Kapitel 87

249 2 0
                                    

Jeg vågnede stille og roligt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg vågnede stille og roligt. Jeg kiggede bag mig, og så Shawn sove. Jeg smilede, også tog jeg min mobil fra mit natbord. Jeg tog hurtigt et billede af mig og Shawn, hvor jeg smilede. Jeg lagde det ud på Twitter, hvor jeg noget til billedet. 

BethValentine: Tak for i går babe. Jeg elsker dig, og forhåbentlig elsker du stadig mig, efter at du har set det her <3 

Jeg smilede, også ventede mig om, og puttede mig helt ind til Shawn. 

"Godmorgen" "Godmorgen"

Jeg mærkede pludselig et kys på min pande, som fik mig til at smile. 

"Hvad skal du i dag?" "Jeg skal hen til en musik butik og skrive autografer, på mit album" "Dit album My everything?" "Ja nemlig. Hvad skal du i dag?" "Koncert i aften, også bare slappe af tror jeg" "Jeg kan spørger Scooter om du må komme med, så kan du se lidt af min musik verden. Også kan jeg komme til din koncert i aften" "Okay. Så ring til Scooter, også ringer jeg til Andrew" "Okay" "Men først"

Shawn satte sig op, kiggede på mig også bukkede han sit hoved ned, og kyssede mig. Vi trak os fra kysset, hvor Shawn smilede.

"Nu det en god morgen"

Jeg grinede, også rejste han sig op. Han tog sin mobil, også gik han ud på badeværelset. Jeg satte mig op, også ringede jeg til scooter. 

*"Hallo?" "Hey Scooter" "Hey Beth. Der en bil, der kommer og henter dig om 2 timer. Så du har tid til at spise morgenmad" "Cool. Er det okay at Shawn kommer med?" "Ja det okay, så længe han ikke trækker opmærksomhed" "Jeg kan sige til ham, at han skal tag en hætte trøje og nogle solbriller på" "Okay fint. Tak" "Det var så lidt. Vi ses der over" "Jep"*

Også lagde vi på. Shawn kom ud på badeværelset, hvor han tog sine bukser på. Jeg rejste mig op, og gik hen til Shawn. 

"Du gerne komme med, men så skal du have en hætte trøje og solbriller" "Okay"

Shawn tog sin venstre hånd på højre side af min talje, også skubbede han mig hurtigt tæt på ham. Mine hænder kom på hans bryst fordi jeg fik et chok, også kyssede han mig. Vi trak os fra kysset, hvor jeg smilede.

"Hvad var det for?" "Bare fordi jeg havde lyst til at kys min kæreste. Skal jeg gå på badeværelset, imens du klæder om?" "Okay"

Shawn smilede, også gik han ud på badeværelset. Jeg gik hen til mit skab, også tog jeg noget tøj ud. Jeg tog mit nattøj af, også tøjet på. 

Mit tøj bestod af lyserød nederdel, hvid top, hvide sko også nogle øreringe. Jeg fik hurtigt ordnet mit hår og min makeup. 

Jeg smilede tilfreds, hvor jeg pludselig fik en ide Jeg lynede min nederdel ned, også holdte jeg min højre hånd på den, så den ikke vil falde ned

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg smilede tilfreds, hvor jeg pludselig fik en ide Jeg lynede min nederdel ned, også holdte jeg min højre hånd på den, så den ikke vil falde ned. 

"Babe?" 

Døren til mit badeværelset, blev åbnet lidt.

"Ja?" "Vil du hjælpe? Jeg kan ikke lyne min lynlås op på min nederdel?" "Ja okay"

Han kom hen til mig, hvor han lynede min nederdel op, også kom hans hænder rundt om mig bagfra, og så kyssede han min højre skulder. Jeg lukkede mine øjne, hvor jeg lænede mig ind til ham. 

"Vi kan ikke. Der kommer en bil, der henter os om 1 time" "Vi har 1 time" "Men vi skal spise morgenmad" "Vi kan gå ud og spise, efter"

Jeg smilede, hvor jeg kunne mærke shawns venstre hånd komme længere og længere op af mit venstre ben. Han begyndte at kys mig på min venstre hals, hvor jeg pludselig hørte mit navn blive sagt. 

"Beth? Skal du ikke have morgenmad?" "Nej Leon. Jeg tager noget nede i byen" "Okay. Der er en bil, der venter på dig" "Okay tak"

Jeg fjernede mig hurtigt fra Shawn, også ventede jeg mig om. 

"Vi skal afsted. Bilen er der ude og venter" "Okay"

Shawn tog hurtigt en T.shirt på, en hætte trøje, også nogle solbriller. 

Jeg tog min mobil, også gik vi ud af værelset. Vi gik ned af trappen, også ud af hoved døren. Shawn åbnede en af bagdørene til bilen, for mig hvor jeg gik ind i bilen. Shawn kom ind i bilen, lukkede døren, også gik vi ind. Shawn tog hatten på sin hættetrøje på, også sin solbriller. Imens vi kørte der hen, så snakkede mig og Shawn. 

"Jeg kan huske da jeg gjorde det" "Gjorde hvad?" "Skrev autografer på mit første album Handwritten" "Det her er ikke mit første album" "Nej, men det er stadig nyt for dig" "Sandt. Det at jeg skal give autografer og synge på en scene, er stadig nyt for mig. Men jeg kan godt lide det" "Godt"

Bilen stoppede efter et stykke tid. Mig og Shawn gik hurtigt ud af bilen, også gik Shawn hen til bagdøren. Jeg vinkede til fansene, også gik jeg ind af hoved døren. Jeg kom ind til butikken, hvor jeg gik bag disken. Jeg satte mig ned på en stol, også begyndte det hele. Fans kom ind, jeg gav autografer, tog billeder sammen med nogen gange, også gav jeg autografer på mit album. Efter 3 timer, så stoppede vi fordi jeg havde brug for en pause. 

Jeg rejste mig op, gik hen imod personale indgang, også blev døren pludselig åbnet. Jeg gik bag ud, fordi jeg fik chok. Jeg kunne se at det var Shawn, på grund af hans hoodie og hans solbriller. Shawn gik helt ud til mig, hvor han grinede. Jeg stoppede med at grine, hvor jeg slog ham på armen.

"Du forskrækkede mig" "Ja det kunne jeg se. Undskyld" "Det er ikke okay" "Så du tilgiver mig ikke?" "Nej"

Jeg smilede, hvor han kyssede mig på venstre kind. Jeg smilede, hvor mig og Shawn kiggede på hinanden. 

"Okay nu tilgiver jeg dig" "Godt"

Vi hørte pludselig en fan råbe. 

"HEJ SHAWN" 

Også bagefter hørte vi en anden fan sige: "Det er ikke shawn" "Jo det er så. Hvem vil ellers kysse hende på kinden?" 

Shawn grinede, hvor han vinkede til dem. Fansene begyndte at skrige lidt, hvor jeg grinede. 

"Se det var jo Shawn"

Også grinede mig og Shawn igen. 

"De kan vidst godt genkende dig" "Ja det tror jeg også. De ved godt du at du har en kæreste, som er Shawn Mendes, og når en fyr kysser dig på kinden, så må det jo være kæresten, eller også er du utro. Og jeg tror fansene ved at du ikke kan finde på at være utro" "Sandt. Så det må jo være kæresten" "Nemlig. Er du tørstig?" "Ja lidt. Hvorfor?" "Jeg har været ude og købe noget vand, og mad. Jeg var sulten, så da der var gået 2 timer, så fandt jeg et sted tæt på som solgte mad og drikkelse"

Han tog en flaskevand op af sin lomme. Jeg troede det var en cola, på grund af låget. Shawn gav mig flasken, jeg åbnede den og så tog jeg en tår. Bagefter så gav jeg den til Shawn, også tog han også en tår. Jeg smilede, også gik jeg tilbage hen til disken. Jeg satte mig ned, også gik jeg videre med at skrive autografer og tag billeder med fansene. Nogen fans græd, hvor jeg prøvede at få dem i bedre humør. Efter 3 timer mere, så var det hele slut. 

Jeg rejste mig op, også gik jeg hen til Shawn igen. Jeg kom hen til Shawn, hvor han smilede til mig.

"Flot. 6 timer med at skrive, smile på billeder" "Min hånd gør ondt" "Det er normalt, men bare rolig når du har gjort det mange gange nok, så gør din hånd ikke ondt længere" "Godt at vide. Skal vi komme væk her fra?" "Ja"

Shawn smilede. Vi kom ud af stedet, også ind i en bil. Resten af dagen blev brugt på at slappe af hjemme hos mig, med Shawn hvor vi grinede, så film, snakkede, eller tog små lur. 



Secret GeekWhere stories live. Discover now