Kapitel 97

212 2 0
                                    

Jeg vågnede stille og roligt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg vågnede stille og roligt. Jeg satte mig op og kiggede rundt. Jeg tog min mobil fra mit natbord, hvor jeg så at jeg havde fået en besked fra Shawn. Jeg smilede. 

*Godmorgen. Tak for en hyggelig dag i går. -S*

*Det var så lidt. Ja det var hyggeligt. Tak fordi du passede på mig i går, og fik mig i bedre humør. Jeg havde brug for at være væk i et stykke tid. -B*

*Det skal du ikke sige tak for. Jeg vil altid passe på dig. Hvis du har lyst til at komme væk, så kan vi bare tag en lang køre tur. -S*

*Det lyder vildt fedt. Det vil jeg vildt gerne. Kan du komme over, så vi kan snakke videre om det? -B*

*Ja selvfølgelig. -S*

Jeg smilede, også rejste jeg mig op. Jeg tog min mobil med mig også gik jeg ud af mit værelse også nedenunder. Jeg gik ind til stuen, satte mig ned på sofaen, også brugte jeg min mobil lidt. Efter et stykke tid, så ringede det på døren. 

Jeg rejste mig op, også gik jeg hen til døren. Jeg åbnede døren, og så en smilende Shawn.

"Hey" "Hey" 

Shawn gik tættere på mig, også kyssede han min venstre kind. 

"Aww"

Jeg ventede mig om, og så Dina.

"Så det går godt mellem jer to" "Ja det gør det, men vi tager det langsomt, fordi min hukommelse ikke er tilbage endnu" "Okay. Jamen så vil jeg gå ovenpå igen" 

Også gik hun igen. Shawn gik indenfor, også lukkede jeg døren. 

"Det der med at køre en lang tur, det lyder virkelig fedt" "Som i at vi holder en pause for musikken, og køre til forskellige steder?" "Ja Shawn. Du ved, vi sover i hoteller eller moteller, spiser forskellige steder, også oplever vi nogle forskellige ting" "Det lyder fedt. Men hvis vi skal gøre det, så skal vi planlægge det noget mere, vi skal også snakke med dine forældre og vores manager. Især vores manager" "Vi kunne skrive nye sange imens vi er på turen" "Det kunne vi godt, men snak med Scooter først, også snakker jeg med Andrew" "Okay"

Min mobil begyndte pludselig at ringe. Jeg tog min mobil op til mit venstre øre.

*"Hallo?" "Hey Beth. Det er Scooter. Jeg tænkte på om du vil komme forbi koncert stedet, bare for at øve lidt?" "Oh. Hvad for en slags øvelse?" "Sang. Du kan øve dine sange" "Det er jeg ikke klar til" "Du kan tag Shawn med dig, også kan vi bare øve musikken. Det helt okay hvis du ikke er klar til at synge, men du kan bare komme også ser vi hvad der sker" "Okay" "Fint, jamen så ses vi om lidt" "Ja vi ses"*

Jeg lagde på, også kiggede jeg på Shawn.

"Scooter vil gerne have mig over til koncert stedet" "Okay. Jeg kan komme med dig" "Okay. Så vil jeg skifte tøj, også kan vi smutte der over" "Okay. Jeg venter bare her" "Okay"

Secret GeekWhere stories live. Discover now