Jeg vågnede op med et smil. Jeg satte mig op, også tog jeg min mobil. I dag havde ingen planer, end jeg skulle i studiet. I dag skulle jeg lave 2 sange i studiet, hvilket jeg havde det fint med.
Jeg sad i min seng, med mit nattøj på,
også var jeg på de sociale medier på min telefon. Jeg gik ind på twitter, og skrev noget.BethValentine: Tusind tak for alle der kom i går. Jeg er glad for at i kunne lide sangene. Tak til ShawnMendes for at have mig.
Jeg smilede tilfreds, også rejste jeg mig op. Jeg gik ud af mit værelse, også nedenunder. Jeg gik ind i køkkenet, hvor jeg så at leon spiste morgenmad.
"Godmorgen" "Godmorgen. Hvorfor er du ikke taget af sted endnu?" "Jeg skal møde senere. Har du ikke et interview, eller noget?" "Nej. Jeg skal kun i studiet, og lave 2 sange" "Fedt, så ellers ingen planer" "Nej. Hvilket er rart, for jeg kan mærke at jeg er træt, og at skrive en sang er ikke så trættende" "Nå okay godt. Jamen så vil jeg smutte" "Byg dig"
Han tog sin taske, også gik han. Jeg blev færdig med min morgenmad efter et stykke tid, også gik jeg ovenpå. Jeg kom op på mit værelse, hvor jeg satte mig på min seng, også fandt jeg mit sang hæfte frem. Jeg smilede, også begyndte jeg nynne en melodi. Efter et stykke tid, så havde jeg den. Da jeg havde fundet melodien til en sang, så begyndte jeg at finde en tekst.
I been livin' with devils and angels, angels, angels
Realize you and I are in the same boat, same boat, yeah
Kills me, how you love me, then you
Cut me down, I do the same
We been living like angels and devils, devilsDa jeg havde skrevet det ned, så skrev jeg videre. Jeg tænkte og tænkte på en tekst, men intet kom frem. Jeg sukkede, også stoppede jeg. Jeg lagde mit hæfte på min seng, gik nedenunder, også ind i køkkenet. Jeg tog et glas frem, og så tog jeg noget vand i den. Min mobil begyndte pludselig at ringe, hvor jeg hurtigt løb op på mit værelse, også tog jeg den hen til mit øre.
*"Hallo?" "Hey Beth. Det er Scooter. Der er en film præmier i aften, så skynd dig at finde noget pænt tøj frem, også gør dig klar. Mange kendte kommer" "Hvornår starter det?" "Klokken 08:00 Pm" "Okay. Jeg skal nok komme" "Okay. Vi ses" "Vi ses"*
Jeg lagde på, også kiggede jeg på klokken og smilede. Der var et par timer endnu til den startede, og jeg skal gør mig klar 2 timer inden. Jeg valgte at bruge tiden på at skrive nogle sange, slappe af, kigge på sociale medier også spise aftensmad.
Efter jeg havde spist aftensmad, så var klokken 06:00 Pm. jeg smilede, også gik jeg ovenpå, og ind på mit værelse
Jeg tog mit nattøj af, også tog jeg en kjole på som var sort og lyserød. Jeg tog nogle sorte sko på, med nogle øreringe. Bagefter ordnede jeg mit makeup og mit hår.
Jeg smilede tilfreds. Jeg tog en taske, hvor jeg puttede min telefon og min pung i den. Da jeg var færdig, så gik jeg nedenunder, ud af hoved døren også ind i en bil, som Scooter havde lejet til mig. imens jeg kørte hen imod præmieren, så kiggede jeg ud af vinduet, og smilede.
Efter et stykke tid, så kom jeg af bilen. Jeg gik ud på den røde løber, også begyndte folk at tag billeder. Jeg kiggede til Venstre også så jeg Shawn.
Han så mega godt ud. Jeg lod som ingenting, også kiggede jeg på folkene der tog billeder. Jeg fik pludselig et chok, fordi nogle råbte ved siden af mig ved venstre side. Det var Shawn. Jeg slog han hurtigt på skulderen.
"Du gav mig det største chok" "Det ved jeg. Det var meningen"
Vi grinede, også sagde fotograferne eller paparazzi at Shawn skulle pose sammen med mig. Shawn smilede, også tog han sin arm rundt om mig, også pressede jeg mig tæt ind til ham. Vi smilede, også tog Shawn pludselig sit hoved tæt på min venstre øre og hviskede.
"Du ser virkelig godt ud. Vil ønske du var min date"
Han tog sit hoved væk fra mit øre, også smilede jeg til ham.
"Måske kan du, hvis du lover at opføre dig pænt?" "Det lover jeg" "Godt. Og tak, i lige måde"
Vi smilede til hinanden, også flettede Shawn pludselig hans højre hånd i min venstre, også gik vi indenfor sammen. Vi gik hen til vores pladser, også satte vi os ned ved siden af hinanden. Alle havde fundet deres pladser, også begyndte The Amazing er Spiderman 2. Imens filmen kørte, så kiggede mig og Shawn nogle gsnge på hinanden med et smil. Han kyssede nogle gange min venstre kind, som fik mig til at smile.
Shawn tog sit hoved tæt på mit, også hviskede han noget.
"Tak fordi du lader mig være din date"
Han tog sit hoved væk, også smilede jeg til ham. Vi så resten af filmen videre. Efter 3 timer med film, så blev den færdig. Vi alle rejste os op, også gik ud af stedet fra udengangen, så folk ikke kunne tag billeder af os. Mig og Shawn havde taget vores hænder til os selv, også gik ud sammen, imens vi snakkede.
"Det var en rigtig god film" "Ja det var det. Jeg er ikke så meget til spiderman, men den her var rigtig god" "Ja. Hvordan kan du ikke være så meget til Spiderman?" "Det ved jeg ikke. Tanken om at han blev bidt af en edderkop skræmmer mig måske. Så hvordan går det med dig og Camila" "Rigtig godt. hun er virkelig dejlig, og jeg ønsker hende det bedste med hende og Fifth harmony" "Det lyder som om at du er rigtig glad for hende" "Det er jeg. Jeg er bare ked af at jeg ikke kan se hende så meget, fordi vi begge har travlt. Men jeg er heldig at have hende i mit liv"
Jeg kunne mærke at jeg blev lidt ked af. Mig og Shawn gik hen imod bilen, som ville køre mig hjem. Jeg ventede mig om, også kiggede vi på hinanden.
"Så håber jeg at du snart at du ser hende, når du er så glad for hende. Også håber jeg at hun gør dig lykkelig" "Hvad mener du?" "Også selvom man ikke ser sin kæreste så meget, så skal personen stadig gør en lykkelig" "Vent hvad? Mig og Camila?" "Det tydeligt at i er sammen, så det var dumt af dig at flirte med mig. Det var især dumt af mig, at flirte tilbage" "Du smilede kun" "Hun var til din koncert. Jeg prøvede at se godt ud til den, da jeg skulle synge så du kunne lægge mærke til mig, men når hun er din kæreste, så var hun der selvfølgelig" "Beth mig og Camila" "Er lykkelig sammen. Og det er godt. Jeg er glad for jeres vegne. Jeg må smutte"
Jeg ventede mig om, og skulle til at gå ind i bilen. En hånd kom på min højre, også blev jeg hurtigt vendt om. Shawns venstre hånd kom rundt om mig, og så kyssede han mig pludselig. Jeg kunne mærke at jeg var chokeret, men så lukkede jeg mine øjne og kyssede med. Jeg tog mine rundt om hans nakke, også pressede han mig tættere ind til ham. Vi trak os stille og roligt fra kysset, hvor Shawn kiggede på mig dybt i øjne.
"Mig og Camila er venner. Jeg er allerede forelsket i en anden"
Jeg smilede, også tog jeg mine hænder til mig selv, og fjernede Shawns.
"Jeg må gå. Jeg skal arbejde i morgen med nogle sange" "Beth" "Du burde ikke have kysset mig, også selvom at jeg føler det samme, men vi skal fokusere på vores karriere. Undskyld" "Beth"
Jeg gik ind i bilen, også kørte den hjem. Jeg sad i bilen, med et smil.
YOU ARE READING
Secret Geek
FanfictionBeth Valentine er en typisk nørd med briller på 17 år. Hun er god til alle fagene, men så har hun en talent for at synge som kun hendes bedste ven Anna ved noget om. Hun bor sammen med sin mor, storebror og sin hund Bella. Shawn mendes, er en en ke...