„Kto si?!" zvrieskne Autumn na cudzinca a šikovne ma rukou schová za stenu. Viem si predstaviť, ako pomocou vlčej frekvencie už volá na pomoc.
„Hej!" zvrieskne opäť a odrazu sa rozbehne do izby. Neviem, či sa mám báť alebo nie. So zmiešanými pocitmi teda nakuknem dnu. Nezbadám však nič nebezpečné - len Autumn vykláňajúcu sa z otvoreného okna. „Chyťte toho prepašovníka! Porušil zákony! Chyťte ho!"
Vojdem dnu a poobzerám sa. Keďže nič nevyzerá poškodene, zamračím sa. Ten vlk nič neukradol - prečo tu ale potom bol? Všetko vyzerá tak, že je na svojom mieste. Teda, až na posteľ, ktorá skončila rozbombardovaná s perinou hodenou na zemi. Ten, kto tu bol, určite niečo hľadal v posteli.
V ktorej som len pred chvíľou spala.
„Raquel!"
Obrátim sa a vo dverách zbadám vystrašeného Raya. Okamžite pribehne ku mne, ochranársky pritiahne môj pás k jeho telu a začne vrčať. Nahnevane prebehne zrakom po celej izbe (vrátane rozhádzanej posteli) až jeho zrak dopadne na otvorené okno.
Autumn sa zatvári nervózne a smutne. „Bol to prepašovník. Neviem, čo tu chcel."
Nadvihnem obočie a zatvárim sa nechápavo. „Kto je prepašovník?"
„Ten, kto nelegálne vojde na územie cudzej svorky," odvetí Autumn. Chápavo prikývnem a pozriem sa na Raya. Je taký zamyslený, že nás pravdepodobne ani nepočúva. Odrazu ma pustí a prejde k posteli. Nakloní sa nad ňu a nadýchne sa. Pri vnášaní cudzieho pachu do svojho nosa sa netvári nijako prekvapene, či smutne. Jeho tvár je totiž ako skala.
„Čo si zistil?" opýtam sa, keď sa opäť narovná.
„Vlk nemá dôležitý status, ale rozhodne to nebol vyhnanec. Podľa mňa ho tu poslali ako špióna."
„Prečo by to niekto robil?!" opýtam sa.
Ray mykne plecom. „Pravdepodobne si Frederik počas svojej vlády spravil nepriateľov." Oprie sa o bielu parapetu a pozrie smerom do lesa. „Zee vraví, že mal veľký náskok. Nechytili ho."
Nastane ticho a ja sa nervózne pozriem na zem. Naozaj sa mi toto nepáči. Nemali by sme byť všetci v bezpečí? Nemali by sme byť po smrti Frederika všetci šťastný?
Hm, očividne sa napätie ešte neskončilo.
„Autumm, prešla si výcvikom?"
„Áno, alfa."
„Výborne, ostaneš tu s Raquel pokiaľ sa nevrátim. Postavím ešte jedného strážcu pred dvere a ďalších pod okno," povie Ray rozhodne a obráti sa na mňa. Keď ma zbadá stáť ako sochu, pochopí, že je mi táto situácia nepríjemná a že neviem, čo mám robiť. „Rosa," jeho hlas zmení tón z rozkazovacieho na citlivý, „v skrini je batoh, v ktorom máš veci. Môžeš sa vybaliť, môžeš niečo svoje poukazovať Autumn. Okrem toho, za dverami napravo sa nachádza kúpeľňa - môžeš sa osprchovať, môžeš si umyť zuby (pod umývadlom by mala byť čistá kefka), môžeš si robiť, čo len chceš."
„Dobre," poviem, keď Ray podíde bližšie ku mne a objíme ma. Jeho stuhnuté telo mi napovie, že je z tejto situácie nervózny a vystresovaný. A prečo by aj nebol? Veď len čo sme vyriešili jeden problém, začal sa ďalší. Tentoraz však nevieme, aký je veľký.
„Do desiatej večer sa vrátim." Venuje mi smutný pohľad a rýchlo odíde.
Keď sa opäť pozriem na Autumn, zistím, že už začala skladať perinu. „Pokojne choď do sprchy. I tak sa ešte musím cez vlčiu frekvenciu porozprávať s Xanderom. Odkedy vie, že tu bol prepašovník, snaží sa ma dosiahnuť."
YOU ARE READING
His Little Red
WerewolfNikdy by som nepovedala, že raz vymením svoj pokojný život v útulnom domčeku za nebezpečné dobrodružstvo v lese s vlkmi. Áno, počuli ste správne. S vlkmi! To však ešte stále nie je všetko. Jeden z nich totižto tvrdí, že som jeho spriaznená duša, bla...