Intro

5.2K 38 9
                                    

Hier komt de intro..

--------

Met trillende armen en benen loop ik de school in. Naast me loopt Rein. Ik zoek voorzichtig naar zijn hand. Als ik die gevonden heb pak ik hem stevig vast en kijk hem bang aan.
'Het komt goed' fluistert hij, 'we doen dit samen'.
Hij knijpt zachtjes in mijn hand als teken dat alles goed zal komen. Op de een of andere manier voel ik me een stuk rustiger door hem.

Een relatie hebben we niet hoor! We're just best friends!

Langzaam lopen we de school in. Onze nieuwe school, het van Maerlant lyceum. Mijn beste vriendin komt naar me toe rennen als ze me ziet en voegt zich toe aan de knuffel die Rein me net gaf.

Ik ben benieuwd wat deze periode ons allemaal zal gaan brengen.

------ few years later

Nou dat was helaas niet veel goeds. 'We doen dit samen.' Echt niet dus. Een halfjaar ja, daarna heeft hij me keihard laten zitten, de hufter! En hij doet niets maar dan ook niets aan het pesten. Iedere dag zie ik hem stil toekijken terwijl ik in elkaar geslagen word, mijn spullen afgepakt worden of wanneer ik opgesloten word.

En mijn beste vriendin dan? Nou die kon me niet helpen, want die was verhuisd. Helemaal naar de andere kant van het land!

________

- Kus M.

Different than Expected [rewriting]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu