3.BÖLÜM - SAKLAMBAÇ

20.9K 1.4K 60
                                    

Bölüm iki katına çıktıysa, güzel gidiyoruz demektir :) arkadaşlar yeni okumaya başlayanlara söylüyorum özellikle, çok değişik yaptım, bence yeni bölüm geldiğinde okuyun, daha anlaşılır.


Susmasaydım keşke kadınım...


Ayrılıklara kapıyı aralık bırakmasaydım.


Herkese, sana bile meydan okusaydım.


Karşına çıksaydım


Bağırsaydım...


"Sen benimsin!


Sana Aşığım!" diyecek cesareti kendimde bulsaydım...


Olmadı kadınım...


Şimdi ölümün diğer adıdır


Senin başkasının elini tutman...


Nefessiz kalmaktır


Onun sevgisini anlatman...


Ve gidişini izlemektir kadın,


Mezara diri diri sokulmam...

-*-

Beste ikinci senesini bitirip üçüncü senesine girmişti. Bu süre içinde asistanlığın yanı sıra uyguladığı muhteşem stratejilerle Rüzgar'la çok iyi iki arkadaş olmuşlardı. Tabi bu durumdan Rüzgar'ın pek de memnun olmadığı aşikardı. Beste Rüzgar'ın her hamlesini geri püskürtmüş, her yakınlaşmasını arkadaşlığa yormuş ve bu durumda adamı bezdirmişti.


Belki de şu sıralar aklı karışsın istemiyordu genç kız ve Rüzgar da bu süreçte Beste'ye ilgisini arkadaşlık yönünde kullanmış, genç kızın kafasının karışmamasını ve okulunu bitirmesini beklemişti. Bu süre içinde Beste'nin hiç erkek arkadaşı olmaması içini rahatlatıyordu. Peşinden koşan, teklif eden çok oluyordu, bunu duyuyordu, kıskançlık krizlerine de giriyordu ama Beste hiç ilgilenmediğini belirtip, fark ettirmeden Rüzgar'ı biraz olsun sakinleştiriyordu.


Yaz bitmiş, adam yine uzun bir seyahatten yeni dönmüştü. Bu seferki seyahati üç ay sürmüştü. Bilerek uzun tutuyordu yazın olan seyahatleri. Beste'nin bütün yaz, evlerinin terasındaki o havuzdan çıkmaması adamı zora sokuyordu. Bayağı bir zora sokuyordu hemde. Özellikle son zamanlarda...


'İnşallah evdedir," deyip kapının kilidini heyecanla açtı. Etrafta onu göremeyince henüz uyanmadığını düşünüp, yavaşça kapıyı kapadı ve valizini yere bırakıp, doğruca kızın odasına gitti. Kapı aralıktı, kafasını uzatınca gördüğü manzara ile huzurla dolmuştu ve yüzünde onu daha da baştan çıkarıcı yapacak bir gülümseme belirmişti. Beste beyaz şortlu pijaması ile yastıklara sarılarak uyumuştu ve Rüzgar o an o yastıklardan biri olmak için tüm servetini verebileceğini düşünüyordu.


Yavaşça içeri girdi ve küçük adımlarla kızın yatağının başına gelip durdu. Telefonundan bir şarkı ayarlayıp, kulağına doğru tuttu.


"Özledim seni...


Özledim seni...


Bir nefes gibi özledim seni...


Sen benim canımsın...


Sen benim balımsın...

RÜZGAR'ın BESTE'si / Y.S.S. I - FİNAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin