20.-Még zavaros-

1.6K 125 16
                                    


Nem hinném, hogy ő az... Peter?

Valószínűleg ő. Csak azt nem értem, hogy Derek mért kezdte el püfölni. Akkor lehet mégsem Peter az. Jóba voltak régen. Végülis... Mi történhetett azóta?
Alig gondolkodtam el a dolgokon, mire azt vettem észre, hogy Peter vagy nem Peter véres orral fekszik a földön, Scotték Dereket próbálják megállítanni, Whitney pedig az összezavarodott arcom előtt lengeti a kezét:
-Hahó! Köztünk vagy még?
Nem tettem megjegyzést arra, hogy Whitney fogyatékosnak nézett. Tényleg valahol máshol jártam..
-Ja, csak... -nem tudtam értelmes választ adni.
Végül mindenki talpra állt és nem verekedett. Egy ideig senki nem szólt semmit, majd barátnőm megtörte a csendet:
-Hát ez meg ki a franc? -nézett undorral az akkorra már ép orral köztünk lévő alakot.
Scott megforgatta a szemeit, sóhajtott egyet, majd hadarni kezdett:
-Ő Peter. Derek és-megállt egy kicsit a beszédben, majd miután rám nézett, folytatta-Anne nagybátyja. Meg akart ölni minket, Derek elvágta a torkát.
Ugye ez csak egy vicc? Ne. Senki nem nevetett meg ilyesmi. Peter csak integetett, majd hunyorogva bámult felém. Elég furcsa helyzetbe kerültem.Vagy csak én érzem így? Nem hinném.
Még mindig bámulok magam elé. Ezt tette? Vagyis...Tették? Mért akarta megölni őket? Derek mért öl... Na jó azt megértem.
Whitneynek újra meg kellett lengetni előttem a kezét, de mivel ez nem jött össze, beletapsolt az arcomba.
Szó szerint. Gondolom előttem akart tapsolni, de sikerült félig lepofoznia.
-Ahj...Köszi Whitney.
-Máskor is! -vigyorgott
Megforgattam a szememet. Peterre néztem, kinyitottam a számat, mondani akartam valamit, de nem jött össze.
Valami fellökött, én pedig arccal a földre estem. Fel akartam állni, hogy arcon csapjam, viszont nem tudtam megmozdulni.
Nagyon ismerős érzés, de nem a jó értelemben. Az a mocsok gyíkocska megint lebénított. Stiles éppen egy nagyobb bottal akarta leütni a kanimát, de nem jött össze. Elfutott valamerre, de azt már nem láttam. Scott is nekirontott a szörnynek de ő is pár méterrel arrébb kötött ki. Amikor Stilessal meg Scottal voltam a jeepbe, és nekünk jött,akkor még Scott állt nyerésre. Erősödött a kanima? Lehetséges ? Mindenki azon volt, hogy elhárítsa a veszélyt, én pedig arccal a fűben feküdtem tehetetlenül.
Egyre erősödő lépteket hallottam felém közelítve. Kiderült, hogy Stiles hozzám igyekezett. Ide is ért, felkarolt és a rom-házat körbevevő rácsnak támasztott.
-Köszi-mosolyogtam,amit viszonzott, de aztán csak legyintett.-És most mit csináljunk?-néztem a szerencsétlenül küzdő tömegre.
Megvonta a vállát, majd a többiekhez futott. Olyan idegesítő, hogy itt vagyunk mennyien, erre ezzel a gyíkkal nem tudunk elbánni.
Peter egyébként eltűnt. Ch. Jellemző.
Scott és Derek próbálja már csak legyőzni a kanimát. Kezdtem félni. Mi van, ha nem sikerül?
Kétségbeesetten próbálkoztam felállni, és láttam, hogy Stiles mondott valamit Whitneynek-aki éppen Scottnak segített- és mindketten felém rohantak. A pár méteres út közben még mondtak egymásnak valamit, majd ideértek hozzám.
A lány az alkaromba mélyesztette karmait, mire én felüvöltöttem és éreztem, hogy a szemem felvillant. Stiles idegesen figyeli a történteket. Nagyon fájt. Annyira belemélyesztette, csoda hogy nem lyukadt át a karom, aztán végre elereszttet.
-Ezt meg miért kellett? -kérdeztem felháborodottan.
-Nem érzel semmit? -vonta fel a szemöldökét, amit én is megtettem.
Megráztam a fejemet, aztán leesett. (Mármint nem a fejem, hanem az ötlet.)
Újra kezdtem érezni. Először az ujjaim, majd a kezemet és a lábamat is. Lassan sikeredett felállni, majd látván, hogy egyedül is boldogulok Whitney a kanimának rohant, én pedig követtem.

Whitney

Anne úgy tűnik egy picit ideges. Egy picit. Na jó ,igazából annyira dühös, mint ha nem is ő lenne. Majd ha lehiggadt megkérdezem tőle, hogy mi is az pontosan amit ki fogunk nyírni...
Körbepillantok. Mindenki le van bénulva, csak Anne és én maradtunk, amíg meg nem jöttek ők...

Sziasztok! Bocsi, hogy ez a rész ennyire rövid lett ennyi idő után, de remélem még itt vannak az olvasóim és nem utaltak meg 😳
És nagyon köszönöm a 6,92K megtekintést, na meg a 445 vote-ot! :)

𝐀𝐧𝐧𝐞 𝐇𝐚𝐥𝐞 𝐄́𝐥𝐞𝐭𝐞 - 𝐊𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon