Remegő ajkaink összeértek.
Stiles szemszöge
Soha nem hittem volna, hogy egy ilyen lánnyal lesz az első. Az idő teljesen megállt addig, ameddig vége lett a csóknak. Mindketten meg voltunk lepve. Anne ijedten félrenézett. Scott, Allison és az apám minket néztek. Beharaptam az ajkam, Anne elpirult. A többiek pedig elégedetten néztek. Kivétel apa, aki teljesen le volt döbbenve. Én is elmosolyodtam, majd összenéztem Annel. Próbáltam kinyögni valamit, de nem tudtam megszólalni egy ideig.
-É... És akkor.... M... Mi most akkor...-próbáltam megkérdezni.
Elmosolyodva bólintott. Viszont, ennyi ideig nem tudtam tartani, letettem, mielőtt még elesünk.
Scotték félrenéztek. ,,Ők nem láttak semmit." A csodás pillanatot pedig nem más, mint egy tűzoltós slag zavarta meg. Tiszta vizek lettünk, pedig már amúgy is szét voltunk ázva. Óriási... De legalább már nincs kigyulkadva semmim.
Bosszúsan néztem a tűzoltósra, aztán apámra higgadtan. Hívta valaki, és elkomorodott az arca. Letette a telefont, Allison kérdezett valamit tőle.
-Érted mit mondanak?-kérdeztem Annetől
Nem tudtam mennyire megy ez még neki, de csak hallja.
Sóhajtott.
-Gyilkosság... Valószínüleg valami állat téphette szét... Bár én nem hiszem, hogy az volt. A Sheriff tud egyátalán a ...természetfelettiről?
-Nem. Még. De úgy tűnik a kanima újra ölt.-mondtam
Mindenki elkomorodott.
-Ennek véget kell vetni. Nem hagyhatjuk, hogy egy hülye gyík kinyírja a várost!
Teljesem egyet értettem vele.
-Már dolgozunk rajta -válaszoltam.
Elindultunk Scottékhoz, apám elment.
-Tudunk már valamit a kanimáról?-kérdeztem Allisonra nézve.
-Lydia lefordította a szöveget-mondta- valaki irányítja, és bosszúra használja.
-Vagyis arra kéne, a szabály szerint,-helyesbített Scott- de a saját gyilkológépeként használja...
-Csodás!-csptam össze a tenyerem- Tehát van egy szörnyünk, aki mindenkit megölne, és egy őrült, aki dirigál neki.
-Hogyan tudnánk megálltani?-kérdezte Anne.
-Hát megöljük-mondtam egyszerűen, de Scott egyből jött a szövegével, hogy nem öljük meg, megmentjük stb...
Másnap hajnalbanAnne szemszöge
A bátyám valamit tanítani próbál, de nem hagyom neki, mert ,,én egyedül is meg tudom csinálni!" Aranyos helyzet, de hirtelen lövöldözéshangok mindenütt. Robbanás. A többiek a házban voltak, mi kint. Mindent beborítanak a lángok. Ismeretlenek vannak a háznál. Sikoltozás, próbálunk bemenni, segíteni...
Felugrottam. Minden este ez lesz?! Én ezt nem fogom kibírni. De ez az álom más volt, mint a többi. Ebbe benne volt az, ami a tűz előtt volt. Csak annyira emlékszek, hogy a házunk előtt vagyok a bátyámmal, a másik pillanatban tűz. Egyből előkaptam a telefonomat, és beléptem a jegyzetekbe, felírni, amire emlékszek. A többi emlék ehhez kapcsolódóan is fel volt írva. Amikor megtudtam, egyből felírtam. Muszáj volt, az álomra nem emlékszek sokáig. Nem tudom mennyire bízhatok ezekben az infókban, amiket álmodok, de nem volt más. Szinte mindig ha álmodok, akkor ezzel kapcsolatos. Ennek azért lehet valami jelentősége. Sokszor felolvasom az egész jegyzetet, hátha rájövök valamire. A telóm jegyzetében eddig ezek álltak:
-10 éve
-tűz
-Beacon Hills
-nem baleset
-volt bátyám
Ennyi. Eddig ennyi. Valahogy váratlanul fejeződött be az álmom. Bementünk a házba, és utána? Megnéztem az időt, még csak hajnali négy óra. Még kicsit agyaltam volna, hátha van valami értelmes dolog a jegyzetemben, ami rávezethetne valamire, de nem volt.
A számat befogták, a szemeimet eltakarták. Kapálóztam, de nem mentem vele semmire. Erősen fejbe vágtak, azt hittem eltörik a koponyám. Ez után még kétszer megcsinálta ugyanezt valaki, és már nem tudtam küzdeni. Leestem a fáról, utánam jött...Stiles szemszöge
Egy nappal később
Az őrsön voltam. Apámra vártam, hátha azért telefonál, mert Anne meglett. Idejött hozzám apa, miután letette a telefont.
-Letellt a huszonnégy óra.-sóhajtott- Eltűntnek nyílvánítottuk.
Nem tudtam megszólalni. A kezeimmel eltakartam az arcomat. Teljesen elszédültem. Alig kaptam levegőt, minden lelassult.Pánikrohamom volt. Egy pillanatra nem láttam semmit, de aztán minden visszatért.
-Meg fogjuk találni- kapta el a vállam Scott.
Ő mikor jött ide?
-Hol nem kerestük még?-kérdeztem már kevésbé ájultan
Scott sóhajtott.
-Dereknél...
A kalandparkba is kerestük, suliban, az erdőben, Dereknél még nem, de reméltem, hogy nem is kell.
-Ha ott lenne, akkor Ericáékkal lógna, nem?
-Meg kell néznünk ott is-mondta Scott.
Kiértünk a rendőrségről, és elindultunk a metrós helyhez.
-És, mi van ha elkapták? Vagy ha meghalt? Vagy elment?-kérdezgettem.
-Meg fogjuk találni-ismételte.
Benyitottunk Derekhez, de senki sehol. Már azt hittem mindenki eltűnt, de Derek előlépett a sötétből;
-Mit kerestek itt?
-Anne eltűnt.
Derek meg sem volt lepve.
-Isaac is eltűnt. Elfogták...-mondta.
Kiakadtam;
-Jól vigyázol a farkasaidra! Egyátalán mit csináltál, hogy csak hagytad elvinni?... Hát gratulálok...
Sóhajtott. Mielőtt kimondhattam volna, hogy meg kell találnunk őket, Boyd és Erica viharzott be csurom véresen, nyilakkal bennük. Nagyon undorító volt. Inkább elfordultam. Scott ésDerek egyből odarohantak. Tehetetlennek éreztem magamat. A vadászok csináltak valami rosszat. Először Anne, utána Isaac, most pedig Boyd és Erica. A következő pedig valószínüleg Scott és Derek lesz... Miért csinálják ezt? Mért most? Eddig is megtehették volna, de vártak. Ez az egész teljesen összezavart. Ott van még a furcsa pucéran rohangálós eset Lydiával, és a kanima meg a főnöke is.
Összeszorított foggal sikerült ránéznem a többiekre, utána pedig én is odamentem hozzájuk. Boydék alig tudtak beszélni. Scott és a feladatra nem képes alpha pedig a fájdalmukat vették el, vagy tudjam is én.
-Többen voltak...-kezdett bele Erica- Vadászok. Meg akartak ölni minket... És Isaac-et lehet sikerült is...-sóhajtott szomorúan.
Mindenki lesokkolt. Ericáék kezdtek gyógyulni.
-Mégis mi ez az egész? Mit akarnak?-kérdezte Scott.
Derek a fejét csóválta. Pedig ilyen esetben neki tudni kéne mit kell tenni...
Rezgett a telefonom. A többiek kíváncsian nézték, mi lehet az.
-Anne-től SMS-t kaptam-mondtam.
Már kezdtem örülni, de amikor megláttuk a képet... Méghozzá az üzenet sem volt valami jó...
A képen Anne volt tiszta véresen, ájultan, vagy holtan.
Az üzenetben ez állt:
-Ha Isaac és Anne nem adja ki Dereket huszonnégy órán belül, kettévágom őket.
YOU ARE READING
𝐀𝐧𝐧𝐞 𝐇𝐚𝐥𝐞 𝐄́𝐥𝐞𝐭𝐞 - 𝐊𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚
WerewolfEgy tűzvész, vagy...Egy gyilkosság. Pontosabban, gyújtogatás. Miért tenné ezt bárki ártatlan emberekkel? Anne erre próbál rájönni, miután a Williams család örökbefogadta. A lány utolsó emléke a családjáról az, hogy egy égő ház mellől viszik el...