Jeg vågnede stille og roligt. Jeg satte mig op, også tog jeg min mobil. Jeg gik ind på twitter og så fans skrive om mit album.
BethValentineFAN: Omg jeg elsker det nye album. Det er mega godt. Glæder mig til nogle videoer kommer, og glæder mig til koncerten i aften.
BethValentineIsMySister: Omg det nye album er så god. Beth så mega godt ud, til Victoria secret. Elskede sangene.
BethValentineIsQueen: Andre der glæder sig til musik videoer? Shawn så mega stolt ud. Jeg glæder mig til der kommer mere, og til koncerten i aften.
Jeg begyndte at smile. Jeg rejste mig op, også gik jeg ud af mit værelse. Jeg gik ned af trappen, også ind til køkkenet. Jeg tog en skål frem, puttede cereal i det også mælk. Jeg fandt en skee frem, også begyndte jeg at spise morgenmad. Imens jeg spiste morgenmad, så skrev jeg noget på twitter.
BethValentine: Første koncert med hele mit nye album i aften. Er mega spændt. Vi ses i aften mennesker <3
Jeg smilede tilfreds. Jeg hørte nogen komme ned fra trappen. Personen gik hen til mig. Det var Leon. Han tog det samme, som jeg tog af morgenmad.
"Godmorgen" "Godmorgen" "Spændt på din første koncert i dag?" "Ja meget. Jeg glæder mig helt vildt" "Hvor mange mennesker kommer der?" "Scooter siger der er udsolgt" "Udsolgt? Så hvor mange mennesker er det, der kommer?" "Det ved jeg ikke. 10 Tusind mennesker tror jeg" "10 Tusind mennesker? Wow det er mange" "Ja. Men åbenbart, så er jeg ved at blive meget populære" "Det tror jeg på. Hvornår skal du der over?" "Der kommer en bil og henter mig om 1 time, som vil køre mig der over" "Og hvad med Tour?" "Scooter tror at det kommer til at ske. Men det tænker jeg ikke på lige nu. Jeg venter med at tænke på tour, når Scooter begynder at snakke om det, og det har vi ikke rigtig. Jeg må hellere gøre mig klar" "Held og lykke" "Tak. Vil ønske at dig og mor kunne komme med" "Ja det vil jeg også. Men jeg skal studere, henne ved mit college og mor skal på arbejde" "Ja" "Men bare rolig, vi glæder os til at høre om det"
Jeg smilede. Jeg blev færdig med at spise, også tog jeg skålen til vask. Bagefter gik jeg ovenpå, også ind på mit værelse. Jeg gik over til mit skab, fandt noget tøj frem, også tog jeg mit nattøj af. Bagefter tog jeg mit tøj på.
Mit tøj bestod af lyserød T-shirt, Sort nederdel, Sorte hælede sko også nogle korte øreringe. Jeg ordnede hurtigt mit hår og min makeup.
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...