Andy en ik waren vandaag al redelijk vroeg op kantoor. We hebben niet lang moeten wachten voor de andere collega's er waren. Ondertussen hebben we ook allemaal kennis gemaakt met de nieuwe collega, genaamd Ines Saloua, die als undercover agente het team van Eric en Brigitte zal versterken. Ze had alle begrip voor Andy's keuze en neemt het hem dan ook niet kwalijk dat hij liever bij mij wilt blijven. Ze begrijpt hem wel en ze is officieel in dienst bij ons.
Andy en ik zitten aan onze bureau papierwerk te doen. "Ik ben blij dat ik al niet meer op zo'n mottige kop hoeft te zien!" zegt Andy plots. Ik lach en kijkt hem aan. Andy die naast mij zit kijkt me aan. "Die kerel heeft zoveel geluk dat ik mezelf heb kunnen beheersen en hem niet heb geslaan!" zegt hij serieus. "Jij bent veel te schattig als je serieus bent! Ik ben trots op jou lieve schat!" zeg ik gemeend. "Ik ben echt blij dat hij diene kerel heeft geschorst, anders had ik een helder dagen op een lelijke kop moeten zien en werd ik bijna omver geblazen door al dat gezucht." zei hij serieus. "Nu kijk je er toch ook op?" Andy draait hem alweer om en kijkt me aan. "Daar geef ik je ongelijk in! Jij bent de mooiste vrouw van heel de wereld en ik mag jou mijn vrouw noemen! De meeste mannen zijn jaloers op mij, omdat ik zo'n beeld schone vrouw als jou heb!" zegt hij lief. Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht. "Jij kleine charmeur!" zeg ik lachend. Hij staat recht en gaat naar de vergaderzaal. "Moet jij een tasje thee hebben?" vraagt hij vanuit de vergaderzaal. "Graag!" antwoord ik snel. Even later komt Andy terug met een tasje koffie en een tasje thee. Hij zet de tas voor mij op tafel neer en geeft mij een stukje fruit. Ik glimlach en geef hem een kusje. Hij neemt het mapje waarmee hij bezig is en gaat even naar de kast dat achter het hoekje staat om wat informatie te vinden over die persoon. Even later komt hij terug met het mapje naar me toe. "Kan jij deze eens bekijken? Ik geraak er echt niet aan uit en krijg er barstende koppijn van!" "Zou jij beter niet even rusten? Je ziet er niet echt zo goed uit!" zeg ik. Hij schud koppig zijn hoofd en blijft achter mij gebukt staan. Ik neem het mapje en bekijk het grondig. Terwijl ik van alles aan het doen was op de computer, keek Andy even mee, maar al snel drukte Andy zijn lippen in mijn hals. "Ik zou niet weten wat doen als ik jou niet moest hebben he!" zegt hij tussen de kusjes door. Ik leg mijn handen op zijn wangen en duw zijn hoofd voorzichtig achteruit. "Niet op het werk!" waarschuwde ik hem. Hij lachte. "We zitten achter gesloten deuren!" zegt hij verleidelijk terwijl hij me terug in mijn hals kust. Er ontstaat een rilling doorheen mijn lichaam. "Seg, jij bent precies zwanger! Je hebt de laatste tijd zoveel zin?" zeg ik hem lachend. "Jij bent gewoon veel te aantrekkelijk!" zegt hij zwoel. Ik lach en draai mijn hoofd naar hem. "Jij bent niet te schatten!" zeg ik lachend. Ik neem hem aan zijn kraag vast en kus hem intens. Andy zijn armen glijden naar mijn buik en zachtjes wrijft hij over mijn buik. Hij lost en ik kijk hem vragend aan. "Je begint al een klein buikje te krijgen!" zegt hij met een grote glimlach en wrijft er zachtjes over. Ik glimlach en legt mijn hand op de zijne. Ik verstrengel mijn vingers met de zijne en samen genieten we nog even van ons gezinsmommentje.
Na een korte rustpauze werken Andy en ik ijverig door. Ik zie aan Andy dat hij moe is en dat hij hoofdpijn heeft. "Andy, je zou beter rusten! Die hersenschudding zal anders nooit goed genezen en zal je altijd hoofdpijn hebben!" zeg ik. Ik sta op uit mijn stoel en ga naar hem toe en wrijft over zijn rug. Hij kijkt me aan en zucht diep. "Ik wil niet schat! Ik wil je hier nier alleen laten." zegt hij wanhopig. "Ik red me wel schateke! Ga jij nu even naar huis en rust een beetje. Probeer de kamer zoveel mogelijk te verduisteren, dat is beter voor je hersenschudding." zeg ik bezorgd en druk mijn lippen op zijn slaap. Na lang aandringen luistert Andy dan toch en gaat hij naar huis.
Na een lange vermoeide dag nemen Andy en ik plaats in de zetel en kijken nog even een film voor we ons bedje opzoeken. Andy wrijft nog snel mijn buik in met crème. We kruipen onder de wol en ik nestel me tegen Andy aan. Desondanks hij vandaag goed gerust heeft en veel geslapen heeft is hij toch nog even naar kantoor geweest om mij te helpen met het papierwerk. Thuis heeft hij met Rafaël en Barry staan ravotten in de tuin en blijkbaar was dat genoeg voor hem om nu bijna meteen in slaap te vallen. Mijn arm ventje toch. Ik leg me met mijn gezicht naar Andy terwijl hij me dichter tegen zich aantrekt. We geven elkaar nog een kus en hij sluit onmiddellijk zijn ogen. Ik glimlach en streel zachtjes door zijn haren. Uiteindelijk val ik ook in een welverdiende en diepe slaap.
JE LEEST
The power of true love
FanfictionM'n moeder heeft me ooit gezegd: 'Onderweg zijn is beter dan aankomen.' Dat snapte ik nooit. Ik dacht dat er maar één weg bestond om te worden zoals je wilde zijn. Maar daarom hoef je alle andere wegen niet af te zweren. Ik weet nu dat het erop gaa...