Jeg vågnede stille og roligt til min alarm. Jeg stoppede den fra min telefon, satte mig op også kiggede jeg på Shawn som lå og sov. Jeg smilede. Jeg rejste mig op, gik ind på badeværelset, også fandt jeg et håndklæde. Jeg lukkede døren, tog håndklædet ved siden af vasken, tog mit nattøj af også gik jeg ind i bruseren. Imens jeg vaskede mit hår og min krop, nynnede jeg en melodi.
Efter mit bad, så gik jeg ud af bruseren. Jeg tog håndklædet og begyndte at tørre min krop og mit hår. Jeg blev færdig med det, hvor jeg tog håndklædet rundt om mig. Jeg lagde mit nattøj til vask, også gik jeg ud af badeværelset.
"Var det et godt bad?"
Jeg kiggede på sengen og så Shawn med sin telefon
"Oh. Du gav mig et chok" "Undskyld" "Det helt okay. Men ja det var et godt bad. Hvorfor er du vågne så tidlig?" "Jeg skal træne med Matt" "Nå okay. Hyggeligt" "Ja. Hvad skal du så tidligt?" "Mig og danserne, skal øve alt det hele til Tour" "Så alle sangene som har dans på" "Ja" "Hvad mangler i når i har gjort det?" "Så mangler vi, bare på at pakke vores ting" "Nå okay. Jeg kommer til at savne dig, når du smutter" "I lige måde. Men vi har skype, Snapchat, Instagram, SMS og vi kan ringe til hinanden" "Nemlig" "Hvad skal du omkring aftensmads tid?" "Ikke noget hvorfor?" "Jeg skal til et interview efter jeg har øvet det hele angående Tour, og Jeg kunne godt tænke mig at have dig med. Du ved fordi du er min kæreste og jeg vil gerne bruge alt den tid, jeg kan på dig inden jeg skal på Tour" "Okay. Jeg kan godt tag med, også efter interviewet kan vi tag ud og spise"
Jeg smilede.
"Okay. Så vil jeg tag noget trænings tøj på og komme af sted" "Okay. Så vil jeg lave noget morgenmad"
Shawn rejste sig op og gik ud i køkkenet. Jeg tog min taske, hvor mit rene trænings tøj var, også tog jeg håndklædet af. Jeg tog mit undertøj og sports bh på, også tog jeg resten af mit trænings tøj på. Efter jeg havde taget det på, så ordnede jeg mit hår.
(Hendes outfit og hår)
Da jeg var færdig, så tog jeg min mobil i min lomme, og gik ud af værelset. Jeg gik hen til hoved døren, ventede mig om og smilede til Shawn.
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...