Η μουσική είναι πολύ ωραία. Το ίδιο και το μαγαζί. Όπως και ο μπάρμαν και ο dj και οι σερβιτόροι....😏😆
Ντάξει ίσως να τους πρόσεξα λιγάκι.... Αλλά δεν συγκρίνονται με τον Πάνο.Εδώ και ώρα ο αδερφός μου μιλάει με την Αγγελική κι εγω κάθομαι μόνη και τους κοιτάω. Τρελό κέφι.
Αλλά δεν θα πιω γιατί θα βγω εκτως ελέγχου και μετά.............Άστο καλύτερα.Ο Γιώργος και ο Δημήτρης πολύ καλά παιδιά μου φάνηκαν. Είναι αστείοι και γενικά είναι καλη παρέα. Μιλούσαμε πιο πριν και μου φάνηκε λες και τους ξέρω χρόνια. Υπήρχε μια άνεση μεταξύ μας.
Γενικά τους συμπάθησα. Είναι και ωραίοι. Δεν είναι όμως και σαν τον Πάνο.Ο Πάνος από την ώρα που ήρθαμε πίνει. Αλλά μια χαρά μου φαίνεται , ακόμα δεν έχει μεθύσει. Συνέχεια μιλάει με τα παιδιά , γελάει , φλερτάρει με όποια σκρόφα περνάει από μπροστά του........ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΏΣΩ!
Κι εγω υπάρχω Πάνο!!!!!!!😡
Ντάξει , δεν είπα να ασχολείται και μόνο μαζί μου , αλλά να πούμε και καμιά κουβέντα. Αυτός ούτε που μου έχει μιλήσει από την ώρα που ήρθαμε.
Ενώ αυτός μου είπε να έρθω! Αν το ήξερα από την αρχή ότι θα ήταν έτσι , δεν θα ερχόμουν καν!Σπάστηκα πολύ τώρα....
Και εκτως αυτό , ξέρει και όλα τα κορίτσια που υπάρχουν σε αυτό το μαγαζί. Σιγά ρε φίλε , ηρέμησε λίγο!😒😒
Συνεχίζει να πίνει και να μιλάει με μια σκρόφα που αν την πιάσω από το μαλλί δεν θα της αφήσω ούτε μια τρίχα.
"Εγώ φεύγω για λίγο και ξανάρχομαι." Λέει ο Πάνος και φεύγει με ένα χαμόγελο μαζί με την σκρόφα .
Εε οχι!
Πήγε μαζί της!
Με αυτήν!
Καλά τυφλός ειναι;;;; Χάλια είναι αυτή.Ε Λ Ε Ο Σ ! ! !
Ήθελα να 'ξερα που πηγαν...
Όχι ότι με νοιάζει...Απλα έτσι.......ποιον κοροϊδεύω; ;
Φυσικά και με νοιάζει. Με καίει!
Δεν θέλω να είναι με καμία. Δεν θέλω να τον ακουμπάνε ή να του μιλάνε. Δεν θέλω ούτε να τον κοιτάζουν.
Θέλω να είναι μόνο μαζί μου!Το πιο εγωιστικό συναίσθημα.
Θέλω τόσο πολύ να παω απο πίσω τους και να δω που θα πάνε...
Αλλά όχι! Δεν θα πάω!
Έχω και μια αξιοπρέπεια......η αλήθεια είναι πως αν η Αγγελική δεν μιλούσε με τον αδερφό μου , θα πηγαίναμε. Αλλά τώρα μόνη δεν λέει.
VOCÊ ESTÁ LENDO
*Feel me*
Ficção Adolescente"I love the way her breathing changes as soon as I touch her body."💦💦