Kapitel 64

228 2 0
                                    

I dag skulle jeg op til Italiensk historie, hvor jeg skulle skrive det på italiensk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I dag skulle jeg op til Italiensk historie, hvor jeg skulle skrive det på italiensk. Og jeg var spændt, fordi det er min sidste eksamen, og når jeg var færdig med den, så havde jeg i morgen. I morgen skulle jeg officielt sige farvel til min skole, og hej til min nye karriere. 

Jeg stod og snakkede med Anna og Jenna imens vi ventede på at komme ind. 

A: "Jeg glæder mig vildt til den her test er overstået. Fransk er mega svært" J: "Jeg ved det, men heldigt at jeg har været i Frankrig 2 gange" B: "Jeg glæder mig faktisk, til at se hvor meget jeg kan huske af min italienske sprog" A: "Nå ja, du brugte 3 uger på at læse og skrive italiensk" B: "Og det var vildt svært" J: "Er det ikke din bror?"

Jeg kiggede imod den retning, som Jenna pegede på. Jeg så at han havde noget skrevet på sin arm. Jeg kunne mærke at jeg blev sur, så jeg skyndte mig hurtigt over til ham. Jeg tog fat i hans arm, og trak hans trøje op, så jeg kunne se det.

"Virkelig Leon? svar til testen på din arm" "Jeg aner ikke hvad du snakker om" "Der står franske ord på din arm" "Det er ikke svarene til testen" "Hvad er det så? For det ligner meget svarene" "Det er ikke svarene. Der står hvad jeg føler for Anna" "Vent hvad?" "Jeg er forelsket i Anna. Vi har skrevet sammen over Facebook i et par uger, og jeg føler at jeg kan sige alt til hende. Hun elsker sproget fransk, så jeg har øvet mig på et par dage, på at sige at jeg holder af hende som kæreste, og hvorfor jeg holder af hende på Fransk. Jeg har det stående på min arm, så jeg kan huske hvad jeg skal sige, for jeg er ikke den bedste til Fransk. Så hvis jeg ikke kan sige det, så kan jeg vise hende det" "Vent er du forelsket i min veninde Anna?" "Hun er hård udenpå, en inden i er hun det sødeste menneske jeg kender" "Jeg har kun set hvordan hun er indeni" "Ja nemlig, så det er stort for hende. Nu må vi hellere komme ind til vores test. Held og lykke"

Jeg smilede, også gik vi ind til hallen. Jeg fandt en plads, også fandt jeg min computer frem. Vores lære sagde begynd, også gik jeg i gang med min stil. 

*La penisola italiana era per secoli fino al dominio di Roma abitato da una varietà di persone. Uno dei più importanti è stato quello degli Etruschi la cui comunità cittadina risale a 700 anni. A.C. Cominciò a dominare il Medio Oriente. Nell'Italia meridionale e in Sicilia, furono anche erette numerose colonie greche. L'area etrusca era di 400 metri. A.C. la pressione delle forche che penetravano sul podio, e da 300 tonnellate. A.C. dei Romani. In 200-t. A.C. Roma occupata in tutta l'Etruria. Per un trattamento più completo della storia romana, vedere Roma e l'Impero Romano. Roma è arrivata da circa 400-200 aC Sottomessi a tutta Italia e in Sicilia per conquista, per esempio, alle guerre Sami (circa 325-290 aC) sul controllo della Campania, in parte dando alle città italiane certi diritti speciali come soci popolari. La politica ha dato risultati; Con l'invasione dell'Italia di Carthage durante la seconda guerra mondiale (218-201 aC), l'Annibale non riuscì a procurarsi i suoi federali. Le relazioni politiche e sociali tra gli italiani ei romani erano troppo forti. Cento anni dopo, invece, c'era una grave crisi tra Roma e i federali che culminarono nella Lega delle Nazioni 91-89 aC. Dopo di che, tutti i federali hanno ricevuto la cittadinanza romana. Nell'ultimo secolo aC, fino alla caduta della repubblica e alla dinastia dell'imperatore nel 27 aC, l'Italia fu colpita, tra l'altro, da varie guerre ribelle e civili. Ribellione Spartacus 73-71 aC* (Hvis i vil have det oversat, så skriv det til mig privat eller i kommentaren, også oversætter jeg gerne det til engelsk eller dansk)

Jeg blev endelig færdig. Der var nu gået 3 timer. Vores lære sagde at vi skulle sende det til hende over skolens hjemmeside, hvilket jeg gjorde. Jeg blev færdig med at sende det, hvor jeg lukkede min computer ned, puttede den i min taske, også gik jeg ud. Jeg kom ud af hallen, hvor jeg gik hen til Anna og Jenna. 

B: "Hey" J: "Hey" B: "Hvad sker der?" J: "Anna er i chok" B: "Hvorfor?" A: "Din bror blev opdaget. Vores lære troede at han havde svarene på hans arm. Men så rejste han sig op, sagde hvad der stod på Fransk, også oversatte han det. Han vidste det til vores lære, og det han sagde stod der på hans arm. Din bror er forelsket i mig" B: "Ja" A: "Jeg har aldrig været mere tiltrukket af en fyr, end jeg er nu. Alle eleverne i lokalet, hørte på det han sagde. Han sagde at han elskede mig fordi jeg nogle var skræmmende, men på en god måde" J: "Det var vildt sødt. Bagefter spurgte han om hun ville gå på en date med ham, og hun sagde ja" B: "Aww hvor er jeg glad for jeres vegne" A: " Virkelig? Du er ikke sur over at jeg måske bliver kærester med din bror?" B: "Helt ærligt. Bliv gift med ham. Prøv at tænk på hvor fedt vi kommer til at have det, når du er min svigersøster" A: "Omg det kunne være mega fedt. Alle de shopping ture sammen" B: "I paris, eller i London. Jeg giver turen, med mindre jeg ikke bliver særlig kendt" A: "Aftale, og Jenna kommer med, fordi hun bor i Paris, så hun viser os alle de fede butikker" J: "Også viser jeg min butik. Jeg vil vildt gerne designe tøj" B: "Jamen så har vi allerede vores fremtidige planer"

Vi grinede. Vi begyndte at ned af mod byen, hvor snakkede og grinede. Vi kom ned til byen, hvor vi gik ind til Starbucks, og bestilte 3 kaffer. Da vi havde fået dem, betalte vi også gik vi ud af Starbucks. Imens vi drak vores kaffe, så snakkede og grinede vi. 

By turen bestod af shoppe tøj, mad, shoppe smykker og andre fjollede ting, også en masse grin. 

Secret GeekWhere stories live. Discover now