"Ad-adik? Adik boleh dengar akak? Bangun dik.. Bangun!"Bisik melinda dengan berhati-hati agar tidak kedengaran oleh Mr M jikalau lelaki saiko tu dengarkan bicaranya pasti angin gila dia datang menghempas menjadi mangsa sudah pastilah kami berdua entah siapa pun dimuka pintu tu harap sahaja dapat lengahkan Mr M dari kesini agar dia dapat meloloskan diri bersama gadis malang ni, melihatkan keadaan gadis malang itu membuatkan hati melinda tersiyat pilu bayangkan sahaja seorang perempuan sedang diikat hadapan kau dengan keadaan sangat teruk jikalau dilihat sekali dah tak serupa manusia! Dimana-mana bahagian tangan dan leher hingga kekepala langsung tak tertinggal dari kesan luka dan pendarahan yang sangat teruk, bajunya pula koyak rabak dan kotor sekali dengan kotoran serta darah.
"A-aa?"Sambut gadis itu dengan nada lemah tertunduk-tunduk kepalanya kebawah seraya gerak kiri kanan serta hembusan nafas yang kian tak teratur hidupnya seperti dihujung tanduk sahaja pada bila-bila masa sahaja akan tamat, jikalau disinilah ajalnya dia redha.. Semua ni terjadi kerna kesalahnnya juga walhal ditegah oleh orang tuanya dari berkenalan dengan seseorang yang belum pasti asal usulnya disosial media tetapi hatinya tetap berkeras tak endahkan nasihat orang tuanya, tengoklah akibatnya sendiri.. Mr M menyeksa dirinya sehingga tidak ada pun dari setiap inci tubuhnya tidak terlepas dari rasa kesakitan dan kesan luka yang sangat parah. Apa pun bakal terjadi pada dirinya dia harap sangat gadis cantik dihadapannya dapat melepaskan diri dari sini, berada hanya 1 minit disini bagaikan 1 tahun didalam hutan belantara dikelilingi binatang buas. Andaikan sahaja waktu tu tak diikutkan darah muda yang sangat mudah dicabar serta nasihat kedua orang tuanya yang sangat bernilai pasti dia sedang berada disekolah, menikmati kegembiraan sebagai seorang remaja bersama rakan yang lain tapi rasanya dia dah tak ada harapan. Owh iya, namanya ialah sabina hadir dari keluarga sederhana sahaja tak ada yang menarik pun soal kehidupannya. Sabina rehatkan sekejap kepalanya pada kaki meja diteguk air liur cepat perlahan alihkan pandangan ke arah melinda yang berusaha bangkit dari jatuhnya. "Kak, larikan diri dari sini cepat bila ada peluang.. Disini umpama neraka didunia kak! Larilah! Lari!"Katanya dengan nada mulai lemah, segenap tubuhnya rasakan kesakitan yang teramat sangat sampaikan perlahan-lahan kelopak matanya memberat akhirnya badan lemah sabina terjelepuk jatuh atas lantai menyentakkan melinda. Deraian air mata melinda jatuh dengan sangat deras tatkala telinganya mendengarkan ucapan dua kalimat syahadah dari budak kecil itu setelah memejamkan mata dengan sangat rapat selepas itu tidak kedengaran lagi hembusan nafasnya, apakah penerimaan ahli keluarga budak kecil ni bayangkanlah keluar keadaan elok pulang dalam keadaan kaku, terpejam sekejap matanya sebelum secara mengejut badannya diterbalikkan seseorang dari arah belakang terus mulutnya menjerit dengan sangat kuat asbab ketakutan disangka orang itu adalah Mr M tapi mulutnya ditekup kuat seakan menghalang melinda dari terus menjerit matanya terkebil-kebil melihat figura dihadapannya.
Ditunjukkan lencana pegawai polis kepada Mr m yang memandangnya dengan wajah masam mencuka seakan tak suka sama sekali dengan kehadirannya tapi dia cuma laksanakan tanggungjawah sahaja"Saya pegawai polis, kami terima aduan daripada orang sekeliling ada baru yang sangat busuk datang dari rumah encik,malahan-"
BUK!
Mr m sengetkan kepala melihat pegawai polis yang pengsan setelah ditusuk jarum berisi ubat tidur, bingit..bingit. Tunggu jelah pegawai polis bodoh ni pun akan menerima nasib yang sama persis mangsanya yang lain setelah nyawa melinda dicabut perlahan-lahan agar dia dapat rasakan kesakitan dan seksaan yang teramat sangat. Diseret badan pegawai polis itu kedalam rumah langsung mengikat tangannya menggunakan tali sebelum menyandarkan pada dinding tatkala itulah telinganya menangkap bunyi bising dan segala peralatan besi didapurnya seakan-akan dilanggar boleh seseorang asbab tak sedap hati terus sahaja dilangkahkan kaki ke ruangan tengah rumahnya rupa-rupanya bunyi bising dan peralatan besi dilanggar rupanya berpunca dari melinda sendiri, hatinya mendongkol kegeraman tatkala melihat dengan mata kepalanya sendiri sengaja melinda melanggar-langgar mangkuk besi dihujung kakinya dan menjerit-jerit memanggil nama seseorang yang tak berapa jelas dipendengarannya tapi berjaya membingitkan pendengarannya. Rambut melinda ditarik kuat memaksa gadis itu mendongakkan kepala ke atas
YOU ARE READING
3 bulan untuk kita ✔
RomanceTengku aryan Mikael sangat bencikan seorang gadis gemuk Yang bernama Tengku melinda adriana namun seiringnya berganti tahun pertemuan pertama mereka berikan imbak besar kepada aryan yang entah dimana permulaanya boleh jatuh cinta pada melinda yang d...