Hoofdstuk 22

1.1K 28 1
                                    


De volgende morgen word ik wakker gemaakt door een kusje op mijn voorhoofd. Zodra ik mijn ogen open zie ik dat er letterlijk geen ruimte zit tussen hem en mij. Hij heeft zijn armen om me heen geslagen en houd me stevig vast.
'Morning princess.' Zegt hij. Zijn schorre ochtend stem klinkt ontzetten sexy, maar op het zelfde moment grappig.
Ik glimlach en kus hem kort.
'C'mon don't tease me like that!' Zucht hij.
Hij laat me vrij uit zijn greep en komt boven me hangen.
'I want more of that.' Fluistert hij in mijn oor. Dan kust hij zachtjes mijn nek. Een rilling trekt over mijn hele lichaam. Langzaam voel ik dat hij aan mijn huid begint te zuigen.
'Rein-' kreun ik zacht.
'Hmm?' Is zijn antwoord.
'Doe dat nou niet jij idioot.' Maar terwijl ik dat zeg kan ik het niet laten op toch zachtjes te kreunen.
'Te laat, en overigens, ik geloof niet dat je het zo erg vond!' Zegt hij zelfvoldaan, terwijl hij naar mijn nek kijkt.
'Are you kidding me? Rein!'
Hij begint te lachen en slaat zijn armen rond mijn nek waarna hij omrolt. Op deze manier lig ik boven op hem.
'Beetje foundation, misschien een sjaaltje of gewoon je haren ervoor houden werkt prima.' Somt hij wat manieren op om ervoor te zorgen dat het niet zichtbaar zal zijn.
'Wacht maar, ik krijg jou nog wel!' Zweer ik.
Hij lacht zachtjes.
Ik klauter omhoog en spring vervolgens uit het bed. Opnieuw voel ik rillingen over mijn hele lichaam, maar deze keer zijn ze van de kou.
Ik draai me om naar Rein die geamuseerd naar me kijkt.
'Wat?'
'Niets, gewoon dat je er heel erg sexy uit ziet zo. Geen broek aan, en uh Mare, wanneer leer je nou dat de kou een bepaald effect op je lichaam heeft.' Zegt hij terwijl zijn ogen op mijn borsten gefocust zijn.
Uit reflex sla ik mijn armen er direct voor.
'Don't you worry. Ik heb ze toch al gezien. Or did you forget that already?'
Mijn wangen kleuren langzaam weer rood. Dat was ook zo. Maar dan nog, dat wil niet zeggen dat ik me hier prettig bij voel.
'Jerk.' Zucht ik
Hij begint te lachen.
'Whatever.' Zeg ik en ik maak aanstalten om de deur uit te lopen.
Hij springt uit het bed en komt op me af gerend. Voor ik uit de deur kan lopen tilt hij me op en draagt me terug naar het bed.
'Rein.' Zucht ik.
'Wat, ik wil gewoon nog even hier liggen samen met jou.' hij glimlacht lief.
'Oké vooruit. Eventjes dan, want het is al 10 uur.'
'En? Het maakt mij niet uit hoe laat het is zolang jij er maar bent.'
'Oh mijn god Rein. That's too cheezy dude.'
'Well it's The truth tho.'
Hij pakt me stevig beed en zo liggen we daar, voor een tijdje, knuffelend.

'HEY JONGENS HET IS 12 UUR WAAROM LIGGEN JULLIE NOG STEEDS IN BED.' Owens geroep wekt me op uit mijn slaap.
Langzaam wrijf ik in mijn ogen en kijk hem vervolgens aan. Rein en ik liggen nog steeds knuffelend.
'Sorry dude!' roept Rein zuchtend.
'Wilde nacht?' horen we aan de andere kant van de deur.
'Owen, waarom moet je dat nou altijd denken.' zucht ik chagrijnig.
'Gewoon zodat ik jou weer lekker op de kast kan jagen.' hoor ik hem lachend zeggen.
'Whatever.'
Ik sta op uit het bed en trek Rein omhoog. 'Kom.'
'Mmm, ik wil gewoon heel de dag blijven liggen oké?'
'Nee, opstaan jij!'
'Ugh vooruit dan maar weer.' Hij staat moeizaam op en kijkt me recht aan.
'Ik ga eventjes douchen. Ben zo terug, oké? Kun je daarna nog even wat verband om doen bij me?'
'Is goed, ik ga alvast naar beneden. Let me know when you need help.'
Rein loopt de kamer uit en ik kleed me gauw om. Ik trek gauw het eerste aan wat ik kan vinden, een grijze spijkerbroek en een zwart T-shirtje. Daarna loop ik naar beneden.

Als ik de kamer binnen kom zie ik dat Nils, Daan en Anniek op de bank hangen met zijn drieën. Owen zit samen met de jongen die we pas geleden ontmoet hadden aan de keukentafel.
Ik loop naar de keuken en pak een glas water. Daarna ga ik aan de kopse kant van de tafel zitten en meng me in het gesprek wat de twee jongens hebben. Ze hebben het over een vakantie huisje in de Ardennen.
'Oooh we should go there.' zeg ik tegen Owen terwijl hij me wat foto's laat zien van het huisje en de omgeving.
'Ja daar hadden Owen en ik het net dus over dat dat wel gaaf zou zijn!'
'Maar we hebben eerst nog dat concert over 3 dagen,' zucht Owen, 'maar ik zal het er eens met mijn ouders over hebben hoor!'
'Wacht jullie hebben over 3 dagen een concert?' vraag ik verwonderd.
'Ja.'
'Ooh dat wist ik niet. Waarom op een woensdag joh?'
Owen lacht. 'Ja het is het kerst concert en het is uitverkocht. Er komen ongeveer 4000 man! Maar het is op een woensdag omdat dat de eerste dag is van de kerstvakantie voor veel mensen.'
'Wow.' zucht ik opgelaten. Dat zijn zo veel mensen joh.

Different than Expected [rewriting]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu