3BUK-18

5.2K 172 7
                                    

"Kau memang sengaja kan?!"

Cengkaman kuat pada lengannya direntap kebawah dengan cepat sekali hingga terlepas mengakibatkan luna Yang bertindak mengasari nya termakan kembali perbuatannya terhadap melinda disaat pergelangan tangannya pula mulai rasa kesakitan akibat rentapan mengejut melinda. Serasanya luna nak sahaja dia tolak gadis itu ketengah jalan alang-alang biar mati terus! Lepastu senanglah kerja aku ni nak membodohkan abang dia Yang pada dasarnya dah dibutakan dengan cinta mati aku ni! Tak sangka kan.. Keluarga terpelajar.. Izz Yang berpengaruh pun mampu ditundukkan dalam sekelip mata tetapi semuanya akan hancur musnah jikalau melinda berani membuka mulut atau mengkhabarkan sisi gelap soal dirinya kepada bakal suaminya, izz. Usaha bertahun-tahun tak kan dibiarkan sia begitu sahaja selama ni disangka dia akan berlembut dengan melinda kerana dirasakan gadis itu bukanlah suatu ancaman buat dirinya tetapi kebelakangan ni semenjak melinda menangkap dia berlaku curang terhadap tunang aku sendiri disaat aku bertemu dengan kekasihku secara rahsia dimall tak sangka pula melinda akan membayar orang untuk mengikuti mereka hinggalah ke lobi hotel. Ternyata gadis itu lebih pintar dari sangkaanya tapi peluang Yang harus aku manfaat kan disaat ni ialah izz dah jadi bodoh sebab cinta, jadi nya bagus lah kan?... Apa pun Yang dikatakan oleh melinda tidak akan pernah dipercayai oleh izz walaupun sedikit tambahan pula anak Yang dikandung ini perlu mendapat jaminan Dan keluarga Yang berada untuk masa hadapannya hendak harapkan Asif memang taklah! Kerja pun tak ada.. Lepas bernikah akan dipastikan harta izz akan bertukar milik kepadanya. Mulut melinda dicekak kuat tapi gadis itu bertindak menerajang kakinya langsung menyiku ke arah perutnya kesenakkan Yang terasa sekitar perutnya membuatkan luna terjerit kesakitan.

Melinda mencengkam baju pengantin luna memaksa gadis itu untuk bangkit, sebelah tangannya lagi digunakan untuk menampar muka luna, lagi gadis itu menjerit kesakitan lagi lah hatinya puas! Luna.. Luna.. Terima kasihlah atas kejadian dekat mall haritu bila kau tolak aku kuat sampai terhentak kedinding dengan sangat kuat memang sakit tapi merupakan suatu manfaat untuk aku ingati semula semua kekejaman kau terhadap aku.. Segala tipu daya kau terhadap abang izz malahan soal kehamilan kau disaat ini, aku ni pelajar medical aku boleh tahu ciri-ciri orang mengandung sebab itu lah tadi aku lakukan serangan tepat keperutnya.Alang-alang biar terus gugur tak adalah bertambah jumlah anak haram dekat Malaysia ni aku tahu ni bukan anak abang izz tetapi sebaliknya ialah anak Asif kekasih gelap luna selama bertahun-tahun lamanya. Luna mungkin boleh tipu orang lain dengan memakai bengkung menutup perutnya Yang mula membesar tetapi bukan aku... Aku tak sebodoh abang aku..

"Kau sekarang tengah mengandungkan?! Anak asif?! Luna.. Luna.. Mungkin abang aku sangat bodoh sampai dia percayakan kau tapi maaf bukan aku! Sejak pertama kali aku jumpa dengan kau, aku dapat rasakan sesuatu Yang lain soal diri kau.. Anddd BOM! Betul tekaan aku kau ni jenis perempuan club malam!"

Luna bangkit menghumbankan badan melinda ke pagar besi dengan kekuatan Yang ada menyebabkan gadis itu terhentak kuat membuatkan dia terbatuk-batuk menahan sakit didada.

"Kau boleh agak soal kehamilan Dan kejahatan aku tapi kau tak kan pernah boleh untuk menyakinkan abang kau,Melinda!Antara engkau dengan aku sudah mestinya dia memilih aku!Yahhh,aku akui aku mengandungkan anak asif Dan abang bodoh kau tu akan jadi pak sanggup!Heh,abang kau dengan family kau sama-sama bodoh..Sepatutnya haritu kau mampus je bila makan racun Yang aku tuangkan kedalam makanan kau!Tapi erhhhh!!kau buang makanan tu"Jerit luna dihadapan muka melinda, disebabkan gadis itu sudah keletihan dia tak dapat banyak berbicara. Apabila izz tiba sahaja ke arah mereka dia terus berpura-pura jatuh Dan mengaduh kesakitan. "Arghhh, sakitnya!"

Kelang kabut jadinya lelaki itu untuk membantu bakal isterinya, siapa lagi Yang bakal jadi sasaran amarahnya sudah pastilah melinda tapi nasib baik aeril sedar apa Yang terjadi antara mereka bertiga cepat dia menghampiri untuk meredakan keadaan Yang sangat tegang.

3 bulan untuk kita  ✔Where stories live. Discover now