hen til vores walk-in closet. Jeg fandt min bikini frem, en kjole, også nogle sko. Jeg gik ud af skabet, også ind på toilettet. Jeg tog min bikini på, min kjole på, også mine sko på. Jeg ordnede hurtigt min makeup, også tog jeg mine øreringe på. 

Da jeg var færdig, så gik jeg ud af badeværelset, tog en taske frem også begyndte jeg at pakke nogle ting. 

Jeg pakkede et håndklæde, solbriller, min sangbog, solcreme, en bog, min pung, også mine høretelefoner

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg pakkede et håndklæde, solbriller, min sangbog, solcreme, en bog, min pung, også mine høretelefoner. Shawn kom ud af badeværelset, hvor han havde taget badebukser også en T-shirt på. Han kiggede på mig og smilede. 

Secret GeekWhere stories live. Discover now