Ελπίδα
Κατευθύνομαι προς την τάξη μου μετά από αυτά που άκουσα από τον Πάνο.
Φίλοι...
Χα! Μου φαίνεται αστείο. Βασικά...γελοίο!
Να τον δω σαν φίλο μου , ενώ χθες βράδυ.....Δεν πρέπει να το σκέφτομαι!
Αφού θέλει να είμαστε φίλοι , οκ!
Έτσι κι αλλιώς κι εγώ δεν ήθελα να συμβεί κάτι. Απλά...Μου Φάνηκε περίεργο που μου ζήτησε να γίνουμε φίλοι. Αλλά έχει δίκιο. Αφού θα βρίσκεται τόσες ώρες σπίτι μου , είναι προτιμότερο να έχουμε φιλική σχέση παρά εχθρική.Βαριέμαι αφάνταστα και οι ώρες δεν περνάνε με τίποτα. Περιμένω την στιγμή που θα χτυπήσει το κουδούνι για να πάω σπίτι μου!
Πάνος
Η ώρα περνάει βαρετά.
Βγαίνω λίγο έξω από την τάξη με προορισμό το παγκάκι ανάμεσα στα δέντρα.
Είναι απόμακρο και μπορώ άνετα να κάνω ένα τσιγάρο . Δεν φαίνεται αν καπνίζω λόγο της απόστασης και αν δω ότι βγαίνει κανένας καθηγητής θα το σβήσω κατευθείαν , οπότε μέχρι να ερθει δεν θα δει τπτ.Κάθομαι στο παγκάκι και βγάζω το πακέτο με τα τσιγάρα μου.
Πρέπει να το κόψεις. Σκέφτομαι. Αλλά δεν είναι τόσο εύκολο για εμένα.Έχω αρκετά προβλήματα με την οικογένεια μου και όχι μόνο...
Παίρνω ένα τσιγάρο στο χέρι μου και το τοποθετώ στο στόμα μου. Βγάζω και τον αναπτήρα από την τσέπη μου και ανάβω το τσιγάρο. 🚬Ρουφάω το τσιγάρο και ο καπνός εισέρχεται στα πνευμόνια μου. Με χαλαρώνει
Ξέρω ότι αν από τώρα καπνίζω , στο μέλλον τα πράματα θα είναι χειρότερα , αλλα δεν μπορώ να το κόψω. Όχι τώρα...Στο μυαλό μου περνάει η στιγμή που ήμουν με την Ελπίδα στο σπιτι της. Όταν βγήκε από το μπάνιο...
Αλλά γιατί το σκέφτομαι τόσο ρε γαμωτο? Τι έχω πάθει?
Πρέπει να την βγάλω αυτήν την σκηνή από το μυαλο μου.Θα παω να βρω την Αθηνά ή την Δάφνη. Βασικά όχι! Θα βρω την Ηλιάνα από το Λ3 . Είναι πιο μεγάλη και πιο "έμπειρη" απ' ότι βλέπω...
Είμαι σίγουρος ότι θα δεχτεί να πάμε στις τουαλέτες για μια δουλίτσα....Σβήνω το τσιγάρο και κατευθύνομαι προς την Ηλιάνα. Μπορώ να την διακρίνω από εδώ πέρα. Φοράει μια κολλητή μπλούζα με άνοιγμα μπροστά στο στήθος . Πολύ κολλητή θα έλεγα , με αποτέλεσμα να τονίζει το πλούσιο στήθος της.
Από κάτω φοράει μόνο ένα μαύρο κολάν , διαφανές. Τα μάτια μου κατευθείαν πηγαίνουν προς τον κωλο της. Δεν φταίω εγω! Αυτή φοράει κολάν.
YOU ARE READING
*Feel me*
Teen Fiction"I love the way her breathing changes as soon as I touch her body."💦💦