~Κεφάλαιο 31~

2.4K 238 38
                                    

"Σήκω " λέει και σηκώνεται από πάνω μου. Αυτοματα , εγώ με τα χέρια μου κρύβω την γύμνια μου.

"Τι κάνεις; " λέει ενώ με κοιτάζει

Απλώνω το ενα μου χέρι για να πιάσω την μπλούζα του , όμως μέχρι να την πάρω, ο Πάνος την είχε αρπάξει ήδη.

"Αν δεν μου απαντήσεις δεν θα την πάρεις " συνεχίζει να λέει

"Ε τι έκανα ρε Πάνο; " λέω και σκύβω το κεφάλι, ενώ με τα χέρια μου ακόμα κρύβω το στήθος μου. Νιώθω τα μάγουλα μου να έχουν πάρει φωτιά.

Αυτός έρχεται κοντά μου και με τα γυμνασμένα του χέρια πιάνει τους καρπούς μου και απομακρύνει τα χέρια μου από το στήθος μου.

"Δεν θα με ντρέπεσαι! " λεει και με κοιτάζει στα μάτια

"Έλα να σε ντύσω" λέει και μου χαμογελάει

Παίρνει την μπλούζα του και έρχεται κοντά μου. Κάνω κίνηση να πάρω την μπλούζα ομως δεν μου την δίνει. Μάλλον το εννοεί πως θα με ντύσει.
Περνάει την μπλούζα στο κεφάλι μου και μετά πιάνει το ενα μου χέρι και το περνάει κι αυτό και το άλλο.

"Έτοιμη " λέει ψιθυριστά στο αυτί μου.

"Γιατί να μην βάλω τα δικά μου ρουχα;" Τον ρωτάω

"Γιατί μ αρέσει να σε βλέπω με τα δικα μου. Αφού σου πηγαίνουν " λέει και χαμογελάει στο τέλος
Σηκωνόμαστε από το κρεβάτι και τον ακολουθώ.
Ανοίγει την πόρτα του μπάνιου και μπαίνει μέσα.

"Ελα μικρή μου υπηρέτρια" λέει και με τραβάει από το χέρι για να μπω μέσα.

"Σοβαρά τωρα; θα σου ετοιμάσω το μπάνιο; " τον ρωτάω αγανακτισμένη

"Ναιιι...εκτως Κι αν θέλεις να μάθει ο Χάρης τι έκανες χθες." Λέει

"Καλά καλα" λέω και πηγαίνω προς την μπανιέρα.
Ανοίγω την βρύση να τρέξει το νερό και περιμένω να γεμίσει η μπανιέρα. Ο Πάνος δεν ξέρω αν είναι ακόμα από πίσω μου ή αν πήγε μέσα στο δωμάτιο.
Μόλις γεμισει η μπανιέρα κλείνω την βρύση.

"Πανοοοο , ετοιμοοοο" φωνάζω για να με ακούσει , αν είναι μέσα.

"Ωραία " Τον ακούω να λέει από πίσω μου

"Οπότε αφου τελείωσα , φεύγω " λέω και πάω να φύγω Αλλά μπαίνει μπροστά μου

"Όχι ακόμα μωρό μου" λέει πονηρά και με σταματάει

Έρχεται κοντά μου και είναι έτοιμος να με φιλήσει, όμως αντί γι αυτό με σηκώνει στα χέρια του και με βουτάει μέσα στην μπανιέρα.
Ομγ!

*Feel me*Onde histórias criam vida. Descubra agora