Kapitel 15- dirtyyyy igen

1.3K 27 0
                                    

3 november 2016
Jag och Frida satt i en taxi påväg till flygplatsen. Vi skulle hem från Oslo nu, lämna all shopping och åka hem till killarna.
För att tillbringa nu sista dagen med dem.
Imorrn bitti åker Frida hem. Kommer gråta floder.
Flyget flög från Oslo till Trondheim klockan 7, så vi satt i bilen påväg hem redan 9.
Sen hemma ett. Om de inte blir problem efter vägen.

Vi satte oss på flygplanet med varsina mobiler och hörlurar i.
Flygresan gick fort eftersom de endast var en timmes resa.
Sen bilfärden var värre fyra timmar och man saknade Marcus så mycket så de gjorde ont i hela kroppen.
Även Martinus men Marcus mitt stora hjärta var värst. Man ville bara krama om han nu, man orkade inte vänta de här sista timmarna i bilen.

Vi svängde upp på gården och de första jag såg var Marcus på vår trappa, de spöregnade så ingen hade klivit ner för trappan.
Runt han stod även mamma, Eric och Martinus. Även lilla Emma, men de tänkte jag inte på. Jag kasta mig ur bilen direkt när pappa stannat och sprang mot Marcus som redan var påväg mot mig.
Jag hoppade upp i hans famn, satte fast benen runt hans midja och la armarna om hans nacke och krama om han hårt.
Han tryckte hårt med händerna runt min midja och krama om mig.
"Saknat dig såå mycket" sa Marcus
"Saknat dig med" sa jag och pressade mina läppar mot hans.
Han besvarade och efter mig kom Frida och pappa gåendes.
Dem gick förbi oss och upp på trappan.
"Gå in med er, de spöregnar ute. Märker inte ni de!" Skrek mamma från trappen efter att hon gick in efter de andra och lät dörren stå öppen.
"Knappt" sa jag och pressa mina läppar mot Marcus läppar igen.
"Fan vad jag älskar dig" sa Marcus och släppte ner mig på marken igen.
"Älskar dig med, över allt annat på denna jord" sa jag och tog hans hand och vi gick in.
Vi var redan dyngsura av regnet. De spöregnade verkligen.
"Men Vendela och Marcus. Behövde ni. Ni kunde ha tagit de inne, gå upp och leta på kläder nu. Marcus vet inte vad du ska göra men leta på något" sa mamma och vi gick upp för trappan under tystnad.
Jag drog av mig mina blöt mjukisar och min luvtröja och ställde mig framför garderoben och började kasta fram klädesplagg efter klädesplaggs.
Marcus stod i bara kalsonger framför dörren och kolla på mig.
"Hittar fan inga kläder" sa jag och kolla på Marcus som bara log. Sen kom han emot mig och ställde sig bakom mig med armarna om mig.
Jag kände något hårt mot min rumpa som jag antar var hans vän där nere.
"Du är lika fin utan kläder" sa han fullt seriöst.
Jag kunde knappt hålla mig för skratt över de där nere som tryckte mot min rumpa men jag svalde hårt och vände mig om mot honom.
Jag hoppade upp runt hans midja och han satte händerna under min rumpa.
"Som dudå" sa jag och pressade hans läppar mot mina.
Utan problem lyckades vi landa i sängen, Marcus över mig.
"Älskar dig" sa han och jag bara log.
Hann liksom inte säga något före hans läppar var tryckta mot mina igen.
Han kysste över min kropp och tysta stön lämnade omedvetet min mun.
Han drog in sina fingrar innanför mina trosor och jag fnissade till under kyssen som pågick medan han strök fingrarna över mitt kön.
"Ska vi fast familjen är hemma" sa jag
"Om du vågar" sa Marcus med ett peddosmile.
"Självklart"
Marcus rullade av mig och jag reste mig upp och gick och drog upp en kondom som jag fick från skolan förut på något sexallkunskapslektion. Trodde aldrig att den skulle komma till användning.
Jag gick mot dörren och låste igen den och sen kröp jag upp över Marcus och drog sakta ner hans kalsonger för hans ben och drog handen med kondomen i över hans kön. Några få beröringar och han stod direkt upp.
Jag kysste hans lår bara för att reta honom före jag gick med kyssarna upp över hans kropp och lämnade ett svagt märke på hans nyckelben. Våra läppar pusslades ihop och han drog sig runt så han låg över, han fumlade ner fingrarna till mina trosor innan de åkte av.
Han drog sitt kön över mitt och åkte sen sakta in i mig.
Jag bara tryckte huvudet ner i kudden och gav ifrån mig ett skrik innan jag bet mig i läppen, de gjorde ondare nu än sist.
Marcus kysste över min hals och kollade sen upp på mig.
"Gick de bra?" Sa Marcus
"Mm" svarade jag och han bara log innan han körde in och ut snabbare och hårdare.
Hans beröring gjorde mig alltid varm. De bubblade i hela kroppen.
Tysta stön fick lämna min mun i omgångar, och även från Marcus kom stön emellanåt.
"Skönt?" Frågade Marcus och kolla på mig.
"Aa"
Han körde på en stund till innan han la sig svettig och utmattad bredvid mig.
"Älskar dig min prinsessa" sa han och kolla upp i taket
"Älskar dig med min vackra prins" sa jag och lutade mig över honom för att ge han en puss.
Han besvarade och vi låg där kanske i fem minuter före jag gick upp och drog ut varenda klädesplagg ur garderoben och hittade en stor T-shirt som jag fick av fotbollen en gång som Marcus fick ta på sig. Sen tog jag en T-shirt och ett par shorts.
Marcus tog på sig ett par av mina mjukisar bara. Vi la oss i min säng och starta en film, spolade fram ungefär en halvtimme.
Jag la mitt ben över Marcus, de kände som vi kom närmare då, sen la jag huvudet mot hans bröst och bara låg där nästan en kvart före de knackade på dörren.
In kom Martinus och Frida.
"Vi har bakat med Emma och Eric vill ni komma ner och smaka" sa Martinus
"Aa" sa jag snabbt
"Vad har ni gjorde då? Inte bara bytt kläder antar jag" sa Martinus
"Kollar film" svara Marcus.
"Säkert" sa Martinus och himla med ögonen.
"Sant" sa jag
Martinus gick och ställde sig bredvid sängen och kollade på skärmen.
"45 minuter, sant. Konstigt nog" sa Martinus
"Mm" sa Marcus och la ner ipaden i sängen.

Senare på kvällen satt jag, Marcus, Martinus och Frida nere i soffan. Mamma, pappa och Eric hade redan lagt sig och alla var jätte trötta.
Klockan var runt 10, men alla hade ju vart upp tidigt. Iaf jag, Frida och pappa, mamma hade också gått upp då.
Men ja alla var trötta.
"Vill ni ha popcorn?" Frågade jag
"Aa" sa Martinus
"Aja går och fixar"
Jag kasta in en påse popcorn i micron och ställde mig vid bänken och bläddra igenom instagram flödet.
Jag stoppade in handen i micron och påsen var typ 200 grader varm ju.
"Kan någon komma och hjälpa mig att öppna popcornen de är ju typ 200 grader!" Skrek jag från köket.
Martinus kom in hoppandes och drog ut påsen ur micron.
Han hällde upp de i en skål och gav mig skålen.
"Ska bara gå på toa, spara popcorn till mig" sa Martinus
"Eller får man ta ett glas vatten först?" frågade han.
"Mm gör de" sa jag och började gå mot vardagsrummet.
Jag hann inte in före jag möttes av något jag inte ville se, och hoppades att jag aldrig skulle behöva se igen. Efter att Marcus och Tindra...
jag tappade popcornskålen i marken så de låg popcorn på hela golvet och satte mig ner på knä på golvet. Precis där jag stannade. Rörde mig inte en meter.
Martinus kom springande mot mig och stannade upp när han såg Marcus sitta i soffan med Frida gränsle över sig.
Mina ögon fylldes med tårar och jag la direkt ner huvudet i mina kupade händer.
" Marcus!" Skrek Martinus
"De var inte jag, Frida hoppa på mig. Jag vill inte, jag älskar dig Vendela" trånade Marcus ut.
"Du kysste ju inte ens tillbaka Marcus, de kunde ha blivit din livs kyss Marcus" sa Frida surt och satte sig bredvid honom
Jag kolla på Frida ledsamt.
"Du lovade i Oslo, att aldrig förstöra för mig och Marcus. Du skulle aldrig ge dig på Marcus. Och vad gör du, kysser han. När han inte vill" sa jag och kollade upp på henne.
Marcus gick ner mot mig och satte sig framför mig.
Jag kollade upp på honom.

Marcus perspektiv:
Hon kollade upp på mig med rödsprängda ögon och mascara runt hela ögonen.
"Förlåt, jag ville inte" sa jag och krama om henne.
"Jag vet Marcus, jag vet"
Vendela krama om mig och de kändes så bra att hon förstod direkt att de inte var jag, att hon litade på mig så pass mycket. För jag ville absolut inte de där.

Vi liksom satt bara där och Frida hoppade på mig och börja kyssa mig, jag försökte dra ifrån men Frida drog i mitt hår och bet i mina läppar.

"Älskar dig Vendela" sa jag och kysste hennes läppar.
"Älskar dig med" sa hon när våran kyss avslutas.

Livet är bara kaos...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora