Kapitel 16

739 16 0
                                    

Jeg var på en cafe, sammen med Anna hvor, vi snakkede imens vi drak vores drink

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg var på en cafe, sammen med Anna hvor, vi snakkede imens vi drak vores drink. 

"Seriøst? Hvorfor fortæller du det først nu?" "Jeg kunne hellere ikke forstå det, men det skete" "Hvordan føles hans læber" "Anna" "Hvad? Du kyssede Shawn Mendes og jeg din bedste ven, så jeg skal vide alt, når du kysser en fyr" "Bløde, varme og fyldige. Det var et godt kys, faktisk rigtig godt. Også den måde han tog mine bøger stille og roligt, og tog sit hoved tættere på mit" "Min veninde er forelsket" "Ja. Efter kysset, skulle han til at gå men jeg stoppede ham, og sagde at han skulle jo videre" "Ja det skal han. Du får ham aldrig at se igen" "Det gør jeg faktisk. Han sagde at han ikke går nogen steder. Ja han får nok travlt, men han vil altid komme her til igen" "Det er bare vildt romantisk. Og nu hvor vi snakker om Shawn, så ser han vildt godt ud i en læderjakke" "Det tror jeg på, men han har ikke haft en læderjakke på imens han har været på skolen, men så hedder det Google" "Faktisk så hedder det, at vende dig om og se det for dig selv"

Jeg ventede mit hoved om, hvor jeg så Shawn et stykke væk. Han stod og snakkede i telefon, udenfor et studie, hvor han havde en læderjakke på. Jeg kiggede på Anna, hvor jeg smilede.

"Fint bare gå over til ham. Men så vil jeg se jer kysse, så jeg kan få et bevis"

Jeg grinede, hvor jeg rejste mig op og gik hen imod ham. Han kiggede rundt, også stoppede han, hvor han smilede da han så mig. Han lagde på, hvor jeg kom hen til ham, også smilede vi til hinanden. 

"Hey" "Hey" 

Han flettede sine hænder ind i mine, hvor han tog sit hoved ned til mit og kyssede mig. Vi trak os fra kysset, hvor vi begge smilede. 

"Det kan jeg godt vende mig til" "Til hvad?" "Til at kysse den pige, jeg er forelsket i" "Det kan jeg også. Altså kysse den fyr jeg er forelsket i" "Beth. Jeg vil gerne have at du er min kæreste" "Virkelig? Hvad tilbyder du i et forhold som at være et kærestepar?" "Middage hvor jeg betaler, Blomster, masser af kærlighed, forkælelse, du får musik verden at se og du får af vide hvor skøn du er" "Hvis nu jeg sagde ja, til dit tilbud. Hvad ville det første du ville gøre?" "Det her"

Han tog sit hoved hen til mit, og kyssede mig. Vi trak os fra Kysset, hvor han kiggede på mig dybt i øjne. 

"Ja. Jeg vil gerne være din kæreste"

Han begyndte at smile, også kyssede han mig på kinden. 

"Jeg må hellere komme videre. Studiet venter på mig" "Og Anna venter på mig" "Okay. Vent"

Jeg tog min ene hånd ud af hans, hvor jeg gik lidt. Jeg blev trukket tilbage til ham, min ene kom på hans skulder. Shawn smilede, og kiggede på mig. 

"Hvad skal du i morgen aften?" "Ikke noget" "Det skal du nu" "Hvorfor?" "Middag med mig, på en restaurant, og efter vi har spist så kunne vi gå en tur. Jeg kunne komme og hente dig klokken 07:00 Pm" "Okay. Så ses vi i morgen aften" "Okay"

Vi begge smilede, hvor Shawn Kyssede på kinden, også fik jeg lov til at gå hen til Anna igen. Jeg kom hen til Anna, hvor jeg fortalte hende alt, hvad der skete henne ved Shawn. Da vi havde snakket færdig, gik vi ind i butikker for at finde den perfekte date kjole

Secret GeekWhere stories live. Discover now