Hoofdstuk 46

45 0 0
                                    

Andy pov
Tine en ik zijn al vroeg wakker om alles in orde te brengen voor het feest vanmiddag. Tine is in de living bezig met een mandje te maken met allemaal blauwe snorretjes en roze strikjes. Alle gasten kunnen dan het figuurtje opspelden van wat zij denken dat ons kleintje zal worden. Ondertussen houd ik mij in de keuken bezig met de cupcakes te versieren met dezelfde snorretjes of strikjes. Wanneer ik door het open raam in de keuken naar de living kijk zie ik ik dat Tine me aanstaart. "Wat is er?" vraag ik nieuwsgierig. Ze staat aan haar vingers te prutsen en kijkt me met pretoogjes aan. Ik kuis mijn handen af aan de handdoek die over mijn schouder hangt en stap naar haar toe. Ze grijpt meteen naar mijn gezicht van zodra ik binnen haar bereik kom en geef me een kus. "Wel wel, wat krijgen we opeens?" glimlach ik. "Ik word gék van die hormonen... Het is echt erg vandaag..." zucht ze. "Ik heb daar anders geen problemen mee hoor..." zeg ik geheimzinnig. Zachtjes duw ik Tine tegen de muur door vooruit te duwen met mijn heupen en vooruit te stappen en vervolgens geef ik haar enkele lange, intense kussen na elkaar.

Tine pov
"Je bent echt een profiteur he!" zeg ik tegen Andy wanneer onze lippen even een pauze hebben. "Problemen mee?" fluistert hij. Andy laat zijn lippen weer tegen de mijne rusten terwijl ik wild door zijn haar woel. Andy laat zijn hand, wat momenteel nog in mijn nek ligt, zachtjes over mijn rug glijden, om het vervolgens op mijn achterwerk te laten rusten. Alhoewel je het niet echt rusten kan noemen, want zijn hand is continu in beweging en af en toe durft hij eens te nijpen, wat mijn hormonen nog meer op stang jaagt. Wanneer ook zijn andere hand een plaatsje heeft gevonden trekt hij me steeds dichter tegen zich aan en ook de kussen worden korter en heviger. Het gevoel dat ik nu heb doet me bijna door mijn benen zakker en blijkbaar voelt Andy dit want eerst plaatst hij zijn hand tegen de muur om mij er vervolgens ook weer hard tegen aan te duwen. Ik leg mijn handen tegen de muur naast mijn hoofd en onmiddellijk neemt Andy ze vast. Nu ben ik het die hem passionele kussen geeft, en na een tijdje begeleid ik hem kussend naar de zetten. "Hebben we hier wel tijd voor?" vraagt hij nog eens wanneer ik zijn hemd losknoop. "Ach, we hebben tien minuutjes over." zeg ik snel en al helemaal buiten adem van de afgelopen 2 minuten. Wanneer ik Andy eindelijk uit zijn hemd geholpen heb, ritst hij de rits van mijn kleedje los en langzaam trekt hij het naar beneden terwijl hij een spoor van kusjes achterlaat op mij lichaam. Opeens gaat de huistelefoon af. Andy wil rechtkomen maar ik duw hem terug neer. "Onze tien minuten zijn nog niet om..." fluister ik in zijn oor waarna ik er een klein kusje op geef. "Je hebt het echt erg vandaag, he?" lacht hij met pretlichtjes in zijn ogen. "Ja, ik weet het! En het is niet leuk!" zucht ik ongeduldig. "Dan zullen we daar eens iets aan doen he..." knipoogt Andy. Terwijl ik met mijn handen door zijn haar wrijf en hem intens kus, maakt hij voorzichtig het slotje van mijn bh los.

Andy en ik liggen samen in de zetel, nog even een momentje om van elkaar te genieten. Ons momentje wordt verstoord door de telefoon die een tweede keer afgaat. Ik sta snel recht en neem de telefoon op. Met de telefoon tussen mijn oor en schouder geklemd probeer ik mijn kleedje weer aan te krijgen, wat maar niet wil lukken. Terwijl Andy het kleedje weer over mijn buik wil trekken en de rits wil sluiten, geeft hij me kusjes op mijn benen, buik, armen en uiteindelijk overal op mijn gezicht waardoor ik moet giechelen en dat kan mijn moeder dus ook horen aan de andere kant van de lijn. "Euh ja, tot seffens! Daag!" zeg ik snel en druk de telefoon af. Ik duw Andy neer in de zetel en ga op zijn schoot zitten. "Wat moet mama nu wel niet denken van mij?" vraag ik speels. Andy heft zijn schouders op en legt zijn handpalm rond mijn oor en trekt me zo dichterbij. Ik kan niet aan hem weerstaan en geef hem dan toch nog enkel kussen. Wanneer Andy weer aan mijn rits begint moet ik hem toch doen stoppen. "Na-ah, nu niet! Mama komt seffens al naar hier om te helpen, dus daar hebben we nu geen tijd voor... Je zal even moeten wachten." zeg ik terwijl ik mijn vinger over zijn wang laat glijden en op het einde op zijn lippen tik. Met een pruillipje kijkt hij me aan. "Hoe lang moet ik dan nog wachten?" vraagt hij verdrietig. "Dat weer ik niet. En dit kleintje kan ook wel wat rust gebruiken." zeg ik terwijl ik met een hand over mijn buik wrijf. "Die zal vandaag wel goed slapen denk ik!" lacht Andy. Hij buigt voorover en kriebelt mijn buik terwijl hij er zachtjes tegen praat. "Jij bent veel te schattig!" roep ik ontroerd terwijl ik Andy's gezicht weer recht trek en hem een laatste kus geef voor ik rechtsta. "Jij bent veen schattiger! Met je bolle buikje..." knipoogt Andy. "Bon, kleed je terug deftig aan want je hebt je hemd verkeerd geknoopt zie ik. Seffens staat mama hier en Rafaël is nog niet wakker, dus ik ga hem eerst eens wakker maken." glimlach ik. Met sierlijke passen ga ik de trap op en net wanneer ik boven ben hoor ik Andy nog opgelucht zuchten waardoor ik moet lachen. Wanneer ik Rafaël's kamertje binnenkom zit hij al recht in zijn bedje. "Klaar voor een feestje lieve schat?" vraag ik enthousiast. Ondanks dat Rafaël nog een beetje moe is reageert hij nog zeer enthousiast. "Feestje!" roept hij blij. Ik neem hem uit zijn bedje en neem hem en zijn kleertjes mee naar de badkamer. Hij mag vandaag zijn mooie zwarte broek aandoen, met een wit hemdje en een zwarte gilletje. Hij staat daar zo schattig mee! Zijn haar zet ik in een kleine kuif zoals Andy dat heeft, Rafaël is echt om op te eten nu.

The power of true loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu