~Κεφάλαιο 37~

2.6K 253 9
                                    

Έχουμε κάτσει με τον Πάνο και τρώμε γύρο. Καλά το πόσο τον λατρεύω δεν λέγεται!! Πως με ξέρει έτσι...
Μετά από αυτό , γίνεται να μην του εχω αδυναμία; 😂
Αύριο πρέπει να πάμε για πίτσα...θα του το προτείνω...

"Μετά που να πάμε;" με ρωτάει

"Εμμ...δεν ξέρω , σπίτι δεν θα πηγαίναμε;" τον ρωτάω

"Αχααααα...ώστε θες να έρθεις σπίτι μου; Τι θες να κάνουμε πονηρούλα; Τόσο πολύ δεν κρατιέσαι;" λεει πονηρά και εγώ γουρλώνω τα μάτια με αυτά τα λόγια του.

"Τ-τι λες;; Οχιιι!" Λεω ενώ νιώθω τα μάγουλα μου να ζεσταίνονται.

"Ναι ναι...σε ξέρω εγω. Θες να πάμε να σου κάνω μαθήματα στο κρεβ-" πάει να πει και τον σταματάω.

"ΤΙΙΙ ΛΕΕΕΕΕΕΣ!!!!;;;;;ΟΧΙ ΌΧΙ." λέω ενώ τον κοιτάω σαν να είναι εξωγήινος. Έχω γίνει κατακόκκινη σίγουρα.  Καλά πως λέει τέτοια, αν τον ακούσει κανείς;

"ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ" γελάει ο Πάνος  "ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ πλακα...ΧΑΧΧΑΑΧΑΑΧΑΧΑΧ...σου κάνω...ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑ... έπρεπε να δεις την φάτσα σου...χαχαχχαχαχα" λέει και συνεχίζει να γελάει ασταμάτητα. 

"Πολυ αστείο" λεω και καλά θιγμένη.

"Δεν σ' άρεσε;"

"Καθόλου" λέω χωρίς να τον κοιτάξω.

"Σιγά βρε θυμωνιάρα μου." Λέει και κατευθύνω το βλέμμα μου πάνω του και του χαμογελάω.
Δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι είμαι θυμωμένη μαζί του ούτε για λίγο.

Συνεχίζω να τρώω τον γύρο μου και ο Πάνος με κοιτάζει.

"Τι;" τον ρωτάω απορημένη

"Είσαι πολύ όμορφη" λέει και στο τέλος της πρότασης χαμογελάει.

"Εγώ; Τώρα;" λέω ενώ τον κοιτάω σαν να είπε κάτι περίεργο.

"Πάντα! Αλλά τώρα είσαι πιο ωραία. Δεν χρειάζεται να είσαι βαμμένη ή να φοράς καλά ρούχα για να είσαι όμορφη. Είσαι υπέροχη ακριβώς όπως είσαι τώρα. Χωρίς make-up, χωρίς να έχεις φτιαγμένο μαλλί ή να φοράς  προκλητικά ρούχα. Είσαι πανέμορφη όπως είσαι και μην αλλάξεις. Και το καλύτερο είναι ότι είσαι δική μου." Λέει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο , καθώς με το χέρι του χαϊδεύει πάλι τα μαλλιά μου.
Θεέ μου είναι τόσο γλυκός και τρυφερός μαζί μου.

Του χαρίζω ένα από τα πιο αληθινά μου χαμόγελα.
"Κι εσύ είσαι υπέροχος Πάνο...Και δεν το λέω για να φανώ καλή! Το λέω επειδή είναι η αλήθεια. Όποιον και να συγκρίνω μαζί σου , πάντα θα είσαι καλύτερος." Του λέω ενώ τον κοιτάω αληθινά μέσα στα μάτια.

*Feel me*Where stories live. Discover now