21.-Inkább menjünk-

1.7K 109 16
                                    

Amíg meg nem jöttek ők.

Anne szemszöge

Megjelentek Isaacék.  Isaac Erica és Boyd. De régen láttam már őket! Legalábbis az utóbbi kettőt. Elmosolyodtam. Nem is úgy néznek ki ahogy emlékeztem. Mindegy.  Eléggé meglepett,  hogy jöttek segíteni. Honnan tudták egyátalán,  hogy jöjjenek? És merre? A lényeg, hogy itt vannak.  Nem tudom mennyire megyünk velük, de itt vannak...
Szerencsénkre hosszas harc után sikerült legyőzni a kanimát. Közben feltűnt ,hogy Isaac eléggé védi Whitneyt, persze Whitney nem hagyja. Hm...
-Minden rendben?-kérdezte Isaac Whitneytől.
-Nem. Agyhalott vagyok.
A fiú vágott egy grimaszt,  majd Whitney megkérdezte tőlem, hogy;
-Mi volt ez az izé?
Célozgattam Isaacre,  hogy biztos bejön neki,  de kiderült,  hogy a kanimára gondolt. Upsz.Elmagyaráztam neki. Már amennyit én tudtam.  Tényleg ki kéne már deríteni,  hogy ki ez és mért van folyton a közelünkben.
Elgondolkodtam. Biztosan nem csak minket ,,látogat meg". Mi van ha... Másokat is. Ártatlan embereket. Mi van, ha meg is ölte őket? Valamit kezdeni kell ezzel az üggyel,  de először megkérdezem a többiektől, hogy mentek-e már valamire.  
-Hát akkor nem álltok jól az infókkal. -gondolkozott el magában Whitney
-Nem tudom. Talán a többiek tudnak valamit.
-indultam el feléjük.
-Oké de az a furi pasas hol volt ameddig mi azzal az izével harcoltunk?-állított meg.
Gondolom Peter.
-Lelépett. Mint ilyenkor mindig.
-Nem teljesen-hallottam.
Nem is ment el Peter.
-Végig itt voltál és eszedbe sem jutott hogy segíts?-erőltettem csodálkozó hangnemet,  bár belegondolva nem tudom miért kéne meglepődnöm
Közben a többiek is ideértek hozzánk. Hallottam egy-kettő Ki ez-t Ericáéktól,  és pár Mit keresel itt megint és hol voltál-t Scottéktól.
Senkinek nem volt kedve ahhoz,  hogy elmondja Ericáknak hogy ki az a Peter,  szóval egy ideig még válasz nélkül maradtak.
-Nem fárasztom magam felesleges erőlködéssel. Amúgy meg egész jó műsor volt -mondta jókedvűen.
-Aha. Hát nagyon kösz...
Ez aztán az értelmes válasz. Rengeteget küzdünk,  erre ő:Jó volt nézni.
-Hogy érted,  hogy felesleges erőlködés? -néztem rá értetlenül .
Értelmes választ ismét nem kaptam,  de utalt arra, hogy szerinte veszítünk.  
Idegesítő egy alak.
-

Egyébként...-kezdett bele egy mondatba-Hogy kerülsz Beacon Hillsbe?  Azt hittem meghaltál-Kösz megint. Tényleg...
-És te?  
-Én kérdeztem elsőnek.
-Én másodiknak-fontam keresztbe a karom
Ez után egy elég hosszú beszélgetés kezdődött. Arról szólt,  hogy Peter túlélte a tüzet,  de rengeteg ideig kómában volt.  Hogy felgyorsítsa a gyógyulását,  megölte a nővéremet és alpha lett.  
Utálom...
Később megölte Allison nagynénjét,  aki-mint kiderült-felgyújtotta a házunkat.  Nem is tudom... Szerintem megérdemelte.
Ezután harcolt Scottal és Derekkel,  ami azzal végződött,  hogy Jackson és Stiles valami robbanószert dobott rá,  Derek pedig elvágta a torkát.
Gratulálok mindenkinek. Jobb,  hogy ekkor még nem voltam a városban.
Peter pedig mivel nem akart halott maradni ezért Lydiának kimosta az agyát vagy mi aztán feltámasztatta vele magát.
Ezt persze Peter finomabban akarta elmondani,  de a többiek nem igazán hagyták.  
Végül Ericáék is választ kaptak arra,  hogy ki ő.
Legközelebb nem fognak ilyesmit kérdezni. Legalábbis... Jó választás lenne.
-Nem az én hibám volt! -tette fel a kezeit a feltámasztott
Újabb vita...
Derek Scott és Stiles Peterrel veszekszik,  Ericáék valószínűleg azt várják mikor fejezeik be,  velem és Whitneyvel együtt.
-Na jó,  inkább menjünk! -jött ide hozzám Stiles.
Értetlenül álltam mellette.
-Elviszlek valahova. Gyere! -mosolygott
Egyik kezét kitartotta felém,  én pedig elfogadtam. Scotték amúgy is el vannak foglalva a veszekedéssel. Inkább elmegyek Stilessal nem tudom merre.
Whitney csodálkozva nézett rám, amikor elmentem,  de nem szólt semmit,  csak biccentett.
Talán valamikor megbeszéljük.
Már egy jó ideje Stilessal sétálok,  de még mindig nem mondja el hová visz.
Közben be is esteledett. Hűvös szél fúj, felkavarja az utca szélén a leveleket. Csak a lámpák világítják meg a sötét utcákat. Éppen egy apró kavicsot rugdostam előbbre, amikor feltűnt,  hogy Stiles még mindig vigyorog.
-Szóval... Hová is megyünk?
-Majd rájössz -pillantott rám.
-Hm. -mosolyodtam el én is-Ugye nem eltévedtél és csak várod, hogy kilyukadjunk ?
-Nem. Most nem-mondta, majd megálltunk
Egyre közelebb hajolt hozzám és én is követtem mozdulatát. Derekamon körbefonta a kezét majd ajkai megtalálták az enyémet...

ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
Sziasztok.  :) Bocsi,  hogy ritkán van rész, és ez is nagyon rövid lett, de nem igazán van ötletem,  hogy mi történjen. :c
Szóval szeretném a segítségeteket kérni;
-Ha van valami ötletetek ahhoz,  hogy mi történjen a blogban,  írjátok meg kommentbe és beleírom :)
Ja és észrevettem, hogy ebben a részben ki van hagyva egy bekezdés a gondolatjel és a mondat előtt. Sajnos nem engedi kijavítani, sem gépen sem telefonon :( Talán a kövi részbe jó lesz. Nagyon remélem....
ΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ

𝐀𝐧𝐧𝐞 𝐇𝐚𝐥𝐞 𝐄́𝐥𝐞𝐭𝐞 - 𝐊𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚Where stories live. Discover now