Kapitel 54

294 3 0
                                    

I dag skulle jeg til mit første interview, og jeg var vildt nervøs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I dag skulle jeg til mit første interview, og jeg var vildt nervøs. Scooter havde skrevet at jeg også skulle synge, hvilket gjorde mig endnu mere nervøs. 

Jeg var inde på mit værelse, hvor jeg kiggede mig selv i spejlet. Jeg smilede, også så jeg en person i spejlet. Min mor. Hun stod og smilede til mig.

"Er du nervøs?" "Nej" "Virkelig?" "Jeg er vildt nervøs" "Bare rolig. Shawn er der, og han skal nok passe på dig. Du ser fin ud" "Tak"

Jeg ventede mig om, også gik vi ud af mit værelse, ned af trappen også ud af hoved døren. Jeg satte mig ind i min mors bil, hvor hun også gjorde, også kørte vi. Imens vi kørte, så skrev jeg med Shawn.

*Bare rolig. Jeg er der, og jeg skal nok passe på dig. Det skal nok gå fint. -S*

*Men du skal ikke optræde live, for første gang. Det skal jeg. -B*

*Bare lad som om, at du er inde på dit værelse og synger der inde. Eller også, så koncentrere dig om teksten, også kig på din mikrofon, men husk at smil nogle gange. -S*

*Men som sagt, så er jeg der. Jeg skal nok passe på dig. -S*

*Tak. -B*

*Trak vejret dybt, også stille og roligt ud igen. Det var så lidt, vi ses om lidt. -S*

Jeg smilede, også lagde jeg min mobil ned. Vi kom hen til parkerings pladsen, også gik jeg ud af bilen. Jeg smilede til min mor, sagde tak for kørturen også at jeg bliver kørt hjem af Shawn. Hun smilede, også kørte hun. 

Jeg gik ind af en dør, hvor Shawn kom hen til mig, og kyssede mig på kinden. 

"Hey" "Hey" "Man kan høre på dig, at du er nervøs. Du skal nok klare det godt"

Jeg smilede. En mand kom pludselig hen til mig. 

"Hej. Du må være Beth Valentine. Jeg er produceren" "Hej" "Shawn kommer på først, de snakker lidt, også siger en af værterne som er Kelly og Mike, at du optræder. Så du skal hen til scenen. Efter sangen, så kommer du bare ned til sofaen, hos Shawn" "Okay"

Han smilede, også kiggede jeg hurtigt på Shawn. Produceren fulgte mig hen til scenen, også fik jeg en mikrofon. Lyset på scenen blev slukket, også begyndte det hele. 

Ke: "Godmorgen alle sammen. Klokken er 09:00 om morgen" Mi: "Og vi sidder sammen med Shawn Mendes. Hej Shawn" S: "Hej" Mi: "Du blev berømt på en nat, over vine og nu er du i gang med dit andet album. Hvad kommer det til at hedde?" S: "Det kommer til at hedder Illuminate, fordi sangene på det handler meget om nogle forskellige ting som teenager oplever nogle gange" Ke: "Som er hvad?" S: "Forelskelse, knust hjerte, møder nogle forkerte mennesker" Mi: "Det tager et stykke tid om at lave det album" S: "Ja det gør det. Jeg arbejder virkelig hårdt på det, fordi det viser en anden side af mine sange. De er mere modne end det sidste" Ke: "Og der kommer snart en musikvideo ud til en af sangene, som hedder Treat you better" S: "Ja. Jeg tror fansene er glade over det"  Mi: "Det tror jeg også. Vi har faktisk også en anden særlig gæst, som Shawn kender måske lidt for godt" Ke: "Det er hendes første interview, og første gang at hun optræder live på fjernsyn. Her er Beth Valentine, med sangen Right there" 

Secret GeekWhere stories live. Discover now